کد خبر: ۱۹۳۰۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

بازداشت اعضای شورای یک شهر

اعضای شورای شهر صفاشهر در استان فارس به علت دخالت و تحریک مردم و حمله 700 نفر از مردم منطقه به معدن دهبید بازداشت و روانه زندان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در حادثه حمله به معدن سنگ دهبید صدها نفر وارد محوطه کارگاهی این معدن شدند.

به گزارش آخرین نیوز، در بررسی نهادهای نظارتی و انتظامی نقش اعضای شورای شهر صفاشهر در  انتشار بیانیه و اطلاعیه دعوت به تجمع و اعتراض احراز شد و به دستور مراجع قضایی اعضای شورای شهر بازداشت شده و برای بازجویی و رسیدگی و بررسی بیشتر در زندان بسر می برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
0
4
دخالت و تحریک مردم و حمله به معدن = جلوگیری از جذب سرمایه گذار و کاهش بیکاری و اشتغالزایی منطقه
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
1
من کارگر همان معدنم و روز حادثه انجا بودم .معلوم بود غارتگران حمله کننده به معدن برای این یورش مغول قبلابا همه مسئولین هماهنگ کرده بودند که با نظارت انها این کارو انجام دادند.همه اموال رو غارت کردند و انبار ها رو به غارت بردند و سرقت کردند ماشین الات رو هم سوزاندند. و 700 کارگر رو از کار بیکار کردند.عجیبه که مسئلین استان و شهرستان هم نمیخواهند غارتگران رو بگیرند . وزارت صنایع و اداره کار هم نظاره گر هستند و در حال محاسبه برای حفظ میزشان زحمت میکشند. ایا اینقدر بی قانونی میشه. همه میدونن انهایی که کمکهای بهره بردار به شهر رو قبلا هاپولی کردند عامل اصلی هستند.
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
0
12 روز از حمله به معدن میگذره و مقصر اصلی و متفکر حمله به معدن که تو شیراز نشسته و برادرش هم تو شهرستان پشت میزشه داره اطلاعیه تایپ میکنه و تو نماز جمعه پخش میکنن که اون اقا سیو چندی زحمت کشیده و نباید زندانی بشه.جدا ادم تعجب میکنه که مال دنیا اینقدر عزیزه؟
وقتی پای سخنرانی این دو برادر که تو شهرستان بهشون میگن هزار دستان میشینی جوری حرف میزنن که میگی خود ائمه داره حرف میزنه ولی چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین