کد خبر: ۱۹۲۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲
توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر

باند سوداگران مرگ منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: طی 2 عملیات منسجم و هماهنگ پلیس استان کرمان 5 قاچاقچی دستگیر و بیش از 84 کیلو مواد افیونی کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی قاضی‌زاده اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان با انجام اقدامات چند ماهه اطلاعاتی، رهگیری‌های شبانه‌روزی و تجسس‌های فنی در محورهای مواصلاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که در سطح استان فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به کنترل نامحسوس مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان از سوی چهار تیم عملیاتی پلیس تصریح کرد: ماموران انتظامی با شناسایی مخفیگاه سوداگران مرگ در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر نرماشیر سه قاچاقچی را دستگیر، یک دستگاه خودروی پژو 405 توقیف و بیش از 54 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ابراز داشت: در همین هنگام دو نفر دیگر از اعضای این باند وارد کمین پلیس در حوزه عملیات شدند که ماموران انتظامی آنها را نیز دستگیر و در بازرسی از محل سکونتشان دو دستگاه سواری پژو 405 و ماکسیما را توقیف و بیش از 30 کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

به گزارش فارس،وی با بیان اینکه قاچاقچیان دستگیر شده برای پیگیری پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، عنوان کرد: این باند پنج نفره در تهیه، توزیع و انتقال مواد افیونی از جنوب به مرکز استان کرمان فعالیت داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هموطنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
0
0
اینهابایدکاربااعمال شاقه درزندان بلندمدت کنن تایادبگیرن برای یه شبه پولدارشدن نباید دیگران روبدبخت کنن!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین