کد خبر: ۱۹۲۴۱۱
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

پرداخت افزایش 25 درصدی حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از خرداد ماه

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 70 درصد منابع سازمان صرف پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران می‌شود، گفت: افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری‌ بگیران از اول فروردین ماه اعمال و همزمان با پرداخت آن از خرداد، کلیه معوقات نیز با حقوق خرداد ماه به مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عزیز دولتخواه در نشست خبری که امروز در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به اینکه سالانه حدود 10 درصد نسبت به عدد پایه، به تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اضافه می‌شود، اظهار کرد: قطعا امسال بودجه سازمان افزایش خواهد یافت و با توجه به اینکه 25 درصد افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان را داشته‌ایم، پس از ارسال نامه تامین بودجه به هیات امنا، افزایش حقوقها اعمال خواهد شد.

راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی 142 تامین اجتماعی از هفته جاری

وی از راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی 142 از چهارشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این مرکز اطلاع‌رسانی از فردا به صورت آزمایشی کار خود را شروع و روز چهارشنبه هفته جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: بخشی از عملکرد سازمان مربوط به کمیته ICT است که وظیفه مکانیزه کردن امور سازمان در تمامی زمینه‌ها را بر عهده دارد و با توجه به اولویت‌های سازمان، قصد داریم مسائل مربوط به بهبود را در 2 فاز اضطراری و اساسی انجام دهیم که در بهبود اضطراری، هدفمان پروژه‌هایی است که شروع شده و می‌تواند مشکلات مردم را برطرف کند.

دولتخواه با بیان اینکه اتمام دیتا سنتر و الکترونیکی کردن پرونده‌ها از جمله مسائل مربوط به این فاز است، گفت: از قبل برای دیتا سنتر 20 میلیارد تومان هزینه شد که در وضعیت نامشخصی به سر می‌برد و الکترونیکی کردن پرونده‌ها نیز از قبل آغاز شده بود و قرار شد که به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: در بخش دوم نیز هدفی که مد نظر بود، ارائه خدمات سریع و با دقت در مرکز اطلاع‌رسانی 142 بود که قبلا با عنوان «ندای تامین» فعالیت می‌کرد.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این مرکز اطلاع‌رسانی سه امکان و ابزار را برای تماس‌گیرندگان ایجاد می‌کند، خاطر نشان کرد: متقاضیان در تهران با شماره 142 و در شهرستان‌ها با شماره 021142 می‌توانند با این مرکز ارتباط برقرار کنند و برای ارسال پیامک نیز با شماره 5000142 و نیز در بخشی که در سایت سازمان با عنوان 142 وجود دارد، می‌توانند از 8 صبح تا 4 عصر با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

دولتخواه افزود: بخشی از امکانات در نظر گرفته شده در این مرکز مربوط به درمان و بیمه‌ها، رسیدگی به شکایات و سوالات عمومی است.

وی با اشاره به اینکه 50 میلیون نفر در حال حاضر در حال دریافت سرویس از خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: چه کسانی که عضو سازمان تامین اجتماعی و چه کسانی که بیرون از خانواده سازمان هستند، این تعداد را شامل می‌شوند.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی افزود: 478 شعبه سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور وجود دارد که بخشی از قسمت‌های آن مربوط به پاسخگویی و مشاوره است که افراد با طی کردن مسافت‌های طولانی باید پاسخ سوالات خود را دریافت می‌کردند، اما با راه‌اندازی این مرکز این مشکل برطرف می‌شود.

دولتخواه با بیان اینکه 11.5 میلیون نفر بیمه شده تحت پوشش سازمان هستند و نیز بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد، گفت: تعداد پرونده‌های این افراد، فضای بسیاری را اشغال کرده که الکترونیکی کردن پرونده‌ها، مسائل بیمه‌ای پرونده‌های افراد را نیز در بر می‌گیرد.

کد ملی افراد به عنوان کد درمان آنها در نظر گرفته می‌شود

به گزارش ایسنا، رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی همچنین با اشاره به "کارت هوشمند درمان" اعلام کرد: در تعامل برقرار شده با سازمان ثبت احوال، مقرر شد سیستم کارت هوشمند را که جایگزین کارت ملی می‌شود، به کارت درمان نیز متصل شود تا مجددا هزینه‌ای برای این امر پرداخت نشود و کد ملی فرد به عنوان کد درمان وی نیز در نظر گرفته شود.

دولتخواه، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی پس از ورود به مسائل مالی خود در ابتدای سال 91 بالغ بر هفت ماه بدهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها را پرداخت کرد، گفت: تا پایان خرداد ماه، این هفت ماه بدهی پرداخت شد.

وی افزود: عملا در سال 91، هزینه 12 ماه را پرداخت کردیم و بودجه ما نیز بیش از این ظرفیت نداشت و اگر بدهی‌ها نبود، می‌توانستیم مقداری از بودجه خود را به سال 92 اختصاص دهیم.

به گفته رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، در سازمان تامین اجتماعی سه بخش داروخانه‌ها، هزینه‌های سرپایی و بیمارستان‌ها وجود دارد که بدهی‌های سازمان به آنها تا 9 ماه پرداخت شده و تسریع در سایر پرداخت‌ها را نیز دستور کار قرار داریم.

دولتخواه در مورد تفاوت مرکز اطلاع‌رسانی 142 که قرار است این هفته افتتاح شود با 142 که از پیش وجود داشت نیز گفت: خط 142 از 27 اسفند ماه در حال به روزرسانی بود و تا 20 فروردین به طول انجامید، در سیستم قبلی به صورت زنده کسی پاسخگوی فرد نبود و فرایند پاسخگویی دو هفته به طول می‌انجامید.

وی ادامه داد: صرف رسیدگی به شکایات و نیز دریافت سابقه بیمه‌ای که باید با مراجعه به شعبه و یا اینترنت در اختیار فرد قرار می‌گرفت، در این مرکز در نظر گرفته شده است.

به گفته رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مرکز اطلاع‌رسانی 142 به صورت زنده از 8 صبح تا 16 بعدازظهر پاسخگوی تماس‌گیرندگان خواهد بود و کل هزینه‌ای که برای آن صرف شده است، 100 میلیون تومان است.

معاونان و مدیرکل‌های تامین اجتماعی "دوشنبه‌ها" سوالات تماس‌گیرندگان را پاسخ می‌دهند

دولتخواه همچنین از پاسخگویی یکی از معاونان و مدیرکل‌های آن معاونت به تماس‌گیرندگان در دوشنبه هر هفته خبر داد و گفت: تماس‌گیرندگان می‌توانند به صورت تلفنی با معاون مربوطه ارتباط برقرار و جواب سوالات خود را دریافت کنند.

وی همچنین اجرای برنامه‌ای که منجر به ارائه خدمات غیرحضوری به متقاضیان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی شود را تنها راهکاری دانست که می‌تواند به صورت کامل پاسخگوی نیاز افراد باشد.

رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در مورد اینکه آیا مرتضوی در جلسات هیات مدیره این سازمان شرکت می‌کند یا نه؟ گفت: مدیرعامل، عضو هیات مدیره نیست و در جلسات هیات مدیره شرکت نمی‌کند. این هیات هفت عضو دارد که جلسات آن به صورت هفته‌ای برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سوالات برخی خبرنگاران گفت: پرونده و موضوعات مطرح شده خارج از مسائل مربوط به سازمان است،‌ اما مدیرعامل بعد از نماز صبح، در سازمان حضور می‌یابد و نفر پایانی است که از سازمان خارج می‌شود و علت پیشرفت در کارهای سازمان نیز حضور و دقت مدیرعامل در امور مربوط به سازمان است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶۶
ferry
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
4
41
باسلام از آنجایی که اگر اقساط بانکی چند روزی به تعویق افتد جریمه تاخیر را باید پرداخت کرد حال باتوجه به قانون اسلامی پرداخت اضافه حقوق که مبلغ چشم گیری است و قرار است باتعویق پرداخت شودجریمه دیرکرد آن هم پرداخت میشود اگر نه پس این مبلغ دیرکرد توی جیب کی میرود ؟
مرضیه علم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
3
35
واقعاٌ این از پولداری است که میخواهید اضاقاف را ازخرداد ماه پرداخت کنید ، !!! چرا با مردم راست حسینی صحبت نمیکنید ،شما که گفتید از فروردین اضافات پرداخت میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
روزنامه خورشید هفته پیش تیتر زده بود که بازنشستگان خشنود از افزایش حقوق( مظمونش همین بود). من همان موقع گفتم که هنوز اضافه نشده از کجا خوشحالی ما را دیده؟؟؟؟
ابراهیم بادافره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
1
26
مدیریت محترم عامل قبلا فرموده بودند که مستمری یکسال مستمری بگیران ذخیره شده است. چه نیازی به افزایش بودجه و چه دلیلی برای تعلل در پرداخت اضافه حقوق ها وجود دارد؟؟ متشکرم.
مینو آتش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
0
25
آخه نمیتونیم به کرایه خونه و قسط و وام و قرض و بدهی که همش ناشی از این گرونی و نابه سامانی اقتصادیه بگیم خرداد که؟؟
حالا خرداد ماله دو ماه قبل هم میدین؟
حسین معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
1
34
همین تامین اجتماعی اگر یک روز پرداخت حق بیمه به تعویق بیافتد کلی جریمه میکند پس چرا اضافات ما را اینقدر با تاخیر میپردازد امیدوارم انها هم وقتی بازنشسته شدند مثل ما با دست خالی بازنشسته بشوند تا ببینند بقول معروف یک من ارد چند تا فطیر میشود
مستیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
2
34
امیدواریم باعـث بانی این همه بدبختی های مردم بخصوص بچه هایی که پدر ندارند را خدا نابود کنه ... تا بفهمند وقتی یه بچه با بخچال همیشه خالی روبرو میشه یعنی چی ... امیدواریم بچه های خودشونم به این مصیبت گرفتار بشن تا دل ما خنک شه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
20
باسلام از آنجایی که اگر اقساط بانکی چند روزی به تعویق افتد جریمه تاخیر را باید پرداخت کرد حال باتوجه به قانون اسلامی پرداخت اضافه حقوق که مبلغ چشم گیری است و قرار است باتعویق پرداخت شودجریمه دیرکرد آن هم پرداخت میشود اگر نه پس این مبلغ دیرکرد توی جیب کی میرود ؟
قشر زحمتکش وضعیف جامعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
1
31
دزدی که شاخ و دم نداره حتما که نباید از دیوار مردم بالا رفت؟بی پولی نکشیدن که بدونن درد مردم چیه؟با مال ما مردم , کاخ ها ساختن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
1
سلام چرا حقوقمونو اینقدر دیر واریز میکنید با این 3 روز تعویق که دیر واریز میکنید پس کی دیر کردشو میدید این 3 روز دیر به جیب کی میره
مقدس آقاجانی میرزانق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
چرا دو ماه حق همسرمو قطع کردین
فاطمه غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
1
1
سلام بنده مستمری بگیرهستم شوهرم دوتازن داشت که من زن دومی هستم الانذحقوق هرکدام ازمایکصدوبیست وچهارهزارتومان هست مامستمریبگیران چه گناهی کردیم که حقوق مابایدآنقدرباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
2
چرا دوماه حقوق ما که شوهرمون فوت شده و بچه داریم و یه دانشجو یه محصل داریم ،باید به تعویق بیفته .کی جواب دل و خرج بچه های یتیمه مارو میده
رضا خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
0
1
الان من یک سال است که باز نشست شدم خیلی زیادهم کارکردم ولی این دلیل نمی شود که به هیچ انوان حقوغ مان را افزایش نمی دهند ممنو می شم حقوغ مان را بالا ببرید ممنو از شما امید وارم سال خوبی داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
2
چراافزایش حقوقمونوازاول فروردین ندادین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
0
1
باسلام خسته نباشید.بنده شوهرم فوت کرده مستمری بگیرم بچه دانشجو محصل دارم بااین همه مخارج زندگی. پسرا افزایش حقوق مونو از فروردین ماه واریز نکردین؟؟؟؟؟ بخدا زندگی خیلی سخته.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
باسلام اين افزايش حقوقهاراكي پرداخت ميكنيد بخدامن مستاجرهستم ج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
1
سلام من شوهرم فوت کرده ازطرف پدر مستمری میگیرم وداری دوفرزند هستم و دختر برادرم را هم نگهمدارم برادرم هم فوت کرده ۸۳۰۰۰۰ تومان میگیرم مستجر هم هستم ۶۰۰۰۰۰تومان اجاره خانه میدهم شما بگید چه کنم برای همه چیز حسرت مانه ایم اگر کار برای من نکنید خدا زن بچه شما را هم مثل من کنه تا ما بیچاره هارو درک کنید
پرپر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
1
تو رو خدا به حال مردم دل بسوزانید این دنیا چند روزه ارزش اونو نداره که فقط به خوتون فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
1
کاش حقوق زن بابا با فرزندنصف نمیشد440 تومان میگیرم به کدوم زخم بزنم من به زن تنها حقوق بابا اونم نصف
فرهاد یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
1
سوال اقایانی که قانون راوضع می کنند در اینده خودشان باز نشسته نمی شوند ایا نمیدانند سرانه هزینه یک نفر در ماه چقدر است ویک خانواده 4نفره با عروس و داماد ومهمانداریها تهمیلی بعلت بزرگ خانواده بر انها وارد میشود و از طرفی ماشا الله.قبوضی که هر ماه بیشتر ازقبل می اید هزینه اجاره و.......ای مسئولین محترم بجای وامهای کلان دادن به اقازاده ها وبخشش وباج به همسایه ها قدری به این مردم رسیدگی کنید خود شاهد حمایت انها خواهید بود به وقت نیاز
اصغر کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
0
1
چرا باید حقوق بازنشستگی که توی کارتم واریز میشه نتونم از همه اش استفاده کنم چرا باید بیست هزار نومان ان همیشه توی کارت باشه من راضی نیستم چند نفر مثل من هستن این پولها خوردن ندارد
ستارعیسی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
باسلام بنده 21سال سابقه دارم وبی بنده رو با حقوق گارکر بازنشته کردتد و الان از شما خواهش میکنم حتنا ج بدید که ایا حق بنده است با 21سال سابقه مبلغ750تومن دریافت کنم که اصلا کفاف بنده و خاندادم را نمیدهد
دست
|
United States of America
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
مثل همیشه پر از فریب با تیتر نا مربوط و اطلاعات مبهم و بی ربط . کدام خدمات ؟
خجالت بکشید
فاطمه یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
سلامشوهرمن فوت کرده وبا10سال بیمه 400000تونان حقوق می گیرم و3 تابجه دارم به نظرشما کافیه این حقوق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
1
بشنوید باور نکنید...خرداد هم پرداخت نیست...
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
1
تادوسال پیش حقوق 6 ماه اول که 31 روز است 31روزه پرداخت میشد . چرا ازدوسال پیش تا کنون حقوق 6 ماه اول سال 30روزه پرداخت میشه ؟ مگردرطول 30 سالی که کارکرده ایم 6 ماه اول سال 31 روزه حق بیمه پرداخت نکرده ایم ؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
1
با سلام الان که حقوق خرداد که واریز بشه اضاافات را نمیدن یا فقط خرداد میدن ترو خدا یه حرف راست بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
1
چراحقوق خردادواریزکردن تفاوت فقط صدتومان هست
ادم
|
United States of America
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
1
اضافه حقوق بازنشستگان را چرا پرداخت نکردید
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
0
1
اینم خرداد ماه ,کو پس اصافه شدن حقوق مستمری بگیران ...
این ماه فقط ۱۰۲هزار تومان پول اضافه ریختن.
معلوم هست چطور به فکر مردم فقیر و بد بخت هستین .
به والاه موندیم چکار کنم .با مریض تو خونه دیگه نمیکشم .
رضا
|
Germany
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
2
حقوق مستمری بگیران درخردادماه هم اضافه نشده است هیچ بلکه به کسورات اضافه شده ونقداکسرهم کردند. اینهاکی راست گفتن که خردادماه هم اولش باشه . حقوق بایددراولین روزماه پرداخت شودنه روزبیست وپنجم . اسباب واثاثیه مستاجرهارابرای دیرپرداختن کرایه مسکن بیرون ریختند. ولی سازمان 25 روزازحقوق مستمری بگیران سودمیبرد . این است مدیریت درست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
2
حقوق پدر من 258000 تومان است ... افزایش حقوقشون چقدره ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
1
سلا م این هم خرداد خبری از افزایش حقوق نیست لطفا یک جواب درست به مردم چشم براه بدین که به اندازه حقوقشان قرض کنن
مریم رفیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
عیدی و حقوق اسفند 94 من .اشتباها برای مادرم واریز شد.که هرگز به دستم نرسید .چه کسی جوابگوی این اشتباهات است .وقتی اعتراض کردم با لبخند به من گفتند دیگر واریز شد برو از مادرت بگیر. تاوان این بی مسوولیتی را من پس دادم تمام عید فرزندانم گرسنه ماندند .با تشکر از زحمات مسوولین محترم
اضافه حقوق این ماه من چه شد
رز زرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
من ي دخترم با ي مادر مريض ك از شهرستان بخاطر مريضي مادرم اومدم تهران بخاطر تامين اجتماعي با مستمري ٧٥٠ كه شامل فرانشيز هستيم چون مشاغل ازاد بوديم اين حقوق كم با پولي ك درمانگاهاي تامين اجتماعي از ما ميگيرن تو اين شهر غريب چطور زندگي كنيم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
سلام خواستم از مسیو لان خواهش کنم یه فکری برای ما مستمری بگیران بیچاره هم بکنید خدا میدانه زندگی خیلی به ما سخت میره یه زن تنها وبی پناه شرمنده بچه هامم چکار کنم
ترسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
1
از اون از خدا بیخبرها خواهشمند است که حق بازنشسته ها را نخورند این تنها پس انداز اونها است که حالا زن و بچه ها شان را کمک می کند زنده بمانند !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
ای انسانهای پست ودروغین حقیقت رابه مردم بگویید حقوفهای مردم را غارت نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
چرا اضافه حقوق هارو پرداخت نمیکنید اصلا به زندگی قشر حقوق بگیر فکر میکنید بااین گرانی چیکار باید بکنیم همه نمیتوانند دزدی کنند.
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
تامین اجتماعی همه رو با خواست خودش بیمه تکمیلی کرده. وماهانه ازشون هزینه میگیره جدای از بیمه اصلی اونایی ک نمیخان حتمن برن قطع کنن تا بیشتر از این پولشون هدر نره. این بیمه تکمیلی ک عملا هیچکاره هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
باسلام آقای وزیر مگر قرار نبود افزایش پلکانی داشته باشید حقوقهای زیر یک ملیون مگه قرار نبود اضافه بشه ماکه هر موقع کم بیاریم نفرین میکنیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
1
خدا از مسئولای دزد بیت المال نگذره ، ان شا الله به خاک سیاه بشینن اگه ما مجبوریم گرسنگی و فلاکت و بخاطر پر شدن جیبای اونا و سفرای خارجیشون تحمل کنیم.کاش یه ماه هشتصد تومن پول از حقوقای 50 میلیونیشون بذارن کنار ببینن میتونن باهاش زندگی کنن..
مرصیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
1
سلام...حقوق سال نود و پنج درتاریخ مشخص واریز نمیشه. امروز 22 تیر و هنوز حقوق واریز نشده.آیا مشکلی هست? ما بخدا ماهم قرص و قسط داریم. روز واریز رو اعلام کنید ممنون.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
چقدر تحمل کنیم ،چقدر بی پولی و حقارت بکشیم‌
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
0
سلام
چرا معوقات سه ماه اول سال پرداخت نمیشه؟پارسال هم پرداخت نشد فقط از تیر ماه حقوق اضافه شد
در صورتی که بازنشستگان بیمه های دیگه(نیروهای مسلح و...) معوقات( اضافه شدن 25 درصد به حقوق در سال جدید) سه ماه اول سال را با حقوق تیرماه دریافت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
اضافه حق سه ماه بهار رو کی واریز میکنید لطفا به داد زنان بی سر پر ست برسید
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
تفاوت دو ماه حقوق بهار کی پرداخت خواهد شد
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
بابا نخواستیم اضافه حقوق را بریز، 22 تیرماه باید حقوق واریز میشده به حسابم امروز 26 تیرماه است و هنوز حقوقی واریز نشده است چه برسد به معوقات. آخه حقوق خود رئیس روساتونم اینجوری واریز میشه؟؟؟؟؟؟؟ مگه حقوق ما چقدر است که این همه هم با تاخیر واریز میکنید؟ هیچ فکر میکنید بازنشسته بیچاره باید از کجا خرج زندگیشو تامین کنه؟
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
سلام.فرمودید5/27 معوقات افزایش حقوق95 روپرداخت میکنید.پس چطور شد.
نجاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
1
0
آقا افزایشها 95چی شدچقدر وعده آخه پسه دیگه خسته شدیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
میشه یکی جواب منو بده..دیروز ۲۸ مرداد ۲۰۰ هزار به حسابم ریختن آیا این معوقه حقوق است میشه یکی منو حالی کنه ممنون
سید احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
بر آدم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
بنده ۳۲سال سابقه کار داشتم وبازنشسته شدم به خدا امروز بیمه ماشین تمام شده ۹۰۰۰۰۰هزار تومان بیمه بدم چی بخورم مریض هستم۲ماه دکتر نرفتم بخدا پول بنزین ندارم برم دکتر پول برق واب را از همسایه قرض کردم برای بیمه ماشینم خوابیده نهصد هزار تومان بدم تا یک ماه دگه چی بخورم نون خشک بخورم تا اخر برج موندم بخدا یک فکری به حال ما بکنید ۲۷ ماه در خط مقدم بودم وظیفه من بوده منت نمی زارم الان نوبت بچه من هست برود با دشمن بجنگد ولی بخدا پسرم بزرگ شده نمی توانم زن به اوبدم گناه داره اولا وام نمیدن دوم وام بگیریم بااین سود بالا از کجا بدیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
0
0
کاش یک نفر پیدا بشه جواب این بازنشستگان تامین اجتماعی بدهد
ولی کو گوش شنوا هرکس فقط بفکر خودشه اصلا اینا رانمیخونن
ولی وای از ان روزی که رای بخواهند وای که چه میکنن ولی بعد از یک مدت به ریش منو تو میخندد خدا از هیچ کادمشون نگذره
همینو میتونم بگم من از حقم نمیگذرم بعد از ۳۲سال ونیم ۹۰۰ حقوق میدن
بی سرپرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
چطور میگید بیست و پنج درصدافزایش حقوق واسه مستمری بگیران اضافه شده حقوق من ۳۶۸هزارتومان بوده الان شده ۴۰۰هزارتومان اگربیست و پنج درصدافزایش بودالان باید میشد ۴۶۰هزارتومان
بی سرپرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
چراحقوق من اضافه نشده بایدنودهزارو خورده ایی اضافه بشه همش سی تومن اضافه شده مگه نمگیید افزایش حقوق مستمری بگیران بیست وپنج درصده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
0
کارگری که 30 سال کار میکنه با چه بدبختی اخرش بدون هیچ پاداشی بازنشست میشه وتوانی دیگر نداره از بس که زحمت کشیده با این حقوق کم چطوری زندگی کنه یه کمم به فکر این بیچارهها باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
1
باسلام خدمت همه عزیزان
به نظر من ادم باید از همین الان به فکر اینده باش چون نظر همه عزیزان خوندم امروز نوبت اوناست فردا نوبت ما پس خودمون به فکر خودمون باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
سلام.من حقوقم 950هزارتومان هست افزایش ان چقدر ست
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
0
سلام ببخشید میخوام بدانم چرا عیدی همه 700تومان بود مال مرا 500تومان رختن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
سلام مگه سال از خرداد شروع میشه که افزایش حقوقو میندازین خرداد نکنه شماام مثل یه بچه بی سواد تو شمردن مشکل دارین سال ۱۲ ماهه نه ۱۰ ماه از یه بچه کلاس اولم بپرسین میدونه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
0
من 65 سالمه با سه دختردم بخت ويه بسر كوجيك با ماهي280هزارتومن جكار كنم خرج خودم وهمسرم هم بماند به خاطر خدا به داد مستمري بكيران برسيد
ناسناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
چرا مستمری بگیران مثل کشوری افزایش از فروردین نمی گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
0
باسلام من با 35 سال سابقه یک میلیویکصدوبیست هزارتومان حقوق که میگیرم فرق من با 12یا 20ساله چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
با سلام وخسته نباشی خدمت وزیر رفاه و تامین اجتماعی شمارا به خدا چرا حق عائله مندی و حق اولاد مستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی از دیگر بازنشستگان کمتر است آخه خون آنها از ما رنگین تر که نیست آیا این عدالت است ۳۰ سال خدمت ورزمندگی حقوق یک میلیون و چهارصد تومان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین