کد خبر: ۱۹۲۴۹۲
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۶

انتقاد دوباره احمدی نژاد از استیضاح شیخ‌الاسلامی/ عده‌ای نمی‌خواهند دولت پول در جیب مردم بگذارد

احمدي نژاد گفت: اگر 76 ميليون جمعيت کشور و حدود 30 ميليون نفر نيروي کار جامعه همه در يک جهت و راستا قرار گيرند، آن وقت يک معجزه و حماسه واقعي رخ مي‌دهد و در آن زمان هيچ‌ قله‌اي از دسترس ملت ايران دور نخواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس جمهور با انتقاد دوباره از استیضاح شیخ الاسلامی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌اي هستند که تا دولت مي‌خواهد پولي در جيب مردم بگذارد، فرياد مي‌زنند. اگر نه آرزوي شخص بنده اين است که همه بيت‌المال به طور مساوي بين مردم تقسيم شود. عده‌اي هستند که تمام مسائل عالم را از زمان حضرت آدم (ع) تا به حال، با طراحي‌هاي امروز دشمنان و بدخواهان ملت همراه کرده و آنجايي که مي‌خواهد کاري به نفع مردم انجام شود بر سر دولت خراب مي‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدي نژاد عصر امروز در بيست و چهارمين جشنواره ملي امتنان از کارگران و واحدهاي کاري نمونه با بيان اينکه بايد ايران را بسازيم و ساختن فقط از طريق کار پيگير و خلاقانه محقق شدني است، گفت: در بازار و در عرصه کار انواع دلمشغولي‌ها وجود دارد، اما يک کشور با کار وسيع، توليد مفيد و تلاش مستمر ساخته مي‌شود.

رييس جمهور شرط ديگر ساختن کشور را دست به دست هم دادن همه آحاد ملت عنوان کرد و افزود: بهترين شرايط براي ساختن کشور، زماني است که هرکس کار شخصي خود را در راستاي تلاش جمعي براي ساختن و آباداني کشور قرار دهد.

احمدي نژاد گفت: اگر 76 ميليون جمعيت کشور و حدود 30 ميليون نفر نيروي کار جامعه همه در يک جهت و راستا قرار گيرند، آن وقت يک معجزه و حماسه واقعي رخ مي‌دهد و در آن زمان هيچ‌ قله‌اي از دسترس ملت ايران دور نخواهد بود.

رييس جمهور با اشاره به اينکه همه قله‌هاي علم و دانش هزاران سال در اختيار ملت ايران بوده است، اظهار داشت: دلسوزي، خلاقيت، پاکي و خداخواهي همواره در انديشه، فرهنگ و خون ملت ايران بوده و کمال‌جويي از ويژگي‌هاي برجسته اين ملت است که همواره آن را در زندگي جاري کرده و به اعتبار و با تکيه بر آن هميشه بهترين‌ها را ساخته است.

احمدي نژاد تصريح کرد: بايد ايران را بر پايه کار و همدلي و از همه مهمتر عدالت بسازيم و تلاش کنيم حقوق همه در اين مسير به طور عادلانه تأمين شود.

رييس جمهور روحيه کار و دلسوزي براي کشور، و همدلي براي عوامل مؤثر در ساختن کشور را در رابطه سه‌جانبه بين کارگر، کارفرما و دولت در شرايط مطلوب توصيف کرد و خاطر نشان کرد: در مسير ساختن کشور همه بايد با هم و در کنار هم باشيم و اگر کارفرمايي براي کارگرش يا کارگري براي کار يا کارفرمايش دلسوزي نکند، نمي‌توان گفت که او کارفرما يا کارگر ايراني است و صرف سود بيشتر ملاک موفقيت نيست، بلکه موفقيت زماني قابل ارزيابي و سنجش است که پرونده عمل کلي کسي مورد بررسي قرار گيرد.

احمدي نژاد با تأکيد بر اينکه روحيه همبستگي موجود بين عوامل مؤثر در روند ساختن کشور، بايد ادامه پيدا کند، گفت: همانطور که پيشرفت و رفاه بايد بين همه توزيع شود، وقتي مشکلي پيش مي‌آيد نيز همه بايست شانه‌هاي خود را براي پذيرش مسئوليت پيش بياورند؛ امروز روند پيشرفت کشور عالي است و آينده‌اي درخشان‌تر از امروز در انتظار ملت ايران مي‌باشد.

رييس جمهور با اشاره به اينکه خود ما وقتي در روند پيشرفت کشور قرار داريم به درستي و کامل اين روند را لمس و درک نمي‌کنيم، اضافه کرد: کساني که بيرون از اين روند هستند به خوبي حرکت جهش‌وار ملت ايران در مسير پيشرفت را مشاهده کرده و دريافته‌اند و بسياري از بداخلاقي‌ها در برابر ملت ايران به خاطر همين است تا سرعت حرکت ملت ايران به سوي فتح قله‌هاي پيشرفت را کند کرده و يا حرکت آن را متوقف کنند، اما يقيناً اين بداخلاقي‌ها در اراده پيمودن راه روشن پيش روي ملت، خللي ايجاد نخواهد کرد.

احمدي نژاد اظهار داشت: نجيب‌ترين، پاک‌ترين، دلسوزترين کارگران دنيا، کساني هستند که در ايران در حال تلاش‌اند و با عشق به ساختن ايران زحمت مي‌کشند.

رييس جمهور با تشکر از همه کارگران و مديران کشور از دست‌اندرکاران وزارت کار، سرپرست اين وزارتخانه و نيز عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير سابق کار به عنوان يکي از مديران برجسته، دلسوز، پاک، مؤمن و صميمي کشور نيز تقدير و تشکر و تصريح کرد: بنده حدود 28 سال است که ايشان را مي‌شناسم. وي در دوران وزارت خود نيز زحمات فراواني کشيد، اما به هر حال اينگونه است که «گنه کرد در بلخ آهنگري / به شوشتر زدند گردن مسگري».

احمدي نژاد در ادامه سخنان خود همچنين با تشکر صميمانه از زنان کارگر و مدير که همزمان سرپرست خانوار نيز هستند، خاطر نشان کرد: انسان واقعا در برابر عظمت زناني که مسئوليت اداره يک خانواده را بر عهده دارند و تلاش مي‌کنند با کسب نان حلال فرزندان خود را به بهترين نحو تربيت کرده و به جامعه ارائه دهند، احساس کوچکي مي‌کند و بايد به مناسبت نزديکي ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن به مردان بابت خلق چنين گوهرهايي از سوي خداوند تبريک گفت.

رييس جمهور همچنين با اشاره به درخواست نماينده تشکل‌هاي کارگري براي تقويت رابطه سه‌جانبه بين کارگر، کارفرما و دولت، گفت: در اين زمينه دولت نيز در خدمت شما خواهد بود، چرا که براي ما اصل پيوستگي و با هم کار کردن است، زيرا معتقديم شيطان مي‌خواهد همه متفرق بوده و در مقابل هم قرار گيرند، لذا بايد مکمل يکديگر بوده و در خدمت ساختن کشور باشيم.

احمدي‌نژاد در واکنش به درخواست‌هاي حاضران در سالن براي اعلام يک خبر خوش به کارگران درباره افزايش حقوق و اجراي آيين‌نامه هم‌سان‌سازي حقوق بازنشستگان و شاغلين اظهار داشت: عده‌اي هستند که تا دولت مي‌خواهد پولي در جيب مردم بگذارد، فرياد مي‌زنند، اگر نه آرزوي شخص بنده اين است که همه بيت‌المال به طور مساوي بين مردم تقسيم شود.

رييس جمهور با تأکيد بر اينکه در شرايط فعلي بايد با چنگ و دندان و سنگر به سنگر کار را پيش ببريم، تصريح کرد: عده‌اي هستند که تمام مسائل عالم را از زمان حضرت آدم (ع) تا به حال، با طراحي‌هاي امروز دشمنان و بدخواهان ملت همراه کرده و آنجايي که مي‌خواهد کاري به نفع مردم انجام شود بر سر دولت خراب مي‌کنند.

رييس جمهور همچنين از دست‌اندرکاران وزارت کار و تشکل‌هاي کارگري خواست تا نسبت به، به‌روز کردن حق مسکن، خواربار و تأهل کارگران اقدام نمايند و همچنين تجهيز و تقويت تشکل‌هاي کارگري را نيز جزء خواسته‌هاي دولت عنوان کرد.

احمدي نژاد گفت: ايران زير پرچم توحيد، عدالت و امام زمان(عج) خواهد درخشيد و مشکلاتش را نيز حل خواهد کرد و يقين بدانيد در آينده پيشگام همه ملت‌ها براي پيشرفت و عدالت خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۰
یه کلمه حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
2
26
به امید روزی که ایران کشور بدون گدا لقب بگیرد...
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
1
22
بسه دیگههههههههههههههههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
18
همچین میگه "پول در جیب مردم بگذارد" انگار مردم صدقه می خوان!
شد قضیه ی یارانه ها که اول 200 ، 300 هزار تومن از مزایا و حق مسکن و پاداش و اضافه حقوق کارمندا کم کرد بعد همون قدر یا کمتر رو به جای یارانه (بخوونید صدقه)انداخت جلوشون و به همین بهانه اجناس 2،3 برابر شد
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
11
بچه ها اعصابتون رو کنترل کنید آمار غیرقابل انتشار داره میره بالا... ولی بیخیال بذار یه چی بگم یعنی خیلی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
24
2
احمدی نژاد هرچه گفته در عمل ثابت کرده که مرد عمل است بنده شبانه روزی داره دارد میدود بعد از او مبتلا به رییس جمهور تنبل بشویم قدرشو میدونیم به گذشته نگاه کنید ببینید اونایی تورم 50 درصدی را به ملت تحمیل کردند آیا یک ریال به جیب مردم گذاشتند؟؟!!
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
تورم 50 درصدی یک برهه کوتاه بود اون هم سریع برطرف شد یک جهش تورمی که همه جای دنیا اتفاق می افته و مهم اینه که سریع کنترل شد. ولی الان 8 ساله که بیماری تورم به دلیل سیاستهای اقتصادی غلط به جان اقتصاد افتاده. اگه پولی در جیب گذاشت چند برابرش رو از جیب برداشت!!! ضمنا میزان کار مهم نیست کیفیت کار مهمه! مرکل هر روز در المان سفر نمیره یا عوام فریبی نمیکنه ولی اقتصاد اول اروپا را داره کشورش لطفا علمی حرف بزنید. ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
فرض که تورم50درصدی بوده
خب تومیدونی اصلاح خرابی جنگ یعنی چه؟
تومیدونی یک کشورجنگ زده را تحویل گرفتن یعنی چه؟
تومیدونی نفت8دلار یعنی چه؟
تومیدونی پیگیری مشکلات جهانی یعنی چه؟
نه نمیدونی وگرنه دولتی که یک کشورآباد را تحویل گرفته ونفت بالای100دلاررافروخته و یه ویرانه نابود تحویل داده را بازمان هاشمی وخاتمی مقایسه نمیکردی
شایدم به خواب زدی خودت را
علیو دوستدار منش آقای خاتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
ناشناس محترم
تورم 50 درصدی نه بگو صددرصدی، اما زمان و موقعیت و درآمد و... عوامل مختلف را بسنجید اونوقت قضاوت کنید . در کجای دنیا کشوری را پیدا می کنید که بعد از جنگ و بازسازی و محدویت شدید درآمد ارزی تورم بالا نباشد . از این طرف کدام کشور را می شناسید درآمد بالا و سیاست خارجی افتضاح و اهمیت ندادن به اقتصاد ولگد زدن به برنامه و... تورم ایجاد نشود . حال خودت قضاوت کن کدام با تقصیر و کدام بی تقصیر می باشد . ما کاری به اصولگرا و اصلاح طلب نداریم . شاد می شویم هرکس با هر گرایشی بتواند در جهت سربلندی و سرافرازی ملت ما قدمی بردارد. و اخلاق حسنه را در جامعه نهادینه کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
16
دو میلیون و پانصد هزار شغل چی شد؟؟؟
لابد کار دشمنان اسلام است !! دکتر جان این عوامفریبی را بزار کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
11
0
همون موقع آقای هاشمی چندبار خیز برداشته که بنزین 5تومانی را 70 تومان بکنه رهبری عزیز مانعی شدند اگر این اتفاق می افتاد چی میشد شما زمان هاشمی وکارگزاران رایا ندیدید یایادتان رفته که چه حرصی داشتند برای رها سازی قیمتها صدای شکستن استخوانهای مردم زیر چرخ دنده های اقتصاد کارگزارانی به گوش میرسید آقای روحانی ترو به لباست قسم بگو که نمیخوای راه کارگزاران پول پرست واقتصاد آزاد را ادامه دهی!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
خواب دیدی خیرباشه
ناشناس
|
Iraq
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
11
همان 45500 تومان تو جیب پاره مردم گذاشتی کافیه.........
سیاووش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
5
به این گفته از رییس جمهور محترم دقت کنید. «احمدي نژاد گفت: اگر 76 ميليون جمعيت کشور و حدود 30 ميليون نفر نيروي کار جامعه همه در يک جهت و راستا قرار گيرند، آن وقت يک معجزه و حماسه واقعي رخ مي‌دهد و در آن زمان هيچ‌ قله‌اي از دسترس ملت ايران دور نخواهد بود.»
واقعا این آدم کی می خواد از این شعارها دست برداره. من در شگفتم تا کی باید ملت ایران این شعارها را بشنوند. این یک توهین بزرگ به شعور مردم ایران است. جنابشان طی هشت سال سکان کشور دستش بود و فقط شعار داد و به این و آن تهمت و افترا زد. باب بداخلاقی و ..را در در جامعه ایجاد کرد. کاش ایشان به جای این همه حرف و شعار و افترا و ... به راستی عمل می کرد. که به عمل کاربرآید به سخندانی(شخنرانی) نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
4
ازآثارصادرات کشور شرقی ماست دیگه
توهم
lمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
4
یکی به این اقا بگوید تا کی میخواهی مردم را گدا و ابله فرض کنی و انها را تحقیر نمایید. حقوق خود شما از مردم است و مردم پول در جیب شما ودیگر مسئولین میگذارند.درود بر خاتمی که به مردم احترام میگذارد و صادق است.
عاشق ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
4
آقای احمدی نژاد همونطور که سیاست و خارجیت خارجیت ضعیف بود.تو انتخابات هم داری ضعیف عمل میکنی.اینو هر کسی می فهمه قرار نیست مشایی کاندیدای دولت باشه.این حرفا را هم که داری میزی تبلیغه برای اینکه مردم را دوباره دور خودت جمع کنی.
امین
|
Japan
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
3
دیگه سیاست پول توجیبی کافیه.
رئیس مملکت که اینقدر کلان نگر باشه و مردمش را ذلیل ببینه چه انتظاری از اقتصاد و فرهنگ جامعه میشه داشت؟
دو سال قبل آقای مدیریت جهانی می گفت چندین کشور از ما تقاضای رهنمودهای اقتصادی داشته اند و خواسته اند همین کاری که در کشور خودمان کردیم در کشور انها هم بکنیم . چه بزرگانی از کشور که برای او هورا کشیدند و هندوانه زیر بغل او گذاردند ... و در دنیا و اخرت مدیون مردمند.
خدا به دولت و انها که او را سر کار اوردند بصیرت دهد.
راستی یادتان هست یکی از کاندیداها می گفت " من چون احساس خطر برای کشور کردم و پیش بینی نمودم این دولت چه بلائی سر کشور خواهد اورد کاندیدا شدم " ... یادش به خیر و خدا نگهدارش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
1
الكيييييييييييييييييييييييييييييييي ميگهههههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
1
یک ضرب المثل چینی میگه بجای اینکه روزی یک ماهی بدی مایگیری یاد بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
2
ما اگه نخواهيم به روش شما پيشرفت كنيم چه كسي رو بايد ببينيم ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین