کد خبر: ۱۹۲۰۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
در نشست دکتر حسن روحانی با دانشجويان در يزد مطرح شد:

جوان امروز، نشاطی به دور از شعارهای پر طمطراق سیاسی می خواهد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز در سفر به یزد، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با دانشجویان واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - در اين ديدار، دکتر مسلمین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در آفرینش حماسه سیاسی اشاره کرد و مشارکت آحاد ملت در این انتخابات را راهگشا دانست. ایشان ولایتمداری، تجربه و تخصص، رفتار و گفتار عقلانی همراه اعتدال را ویژگی دکتر روحانی دانست و ابراز امیدواری کرد که در دولت آینده مشکلات آموزشی کشور به حداقل برسد.

به گزارش آفتاب، در ادامه این مراسم دکتر دهستانی رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در استان یزد، ضمن خوش آمدگویی به ایشان در مسیر انتخابات آرزوی موفقیت کرد.

مسعود میرزایی نماینده ستاد جوانان و دانشجویان حامی دکتر روحانی در استان یزد سخنانش را با این جمله که اینجا شهر آزادگان است آغاز کرد و گفت: ما مرد جنگ نمی خواهیم، بلکه مرد زندگی میخواهیم. جوان امروز نشاط میخواهد به دور از شعارهای پر طمطراق سیاسی و اقتصادی. متأسفانه صدای جوانان را امروز خفه کردهاند. دانشجویان استان یزد دچار محدودیتهای فراوانی هستند. سرنوشت جوان ایرانی نباید زندان باشد. باید دانشجو حق سخن گفتن داشته باشد.

در ادامه با اجرای سرود یار دبستانی توسط دانشجویان، دکتر روحانی روی سن حاضر شد و به سخنرانی پرداخت. در پایان صحبتهای این کاندیدای ریاست جمهوری چند تن از دانشجویان در صحبتهایی از وضعیت اقتصادی، فضای امنیتی دانشگاه ها و جا بهجایی تاریخ امتحانات به دلیل برگزاری انتخابات 24 خرداد گله کردند.

پس از آن دکتر روحانی در نشستی با اساتید دانشگاه ها، فرهیختگان و صنعتگران یزد شرکت کرد و به درد دلهای آن ها گوش داد. یکی از صنعتگران شهر یزد به ثروتمند بودن کشور ایران اشاره کرد و گفت: ما یکی از غنی ترین کشورهای دنیا هستیم و مردم باید راحت زندگی کنند؛ اما پیشرفت ما در مقایسه با کشورهای همجوار بسیار کند بوده است. در چند سال اخیر فرمولهای اقتصادی در کشور درست به کار نرفته است.بعد از جنگ جهانی هر 16 هزار مارک، یک دلار بود؛ اما ده سال بعد ارزش هر دلار سه مارک بود.

در ادامه یکی دیگر از صنعتگران استان بیثباتی قوانین و تغییر مدام رویه های اقتصادی کشور را یک معضل بزرگ دانست و اظهار کرد: در سالهای اخیر هفتهای چند بخشنامه از سوی بانک مرکزی صادر شده است و واحدهای صنعتی به خاطر تفاوت قیمت ارز مرجع و مبادلهای شاهد افزایش شدید بدهی ها بوده اند.

در پايان مراسم مهندس ترکان و دکتر روحانی به بیان توضیحاتی پرداختند که در اخبار بعدی متعاقباً ذکر خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
محمد جواد راغبیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
با سلام و عرض احترام
مراسم در جمع دانشجویان کارشناسی به دعوت انمن اسلامی دانشگاه آزاد برگزار شدهاست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین