کد خبر: ۱۹۳۶۹۱
تعداد نظرات: ۱۸۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

کیهان: هاشمی نمی آید چون رای ندارد

آقای هاشمی رفسنجانی به این علت که اطمینان دارد در صورت نامزدی برای ریاست جمهوری یازدهم، صلاحیتش تأیید خواهد شد، نامزد نمی‌شود! چرا؟! برای آن که بعد از ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم، نوبت به انتخابات می‌رسد و آقای هاشمی نیز مانند سایر نامزدها باید نامزدی خود را در میدان انتخاب مردم قرار بدهد و این همان میدانی است که جناب آقای رفسنجانی از ورود به آن بیم دارد، زیرا برخلاف آنچه گروه‌های مأموریت یافته در ملاقات‌های پی‌درپی با ایشان ادعا می‌کنند. آقای هاشمی به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قابل توجهی ندارد و از سالن وزن‌کشی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، «سنگین وزن» بیرون نخواهد آمد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین شریعتمداری امروز طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

شاید این پیش‌بینی درست از آب در نیاید و شاید هم برای این که درست از آب در نیاید، شخصیت‌های مورد اشاره در آن، تغییر وضعیت بدهند. ولی در هر دو صورت، مبانی و دلایلی که این پیش‌بینی را پیش کشیده و داشته‌هایی که به این برداشت انجامیده از ضریب صحت بالایی برخوردار است... این پیش‌بینی را در سه محور دنبال می‌کنیم. بخوانید؛

1- آقای هاشمی رفسنجانی به این علت که اطمینان دارد در صورت نامزدی برای ریاست جمهوری یازدهم، صلاحیتش تأیید خواهد شد، نامزد نمی‌شود! چرا؟! برای آن که بعد از ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم، نوبت به انتخابات می‌رسد و آقای هاشمی نیز مانند سایر نامزدها باید نامزدی خود را در میدان انتخاب مردم قرار بدهد و این همان میدانی است که جناب آقای رفسنجانی از ورود به آن بیم دارد، زیرا برخلاف آنچه گروه‌های مأموریت یافته در ملاقات‌های پی‌درپی با ایشان ادعا می‌کنند. آقای هاشمی به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قابل توجهی ندارد و از سالن وزن‌کشی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، «سنگین وزن» بیرون نخواهد آمد.

در این حالت، از یکسو پوچ بودن ادعاهای لاف‌گونه اصلاح‌طلبان و گزافه‌سرایی‌های اصحاب فتنه درباره پایگاه مردمی گسترده! آقای هاشمی برملا خواهد شد که ضربه سنگین دیگری برای آنهاست و از سوی دیگر- با عرض پوزش- فرصت «بازی با مشت بسته»! را از جناب رفسنجانی سلب خواهد کرد. آقای هاشمی علی‌رغم آن که وانمود می‌کند برای درخواست‌های مکرر گروه‌ها- مأموریت یافته- ارزش و احترام قائل است، آنها را فسقلی‌تر از آن می‌داند که با طناب پوسیده چند وبلاگ‌نویس و یا آدم‌های تازه به دوران رسیده وارد چاه شود.

توضیح آن که براساس شواهد و نشانه‌های موجود، آیت‌الله هاشمی ترجیح می‌دهد ادعای برخورداری از پایگاه مردمی گسترده را در هاله‌ای از ابهام برای خود حفظ کند و این ادعا را برای ارزیابی صحت و سقم آن در هیچ میدانی به آزمون نگذارد، چرا که «ادعا» مادام که میزان صحت و سقم آن برملا نشده باشد، می‌تواند در عرصه سیاست، نقش «شمشیر داموکلس» را بازی کند و از آن برای تهدید و «امتیازگیری» استفاده شود. شرط و شروطی که این روزها آیت‌الله هاشمی مطرح می‌کند قبل از آن که برای نامزد شدن باشد، توجیهی توضیح‌نما ! برای نامزد نشدن است!

به عنوان مثال اخیراً اعلام کرده‌اند در صورتی کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم خواهند شد که رهبر معظم انقلاب با نامزدی ایشان موافقت فرمایند! این در حالی است که آقای رفسنجانی سال‌هاست که از نزدیک با نظرات و دیدگاه‌های حضرت آقا آشنا هستند و بارها- از جمله در دیدار اخیر و جداگانه برخی از نامزدها با ایشان- فرموده‌اند « نه می‌گویم بیایید، نه می‌گویم نیایید و نه تکلیف می‌کنم» و یا چند هفته قبل طی سخنانی با صراحت اعلام کردند حتی نزدیکترین افراد به ایشان نیز نمی‌دانند که رهبری به کدام نامزد رأی می‌دهد.

2- آقای خاتمی-برعکس آقای هاشمی- از آنجا که اطمینان دارد در صورت نامزد شدن قطعاً رد صلاحیت خواهد شد، کاندیدا نمی‌شود. چرا که ایشان در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بازی کرده و دست به وطن‌فروشی زده است و می‌داند که اینگونه خیانت‌ها و جنایات در هر نظام حکومتی چه مجازات سنگینی در پی دارد.

به بیان دیگر آقای خاتمی در قمار فتنه 88 تمامی سرمایه‌ای را که نظام اسلامی با گشاده‌دستی به وی داده بود، باخته است. خاتمی دو دوره ریاست جمهوری با رای بالا را که می‌توانست سابقه‌ای قابل احترام در کارنامه سیاسی او باشد، به پای جرج سوروس صهیونیست و سرویس‌های اطلاعاتی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس ریخته و باخته است. همه تلاش و آرزوی خاتمی آن است از فرصتی که نظام اسلامی با سخاوتمندی و بنا به مصالحی به وی داده و مجازات او را به تاخیر انداخته است، برای بازگشت به نظام استفاده کند.

او در حالی که شرکت در انتخابات مجلس نهم را به صراحت- به اصطلاح- تحریم کرده بود، با برنامه‌‌ریزی قبلی در روستای وادان دماوند به پای صندوق رای رفت و با انتشار خبر رای دادن خود تلاش کرد به زبان حال- و نه قال- اعلام کند که از ادعای دیکته شده تقلب در انتخابات پشیمان است و راهی- هرچند کوره‌راه- برای بازگشت به نظام را جستجو می‌کند! به اظهارات و مواضع خاتمی و سایر سران و اصحاب فتنه 88 توجه کنید. به شدت از یادآوری جنایت بزرگی که در آن فتنه آمریکایی- اسرائیلی مرتکب شده‌اند وحشت دارند.

خاتمی حاضر نیست با نامزد شدن در انتخابات پیش روی و دریافت مهر رد صلاحیت از یک نهاد قانونی جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه آرزوی بازگشت به نظام را بر باد رفته بداند. برای خاتمی با سابقه‌ای که از وطن‌فروشی و ایفای نقش ستون پنجم دشمن در کارنامه سیاسی وی ثبت و ضبط شده است، رد صلاحیت از سوی نظام به منزله دریافت «مهر باطل شد»! است.

توضیح آن که نامزدهای دیگر به دلایلی نظیر عدم احراز شرط «رجل‌‌سیاسی» و سایر شروط مندرج در قانون اساسی رد صلاحیت می‌شوند و این رد صلاحیت نه فقط به مفهوم و معنای عدم پذیرش آنها در نظام نیست، بلکه برخی از آنها می‌توانند در پست‌های حساسی نظیر وزارت، نمایندگی مجلس و... نیز خدمت کنند اما، رد صلاحیت خاتمی با توجه به سابقه خیانت وی غیر از «مهر باطل‌‌شد» و پرتاب به بیرون حلقه نظام، معنا و مفهوم دیگری ندارد و این دقیقا همان کابوسی است که آقای خاتمی با آن دست به گریبان است و او را به شدت از نامزدی پرهیز می‌دهد. این نکته نیز گفتنی است که بازی آمدن و نیامدن خاتمی و سایر اصحاب فتنه فقط در حد و اندازه شگرد «حرکت از پله دوم» قابل ارزیابی است، آنها با ورود به این بازی در پی آنند که گذشته خیانت‌آلود خود را در اذهان مردم به فراموشی بسپارند و این توهم را پدید آورند که گویی مسئله اصلی، حضور یا عدم حضور آنها در انتخابات است و انگار نه انگار که این ماجرا پله اولی نیز دارد و آن خیانت فراموش‌نشدنی آنان است.

3- نامزد یا نامزدهای مورد نظر دولت- حلقه انحرافی- برخلاف ادعاهای دهن‌پرکن و مبالغ نجومی و کلانی که از کیسه بیت‌المال برای مطرح کردن خود هزینه می‌کنند، تردیدی ندارند که به آخر خط رسیده‌اند و چند ماه دیگر باید از قطاری که بی‌بلیت سوار آن شده‌اند پیاده شوند. افراد این حلقه را می‌توان بی‌هویت‌ترین گروه سیاسی تلقی کرد، زیرا هیچ‌کدام آنها در قد و قواره‌ای نیستند که بدون دست‌اندازی به بیت‌المال و بهره‌گیری از کانون‌ قدرتی که به آن چسبیده‌اند، فرصت ادامه حیات سیاسی داشته باشند و غیر از آقای احمدی‌نژاد- که نمی‌دانیم یا دقیقا نمی‌دانیم چرا- بعید است هیچ رئیس جمهور و یا صاحب‌منصب دیگری حاضر باشد مانند آقای احمدی‌نژاد سرنوشت سیاسی و حیات اجتماعی خود را در پیوند با اینگونه افراد، دود کرده و به هوا بفرستد! به همین علت است که این روزها شاهد تلاش حلقه انحرافی برای پیوستن آشکار به جریان فتنه هستیم. پیوندی که از مدت‌ها قبل قابل درک بود ولی امروزه به دلیل شرایط ناشی از پایان عمر حلقه یاد‌شده، از پرده بیرون افتاده است.

روز شنبه 14 اردیبهشت‌ماه جاری، روزنامه دولتی خورشید که تحت مدیریت حلقه انحرافی اداره می‌شود در یادداشتی به قلم مدیر مسئول این روزنامه نوشت؛

«چه بسا در صورت پافشاری اصولگرایان در تداوم اتهامات علیه حامیان احمدی‌نژاد، این گروه که می‌توان آنها را اصولگرایان اصلاح‌طلب دانست به طور کلی از طیف اصولگرایان دل کنده و در یک پیمان نانوشته به سید محمد خاتمی نزدیک شوند. این فرضیه با مروری بر نقطه نظرات اصلاح‌طلبانه اسفندیار رحیم‌مشایی قوت گرفته است»!... و بعدازظهر یکشنبه همین هفته آقای بهمن شریف‌زاده- ملبس به لباس روحانیت- که به نمایندگی از دولت در یک مناظره با حضور نمایندگان اصلاح‌طلبان، قالیباف و پورمحمدی در دانشگاه تهران شرکت کرده بود، خطاب به نماینده جبهه اصلاحات گفت؛ «من از اصلاح‌طلبان تعجب می‌کنم که به شیوه و عملکرد احمدی‌نژاد دقت نکرده‌اند» و توضیح داد که «احمدی‌نژاد برای آنچه که شما مطالبه می‌کردید و می‌خواهید جهاد کرده است و مقابل تفکر غلط اصولگرایی(!) ایستاده است. مشایی هم به این خاطر تکفیر می‌شود اما، باز هم شما به دنبال هاشمی هستید»!

ملاحظه می‌فرمایید که دولت- حلقه انحرافی- بعد از آنهمه ادعا، امروزه به وضوح احساس می‌کند که به پایان عمر سیاسی خود رسیده است و با اصرار بر «غلط بودن تفکر اصولگرایی» به دریوزگی نزد اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 رفته است. عبرت‌انگیز نیست؟!

4- با توجه به سه نکته یاد شده درباره موقعیت و جایگاه سه جریان مورد اشاره، به آسانی می‌توان دید که هیچیک از آنها در مقایسه با- به قول حضرت‌‌امام(ره)- اقیانوس خروشان ملت در حد و اندازه‌ای نیستند که آرزوهای تاکنون بر باد رفته دشمنان بیرونی اسلام و انقلاب را برآورده کنند و به قول حضرت آقا در بیانات اخیرشان در دیدار دست‌اندرکاران انتخابات با ایشان؛ دشمن راه به جایی نمی‌برد و انتخابات پیش روی پرشورتر از همیشه برگزار خواهد شد.

نگاهی به تبلیغات پرحجم دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها در آستانه انتخابات مجلس نهم، 22 بهمن پارسال و... بیندازید. حالا نتیجه را با آنچه آنان در شیپورهای فریب دمیده و بر طبل‌های توخالی می‌کوبیدند مقایسه کنید. تفاوت از زمین تا آسمان است. نیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۸۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
14
487
خاتمی تموم شد حالا دیگه نوبت هاشمی شد ؟؟؟؟؟جوابت با خدا شریعت نداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
به کوری چشم بد خواهان و نادانان ، هاشمی می آید و انشا الله رئیس جمهور می شه .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
هاشمی ذخیره انقلاب است
و امروز نااهلان و نامحرمان از آمدنش به هراس افتاده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
درود بر هاشمی زنده باد خاتمی
زنده باد احمدي نژاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
درجواب به ناشناسي كه گفت هاشمي رييس جمهور ميشه.بشين تا بشه ،ميشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ایشون خودشون گفتن اگر نیایند فقط به دلیل این است که رهبر موافقت نکرده اند ... بعد شما چی می گی؟ الان جای رهبر حرف می زنی؟؟؟
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
من آخر از دست حرفهای این دانشمند دق میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
تا اینجور آدما شاخه ای از جریان فکری جامعه ما رو دارن و رسانه در اختیار دارن، با دور پیشرفت، آزادی، عدالت، اسلام واقعی رو خط کشید. اینها از نسل خوارج هستند که اگر روزی این پست و مقام ها از آنان گرفته شود خدا می داند فتنه واقعی رخ خواهد داد... یا رب مباد آنکه گدا معتبر شود/ گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بااستدلال جواب بدهید.فریادناتوانی سرندهید.درضمن ایشان اقای شریعت مداری هسند.شریعت نداری کسانی هستند که برای مردم تولیدزحمت میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
بنده ایشون رو شریعتنداری میشناسم و حاضر نیستم بگم شریعتمداری !همون شریعت نداری برازنده اش است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
اگر توضیع اجباری روزنامه کیهان در ادارت و مراکز دولتی و نهادها نباشه واقعا کسی این روزنامه رو که از مال ناراضی مردم چاپ میشه رو میخره؟ ده به خدا حیا کن شریعت ندار
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
9
408
آقای شریعتمداری کلا میشه نظر ندید ، نه کسی نوشته های شما رو میخونه نه تاثیر مذاره بی خودی خودتون رو عذاب ندید ، اگه آقای هاشمی بیاد ما (مردم) رای میدیم شما نگران نباشید.
پاسخ ها
سعدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
از مثبت و منفی ها رای هاشمی معلومه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
سعدی عزیز:
از مثبت منفی های سایت محترم آفتاب، رای هاشمی معلوم شد؟
باقی سایتا چی؟
بدیش اینه سال 88 هم همینجوری حساب کردید!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
کدوم سایت سایت تابناک خوبه
حرف حساب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
5
277
همان سطر اول خودت را لو داده ای...
اعتماد به نفس ات کجا رفته؟؟؟
ناسلامتی خیلی ها هستند که روی شما به عنوان تخریب چی حساب می کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
287
از فروش کیهان معلوم است کی پایگاه مردمی دارد
پاسخ ها
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
فروش کیهان به ادارات دولتی و به اجبار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
147
برچسب ها: حسین شریعتمداری ، روزنامه کیهان ، هاشمی رفسنجانی ، خاتمی ، جریان انحرافی آفتاب تو برچسب ها جریان فتنه رو ننوشتی چون این آقا اصلا چیزی غیر از این حرفا بلد نیست بزنه من که دیگه وقتی واسه خودن حرفای این آقا نمیزارم.
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
7
245
جواب ابلهان خاموشيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
نه عزیزم خاموشی از ترسه...
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
آخه به اين ابله به غير از سكوت چي ميشه گفت؟
نه بابا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
منتقد
ضرب المثل اشتباهی نیار
بگو: حرف حق جواب نداره
زنده باد عشق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
حرف حق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههه
آره جواب که نداره ولی عمل داره.میدونی عملش چیه؟؟؟؟؟
مجازات کسانی که ناحق هستن.
شما که میگین هاشمی خاتمی و بقیه نا حق و مجرم هستند پس چرا مجازاتشون نمیکنید؟
Are you fear that they????????
ohhhh
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
166
جناب شریعتمداری مگه این آقایون از این انقلاب و برای این انقلاب نبودن نفست از جای گرم میاد کمی هم به فکر مردم بیچاره باش دارن له میشن تو این فضای گرانی و گرسنگی از چی ناراحتی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ازحسین تخریبچی چه توقعی داری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
برای کوری چشم حسودان و نااهلان هاشمی می آید
تا کور شود هر آنکس که نتواند دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
209
فعلا كه همتون بد جور ترسيدين،‌ هاشمي از كانديداي شما قطعا بيشتر راي داره

شما برو پرونده بساز و توهم بزن واسه خودت،‌چيكار به انتخابات داري
پاسخ ها
mj
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
فعلا تا حرف آمدن آقا شده همه ترسیدن و ریختن به هم نمیدونن چکار کنن .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
169
سید ما که نگذاشتند بیاید، اما سردار سرفراز سازندگی خواهد آمد تا کور شود چشم بدخواهان ایران سربلند، و رأی خواهد آورد تا دق مرگ شوند آن کسانی که نخواستند ایران آباد گردد.
پاسخ ها
چرند و پرند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
من دقیقا نمیدونم که رفسنجانی چی رو ساخته؟!! یکی اگه اطلاعات درستی داره بیاد بگه ما رو هم روشن کنه.در ضمن اون یارو که اسم سید رو یدک میکشه دیگه جیگرشو نداره بیاد جلو
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
همون رئیس جمهور جیگردارتون برای همه ایران بس بود ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
310
10
آقای شریعتمداری، احسنت به این شجاعت.
بی دلیل نیست که رهبر عزیزمون شما رو نماینده خود در روزنامه کیهان فرمودند.
آفرین به این شجاع در مقابل وطن فروشان و رندان که اینگونه توسط شما رسوا میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
خجالت بکشید . شما همان کسایی هستید که این آقا را برای ریاست جمهوری علم کردید و حالا دارید هی می کوبیدش . 8 سال پیش را بیاد بیاورید که همین آقای شریعمتداری رئیس جمهور را رجایی دوم کرد؟؟؟ حالا چی شده ؟ از مردم و وضع اسف بار مملکت خجالت بکشید .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
وطن فروشها نظر ندن بهتره
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
نفرین بر این خباثت نه شجاعت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
چه گلی به سر مردم زدید؟به کدام شاهکارتان می بالید؟به بگم بگم؟به اقتصاد؟به اختلاس؟به وجدان های سیاه و خفته تان؟یا به شعار های پیغمبر مابانه تان؟
خوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
منفی ها رو حال میکنی ناشناس جوووووووووووووووووون!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
نکنه خود شریعتمداری هستی برا خودت نوشابه باز کردی...توهم زدیا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
از پرچمت معلومه...
یعقوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
135
پ نه پ تو رای داری!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
181
اقای شریعتمداری شما لطفا صحبت نکنید....شما مثل بید هر روز به یه طرف می چرخید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
199
شریعتمداری پشه ای بیش نیست فقط پشتوانه قوی داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
قوت و قدرت حقیقی با ملت است.
غیر همسو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
195
پیشنهاد می کنم آقای شریعتمداری مجری برنامه های طنز شود زیرا سخنان بامزه و خنده داری تعریف می کند.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
قیافشم خنده داره مثل دلقکا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
131
سنگ پاست
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
4
195
بنی صدر خائن و منافق و موسوی که خائن فتنه گر، هاشمی حامی فتنه و بی بصیرت، خاتمی خائن و وطن فروش ، احمدی نژاد هم که خائن و منحرف، رجایی بنده خدا هم زنده بود حتما همین انگها رو بهش میزدی... اصلا میدونی داری چه کار میکنی؟ تیشه به ریشه مملکت میزنی ؟ میشه یک چند سالی روزه سکوت بگیری (همه تون)؟ گیریم که خاتمی تایید صلاحیت نشه تو چرا گر میگیری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
واقعا عالی بود نظرت . از این جنبه نگاه نکرده بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
چرا روزه بگیره؟پولشو میگیره.فکر میکنی چرا من جوان بیکار نمیتونم ازدواج کنم.چرا ما گرسنه شدیم؟
بهت میگم: چون این آقا و امثالشان با شیطان عهد بستن که روزه نگیرند.
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
98
اين باز حرف زد....
پریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
149
این حسین شغلم چی میگه پر رویی هم حدی داره بعد 8 سال که با حمایت این آقا و همفکرانش مملکت را به لنج کشیدن داره چرند میگه آقای شریعتمداری شک نکن که آقایان هاشمی و خاتمی بیشترین پایگاه مردمی را دارن و شک ندارم جنابعالی یکی از منفورترین افراد نزد افکار عمومی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
128
چند کلامی بود از سردار رمل واسطرلاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
دمت گرم برازنده ترین عنوان رو نوشتی ای والله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
قلم هنوز آنقدر منزلتش کم نشده و برای ما مسلمانان دارای بی حرمت نیست که آقای عسگراولادی عنوان سرداریش را به شریعت نداری هبه کرد/ در واقع همان سردار رمل واسطرلاب بیشتر به قواره اش می آید
mohamad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
97
جناب شريعتمداري خواهشاجنابعالي دراين نورد هيچ گونه نظري دهيد چون كه شما فقط بليد نفاق ودوروئي بين مردم ايجاد كنيد . درضمن آيت الله رفسنجاني پايگاه مردمي خوبي دارد. وحتا از گذشته هم بهتر .شما برويد خودتان رااصلاح كتژنيد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
106
بدون تردید شما یکی از سران فتنه در این چند ساله بودی. برو و استغفار کن به خاطر تهمت ها و افترا ها و توهین هایی که در چند سالها زدی. و حالا آمدی و به جای مردم حرف میزنی . فکر کردی کی هستی که این طوری در مورد یک شخص عالی رتبه نظر می دی . میدونم که ترسیدید و این رو هم بدونید که آیت الله رای میاره مگر اینکه شما...
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
105
خدايا آخه چقدر صبرت زياده؟
چرا بايد آدمايي مثل شريعتمداري و .... خون مردم رو تو شيسه كنن؟
آخه چرا شاخه هاي پر بار درخت محكوم به شكستن هستند؟
عاشق ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
71
شریعتمداری حراف لج در بیار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
108
پیشنهاد میکنم به جای این همه وراجی خودت کاندید شی ببینیم یک رای بیشتر داری؟؟؟؟؟؟؟
پرررررررررررررروووووووووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
52
خوب شد يك نفر هم ازشما تعريف كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
85
بنیاد اخلاق و دیانت و شریعت را بر باد داده ای و شرم نمی کنی؟!!
واقع بین منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
64
تو را به خدا این را کی گفته تو بگو آخه بدونیم از کجا مینویسی اینا را
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
47
خدايا آخه چقدر صبرت زياده؟
چرا بايد آدمايي مثل شريعتمداري و .... خون مردم رو تو شيسه كنن؟
آخه چرا شاخه هاي پر بار درخت محكوم به شكستن هستند؟
واقع بین منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
35
تو را به خدا این را کی گفته تو بگو آخه بدونیم از کجا مینویسی اینا را
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
84
برادر حسین!!! ساندیستو بخور....کی بود میگفت " امت در 9 دی میخ به تابوت جنبش اصلاحات زد....!!"ولی این شماها بودید که در تموم انتخابات مردید و حالا هم بازم از همین میترسید.
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
66
خدایا یه کمی پول به ما برسون کمی هم عقل به این حسین آقا دوباره توهم زده
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
42
خدايا آخه چقدر صبرت زياده؟
چرا بايد آدمايي مثل شريعتمداري و .... خون مردم رو تو شيسه كنن؟
آخه چرا شاخه هاي پر بار درخت محكوم به شكستن هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
65
آقای شریعت نداری امثال شماها رای ندارن نه آقای هاشمی سرداز سازندگی و امیرکبیر ایران . در ثانی اگر آقای هاشمی رای ندارد چرا اینقدر می ترسی. ؟؟؟؟؟؟؟؟/ ثالثا اگر شما فکر می کنید رای دارید چرا کاندیدا نمی شوید ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
42
آقای شریعت نداری امثال شماها رای ندارن نه آقای هاشمی سرداز سازندگی و امیرکبیر ایران . در ثانی اگر آقای هاشمی رای ندارد چرا اینقدر می ترسی. ؟؟؟؟؟؟؟؟/ ثالثا اگر شما فکر می کنید رای دارید چرا کاندیدا نمی شوید ؟؟؟؟
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
52
هاشمی فردی کاردان و تئوریسین مسائل سیاسی و اقتصادی و از پیشروان انقلاب است و کارنامه وی مورد تائید ملت است و نیازی به پیشگوئی شمانیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
37
آقای شریعت نداری امثال شماها رای ندارن نه آقای هاشمی سرداز سازندگی و امیرکبیر ایران . در ثانی اگر آقای هاشمی رای ندارد چرا اینقدر می ترسی. ؟؟؟؟؟؟؟؟/ ثالثا اگر شما فکر می کنید رای دارید چرا کاندیدا نمی شوید ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
59
چه عقده ای داری هر چی توهین کنی افترا بزنی دلت خنک نمی شه ولی باور کن حرفات 2 ریال هم نمی ارزه سرت رو بزن به دیوار. خاتمی عزیز اقا محترم و ابروی کشور هستند خدا تو رو هم از جنون نجات یده ما رو از دست تو
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
52
وحشت را در چهره سردار قلم (شریعتمداری) کاملاً میبینم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
63
واقعا" نفهم تر و فتنه گر از تو تودنیا نیست روی یزید و معاویه و عمروعاص رو سفید کردی بدبخت از اخرتت بترس این همه تهمت تو به همه با هزینه بیت المال به جهنم میبردت دیدم در انتخاب احمدی نژاد چه گلی کاشتی اینه بصریت تو و امثال بدبختائی چون تو خجالت بکش انگلیسی برو پولهائی رو که بردی انگیس خرج کن نوش جونت عذاب آخرتت زیاد می شه .....
ههههه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
59
به نظر من اين اقا چيز مصرف كرده توهم زده
مسافر تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
51
آقای شریعتمداری با این همه افاضات چرا خودشان در معرض انتخاب مردم قرار نمی دهند تا یک بار برای همیشه رسوای عام و خاص شوند من نمی دانم این آدم از گناه چه لذتی می برد که این همه خاتمی را به چوب تکفیر می راند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
55
همینکه شریعتمداری داره می سوزه و جلز و ولز می کنه معلومه که خبرای خوبی در راهه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
35
هاشمی رای نیاره تو رای بی شریعت؟
3001
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
39
همینها نبودند که از زبان کل مردم مینوشتند که فلانی چنین و فلانی چنان ؟ برادر حسین اگر بقول شما رای ندارد پس همفکرانتان چرا اجازه نمیدهند ایشان یا خاتمی بیایند؟ بله؟؟؟ تا کی شما میخواهید خود را مردم بدانید و عقاید خود را از زبان مردم بگویید؟ بقول مرحوم مجتهدی تهرانی""" به حضرت عباس قسم که خدا یی هست. قیامتی هست """ .
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
48
بخاطر همین لودگی وتحجر وحماقت وگزافه گویی های اشخاص بی شخصیتی مثل شریعتمداری و ارگانهای زیاده طلب مثل سپاه بود که مملکت گرفتار بلایی به اسم احمدی نزاد شد.البته کیهان قبل از انقلاب هم در تملق وپاچه خواری حکومت سرامد بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
64
سر پل صراط اگه یه چوب دستم باشد می دانم با این شریعتمداری چکار کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
منم همون کارو می کنم باهاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
منم همین طور
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
منم از حقم نمی گذرم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
منم چوب میکنم تو........................آستینش چرافکر بد میکنید
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
36
خدایا یه کمی پول به ما برسون کمی هم عقل به این حسین آقا دوباره توهم زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
45
برو از خشم مردم بترس سردار رمل که عاقبت تو هم مثه قذافی و صدام به درک واصل خواهی شد
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
35
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش دیگری از سخنان خود، در پاسخ به اصرار حاضران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در سالهای باقی مانده از عمرم، هیچ هدفی جز حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی، مکتب اهل بیت (ع)، اعتلا و پیشرفت ایران ندارم و اگر تصمیم به حضور در انتخابات بگیرم برای خدمت و کمک به حل مشکلات خواهد بود نه اینکه نتیجه معکوس بدهد.
معتمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
53
من به آقای هاشمی تبریک می گم. خوب پته این جماعت را ریخته رو آب. کاملا گیج شدند. نمی دانند چه کار کنند. الان فقط دست و پای بی هدف میزنند. اصلاح طلبان و آقای هاشمی باید همچنان آگاهانه و استوار با توکل و اعتماد به مردم پیش بروند. اینها هم از آمدن هاشمی می ترسند و هم از نیامدنش وحشت دارند. اگه هاشمی بگه میام ماشین لجن مال شده توهین و تکفیرشان استارت می خوره. اگه بگه نمیام میگن ترسیده چون رای نداره. این قوم میدونن مردم به آنها ذره ای اعتماد ندارند و استقبالی نمی کنند پس شروع می کنند به پشتک وارو زدن و میگن هاشمی نمیاد چون رای نداره. بدانیم که آنها اتفاقی این یک مورد را خوب فهمیدند که هاشمی و خاتمی چه بیایند و چه نیایند پیروز واقعی آنها هستند چون ملت با آنهاست و خدا هم با آنهاست. آقای هاشمی شما رسالت انقلابی و انسانی خود را انجام دادی. از این به بعد را هم با کیاست و صداقت مختص به خودت با شهامت پیش برو و روشنگری کن دعای ملت پشت سر شماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
48
شريعتمداري نمونه بارز متحجر و كسي كه در صدر اسلام خون به دل پيامبر و سپس حضرت علي كردند و اسلام را منحرف كردند و همه از اسلام متواري . اين آدم شريك جرم تمام مشكلات مردم است در اين 8 سال چون حامي بي قيد و شرط احمدي نژاد بود و الان بايد جوابگو باشد و از مردم عذر خواهي كند و طلب حلاليت كند نه اين حرف هاي بي اساس را بنويسد. چقدر مي سورد چون دورانش تمام شده است و..
اوشکول خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
41
خداییش این برادر حسین یه چیزیش میشه.زنگ بزنین اورژانس یکی اینجا حالش بده خیلی بد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
54
مطمئنم امسال شریعتمداری با خفت از این دنیا میرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
الهی آمین
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
52
حسین جان دوباره جنس خوب نزدی هزیون میگی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
45
امثال شريعت ندار و احمد خاتمي و علم الهدي فقط به درد فحاشي و هتاكي و... ميخورند و از آنجائيكه اينا هيچ جايگاهي بين مردم ندارن ميخان با اين ادبيات جلب توجه كنن و خودشونو يه جوري نشون بدن.
ضمنا اينا از اومدن آيت اله هاشمي بشدت ترسيده ان چون ميدونن اگه معظم له پا به ميدان بذاره بايد بساط اينا برچيده بشه واسه همين ميسوزن و ميخان بهر نحوي كه شده مانع از اومدنشون بشن ولي كور خوندن.
به شريعت ندار و شركا ميگم از دست آيت اله هاشمي عصباني باشين و از اين عصبانيت بميرين!
فرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
36
خدارو شکر میکنم که یه انتخابات نصفه و نیمه تو این مملکت داریم که نفرتمون رو از شریعتمداریها نشون بدیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
35
خدايا درود بر محمد و آل او فرست، و هر كس درباره خاتمي قصد بدى كند، او را از قصد خود باز گردان، و مكر او را از خاتمي دور كن، و شر او را از خاتمي بگردان، و كيد او را به گردن خود او انداز. و در پيش او سدّى استوار كن كه ديده اش را از خاتمي بپوشانى، و گوش او را از شنيدن نام خاتمي كر كنى، و بر دل او بندى بر نهى كه انديشه خاتمي در دل نگذارند و زبان او را از خاتمي ببندى و سر او را به قهر بكوبى، و عزت او را به ذلّت بدل كنى، و جبروت او را در هم شكنى، و گردن او را به طوق خوارى نرم كنى، و تكبر او را بر هم زنى، و خاتمي از زيان و شر و سخن چينى و فشار و عيب جويى و رشك و دشمنى و از دام و كمند و پياده و سوار او ايمن كنى، كه تويى غالب و توانا
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
29
آقاي شريعتمداري كي تاحالا باارواح سروكارداري
حسين
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
8
11
بنظرم بايد همه بتوانند تحليل خود را بگويند و اهانت كار خوبي نيست بايد متمدنانه به حرفها گوش بديم و نتيجه گيري كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
آخه این شخص جز تخریب و چرندگویی چیزی نداره بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
با منطق خودش دارن نظر میدن تا بهتر حالیش بشه
farzad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
18
بيا شير مادرت تو نظر نده !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
28
آقای شریعت مداری شما قول میدهید اگر هاشمی آمد و رای آورد شما ریش و سبیلتان را بزنید
همشهريه شيخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
30
شما به توصيه ي عزيزه دلتون بريد آب رو بريزيد همون جاييتون كه ميسوزه
هادی
|
Brunei Darussalam
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
28
مطمئن باشید اگر احتمال رای نیاوردن هاشمی هم بود او را وارد صحنه انتخابات می کردند.همه این عکس الملها(شریعتمداری،مصلحی،محمد خامنه ای و .....) از روی ترس وارد شدن هاشمی در صحنه انتخابات است با احتمال بالای انتخاب شدن در همان مرحله اول
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
31
من دوست دارم هاشمي رييس جمهور بشه تا اول همه بره درب اون كيهانو ببنده كه خودش عامل فساده ٠بايد به جاي روزنامه كيهان بگيم روزنامه خاله زنك
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
هاشمی مثل اینها نیست او مرد بزرگیه، تربیت یافته ی مکتب آن مردی است که بعد از پیروزی بر مشرکان ،ندای «الیوم یوم المرحمه» سر داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
27
هاشمی مردی محبوب برای تمام فصول
سامان
|
Germany
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
30
کینه ای که باند شریعتمداری از دوره سازندگی نسبت به اقای هاشمی داره خیلی عمیق وریشه داره لب کلام اینها تو اون دوره این بود که چرا در امد نفت را میدین کارخانه ونیروگاه و جاده و ..و ..و.. میسازید ÷س سهم تبلیغات فرهنگی ما چی میشه ؟ حرفهایی هم که میزنن که در دوره هاشمی به فرهنگ شهادت و باورهای دینی توجه نشده یعنی همین برای اینها احمدی نزاد خوبه که میگه ÷ل چیه هزینه اش زیاده من دور برگردون میسازم با یک دهم قیمت بقیه اون رو هم میدم به مداحان وهیات های مذهبی وتبلیغات فرهنگی . اشکال کار امثال شریعتمداری اینه که خیال میکنن مردم از اهداف انها بی اطلاع اند و هوش همه مردم هم مثل هوش خودشه . برو و...
باریک بین
|
Germany
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
47
از نظر شریعت نداری:
هاشمی چون تایید صلاحیت می شه، نمی یاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاتمی چون تایید صلاحیت نمی شه نمی یاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در این منطق پر فضاحت را باید گل که نه لجن گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ایول عجب نکته ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
33
اي بابا اينجا كه همه طرف دار هاشمي هستن پس اين كيهان چرا چرت وپرت ميگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
17
گفتن پنیر تو .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
12
گفتن پنیر تو .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
26
مرگ هم از اينا بدش مياد.
پریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
33
این حسین شلغم مثل عمر عاص میمونه امثال او باعث شدن خیلی ها نصبت به اسلام بد بین بشن خجالت هم نمیکشه
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
21
بابا حالا این اقا حسین یه چی واسه خودش گفت شما چرا جدی میگیرینش چیکار توهم این بنده خدا دارین بزارین راحت باشه اقا حسین :D
وتن دوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
48
6
افرین بر کیهان درود بر احمدی نزاد این هاشمی همه حق مردم را خورده هالا دوباره میخاد رییس جمحور بشه هیشکی بش ری نمیده دیگه اثلن مردم وتن دوس ایران گول نمخرن رییس جمحور فقت مشای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
باشه بش میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یعنی من عاشق این دیکته بینظیرتم، کدوم طرفی هستی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
بیخیال بابا
سعید
| Puerto Rico |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
تو برو اول سواد نوشتن یاد بگیر بعد بیا نظر بده. تا زمانیکه بیسوادایی مثل تو داخل این مملکت تاخت و تاز میکنند اوضاع همینه. دو خط نوشتی 6 تا غلط داری. خدا با وجود شماها بهمون رحم کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
احتمالا وزیر اموزش و پرورش دولت فعلی هستی
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
25
با نیامدن هاشمی یا خاتمی انتظار حماسه حضور را نخواهیم داشت تا پزش را به خارجیها بدیم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
34
فقط همين را بگم كه نه شعور نوشتن ونه شعور سخن گفتن داري جناب اقاي شريعتمداري .بي ادبي وبي حرمتي در نوشته ات مشهود است لااقل حرمت قلم رانگهدار .
حسین
|
Japan
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
36
شریعتمداری تا زوده بمیر هاشمی دارد می اید
علی
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
26
جل الخالق توجه . توجه این حسین اقا که کرامات زیادی دارند تا بحال نفرموده بودند که علم اگاهی بر اسرار درون اشخاص هم دارند که شاید شکسته نفسی کرده بودند وحالا از سر وظیفه واحساس خطر انرا بر ملا کرده ا ند ؟ بله ایشان از انچه در درون هاشمی میگذرد اطلاع دارند یعنی عالم بالغیب والخفیه . حالا شما طالع بینی وفال بینی ورمل واسطرلاب را قبول ندارید باشد در همین گمراهی بمابید اما اگر میخواهید نجات یابید به همین اقا حسین همه فن حریف متوسل شوید جل الخالق جل الخالق ؟
فرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
23
دوست وتن دوس :وتن دوس غلط است بهتر است بنویسیم وطن دوست
هالا نه حالا
میخاد نه می خواد
رئیس جمحور نه رئیس جمهور
بش نه بهش
ری نه رای
اثلن نه اصلا
نمیخرن نه نمی خورن
فقت مشای نه فقط مشایی
در ضمن به شما توصیه میکنم در کلاس سواد اموزی ثبت نام کنید
حسین شریعت مداری
|
Iraq
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
5
30
اونایی که مخالف منن همتون جاسوس موساد و سیا و اینایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
28
تو حرف نزنی میگن لالی تو به چه حقی در مورد هاشما صحبت میکنی!!!!!!!!!!
کی به تو اجازه داده
دانشجوی سار کاشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
29
یکی برای حاجی آب قند بیاره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
2
35
پست تر از شریعت مداری وجود نداره،یه موقع خودشو برای هاشمی تیکه تیکه می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
این آدم قلم به مزده
شيفته عطر ولايت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
58
2
حاج حسين شريعتمداري چيزي جز حقيقت نگفته. حزب الله در اين شرايط حساس نميذاره نظام و انقلاب دست نااهلان و كساني كه اسرائيل رو دشمن نميدونن بيفته

واعظ زاده و لنكراني و ولايتي شانساي اصلي پيروزي در انتخاباتن
پاسخ ها
ali
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
به نظرت اینا رای میارن مثل این میمونه که بگی مالدیو قهرمان جام جهانی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
شما حتماتازه تشریف آوردین از دل مردم خبر ندارین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
38
یک روز نه چندان دور همان کاری که با قذافی کردند با شریعتنداری خواهیم کرد.
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
ناشناس برو بالاتر از شریعتمداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
34
حسین اقا! بعد از انتخابات فرمودید کسی از سر لشکر بی لشکر نمی ترسه حالا اگر فکر می کنید ایشان از سر لشگران بی لشگر هستند از امدن ایشان ناراحت نباشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
21
حسین اقا! بعد از انتخابات فرمودید کسی از سر لشکر بی لشکر نمی ترسه حالا اگر فکر می کنید ایشان از سر لشگران بی لشگر هستند از امدن ایشان ناراحت نباشید
علی
|
Germany
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
21
فکر میکنم آقای شریعت مداری به آینه خودش نگاه میکنه چون میدونه اگه شرکت کنه تعداد رایش 4 رقمی هم نمیشه.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
29
کاش رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت نظام فتنه گرانی همچون شریعتمداری را کنار می گذاشت و از موسسه کیهان حذف می کرد کیهانی که روزی خاتمی آبادش کرد و امروز رو به انحطاط میرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
24
راست میگه چون شریعتمداری و اطرافیاش فقط مردمن بقیه که اصلا وجود ندارن
ایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
31
خداوند تمامی بیماران اسکیزوفرنی پارانوئید را شفا بدهد!
آمین
هادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
23
آقای شریعت مداری خواهش می کنم حتما شما هم کاندید ریاست جمهوری بشو می خام ببینم رایت به اندازه کاندیداهای شورای روستای برره هم می رسه یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
19
اقای شریعت مداری انصافا چند میگیری که دیگه دست به قلم نبری اخه برادر عزیز حقایق جامعه رو باهم قاطی میکنی یکم دوروورتو نگا کن...مردم خسته شدن از افرادی همجنس احمدی نژاد جامعه باید دوباره ارامشو احساس کنه.متاسفانه فرد متخصص که تربیت نشده برای پست های بالای نظام حداقل بذارین یه ادم کهنه کار بیاد شاید بتونه این مشکلات اکتسابی رو جمع کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
15
نکنه حسین شریعتمداری هم با عباس غفاری در ارتباطه واین اخبار غیبیه رو ازاو میگیره؟
بهرام بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
1
18
نکران نباش تو بااختلاف رای جندین میلیون رییس جمهور میشی ...راستی تو چرا اینقدر استرس داری...نکنه از امدن خاتمی و هاشمی هراس داری... میخوای به انها بکم نیاند.
ناشناس
|
Japan
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
2
12
امام فرمودند انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است از این حرف بالاتر هست برای شناخت شخصیت ایشون ؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
20
درود بر مردان اصلاحات(خاتمی . هاشمی. کروبی. موسوی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
14
پ چرا نظر منو که دیروز فرستادم ننوشتین.توهین امیز هم نبود.
زنده باد اصلاح طلبی دم همهء بچه ها گرم.
آقایان که از طرف مردم صحبت میکنن و شعار میدهند مردم اِل میکنند و مردم بِل میکنندبیان تو این سایتا ببینن چند درصد مردم با اونان.
دیروز نوشته بودم که آقای شریعمتداری از سرنوشت دیکتاتورای منطقه درس عبرت بگیرن صدام حسین،قذافی و ...
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
11
خدا به داد ما برسه از دست بعضیا؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
20
2
ادب كاربران آفتاب در برابر يادداشت مستدل و خالي از توهين شريعتمداري رو ميشه در كلماتي مانند "شريعت نداري" "ابله" "قيافش خنده داره" "بيمار اسكيزوفرني" "بي شعور" "پست" و "حسين شلغم" "بي عقل".... مشاهده كرد.
اين همه فحش براي يه يادداشت منطقي؟
تاسف آوره كه اين فحش ها رو كساني ميدند كه شعار زنده باد مخالف من اونها گوش فلك رو كر كرده!!
ضمنا از مديران سايت وزين آفتاب هم بخاطر انتشار اين كلمات تشكر ميكنم!!
مطمئنا كاكنم سانسور ميشه چون توش فحش نيست.
موفق باشيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
یادداشت منطقی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
دست آموز و ادب آموخته اربابانشونن
خیلی هاش رو تازه آفتاب سانسور میکنه
اینارو هم اگه سانسور کنن که چیزی نمیمونه
فکر میکنی با فرهنگ و باادب تو این جماعت پیدا میشه!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
19
باز این آقای پیشگو!پیشگوییش گل کرد!
آقای تخریب چی!؟ دودستت رو پیش گرفتی که پس نیفتی.
با این نظریات سراپا توهین آمیز وتهدید آمیزت باز هم سعی داری ته دل شخصیتهایی همانند آقایان خاتمی وهاشمی ،بویژه اصلاح طلبان راخالی کنی تادرعرصه انتخابات قدم نگذارند .
اگرچه به سلامت انتخابات اطمینان ندارم وقصد شرکت در انتخابات را نداشتم ولی برای کوری چشم امثال جنابعالی اگرخاتمی یاهاشمی در انتخابات کاندیدا شوند در انتخابات شرکت خواهم کرد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
17
خداوندا تهمت زنندگان را لال بمیران وبه مظلومان عزت بیشتر عنایت فرما همچنان که تابحال عنایت کردی آمین .
یاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
12
هاشمی می آید ورای هم می آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
11
یه سر به نظرات خوانندگان افتاب بزن.اون وقت بگو هوادار نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
18
شريعت مداري تو پيش مردم مردي نگاه كن كامنت ها رو اگه بصيرت داري
سید بهنام
|
Netherlands
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
27
2
اکثر تحلیل های آقای شریعتمداری(سردار قلم) درسته به همین دلیل بهش هتاکی می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
اگر معنی هتا کی را بدانی وکیهان خوانده باشی اونوقت می دانی هتاکنامه خواندی
امیرمسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
9
ایشون زمان ومکان رو قاطی کرده.

آخی مثل دکتر نیاز به جلب توجه داره.
آخی.
مردم خوب یک کمم به این بیچاره توجه کنید دیگه.
باور کنید اگه مردم قدری بهش توجه می کردن این طور روحیش به هم نمیریخت که حالا مملکت رو به هم میریزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
17
پینوکیوی متبوعات ایرانه این آقا!
رحمان رحمت زهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
5
6
فقط دکتر عارف
پایگاه خبری تحلیلی دوراهک برای همه دوراهک دوستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
10
با سلام ... اقای شریعتمتداری همه ما ایرانیها خوب میدانیم که تعصب و غیرت ما ایرانیها هیچ گاه هیچ لقبی را به هیچ فردی بی دلیل نخواهیم داد . سردار سازندگی کسیست که ویرانیها اختلافات دودستگی ها را در زمان جنگ برای امروز شما هموار ساخته که امروز اینگونه بدون اینکه بدانید جناب هاشمی اکنون در چه جایگاهیست نظرات شخصی خودتان را برای عموم مطرح میکنید اینجا بوشهر است و خدا کند ایشان راضی به حضور شوند بعد خواهیم دید اینهمه اختلاف و سردرگمی راه ازادیش به دست کیست... اینبار سال 88 نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
2
12
اقای شریعتمداری جدی منم از امدن هاشمی در انتخابات نگرانم چون اگر بیاید متاسفانه بارای قابل توجه ای رییس جمهور میشود اگر همه تحلیلهای شما اینطوری باشد خیلی از سیاست دورید و واقعا تو مردم نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
9
2
آفرین!

این خیلی خوبه که خودش میدونه رایی نداره!!
ali
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
18
اصل فتنه خودتی اقای حسین اقا حیف این اسم که روی تو گذاشتن
فریدون
|
Germany
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
13
یک گربه های معروفی هستند که هر جور بیفتند روی چهار دست و÷ا بلند میشوند این اقای کیهانی همان جنسی است اگر اقای هاشمی بیاید یک چیز میگوید اگر نیاید میگوید از ترس رای نیاوردن نیامد اگر خاتمی بیاید میگوی استکبار واسراییل و ووو اورا حمایت می کنند نیاید میگوید از ترس رد صلاحیت نیامد خلاصه همیشه چیزی که مردم را آزار دهد در چنته دارد اینهم اینجوریاس. بیخود بهش نمی گویند همه فن حریف و خداییش حافظ . سعدی . مولانا و خیام نظامی و... شانس اورده اند که مرده اند وگرنه حتما اسناد وابستگی انها به امریکا واسراییل و فراما سونر و بهاییت و مفاسد اخلاقی شان که در جیب این شخص است رو میشد خیلی خدمت فرهنگی کرده ها ؟؟ مرحوم علامه دکتر عبدالحسین زرین کوب را که فخر ایران است فراماسیونر کرد دکتر احسان یار شاطر را عامل سیا و خلاصه هر ادم شریفی که در این کشور بود را در برنامه هویت مورد نوازش قرار داد واگر بتواند ثابت کند هیچیک از مفاخر تاریخی چون فردوسی حافظ . سعدی خیام . نظامی .مولانا و رودکی مسلمان نبوده وایرانی نیستند ماموریت فرهنگی خود را انجام شده میدید ووجدانش ارام میگرفت کاری نمیشود کرد هر کسی را خدمتی داده خدا . یکی شبانه روز در ازمایشگاهها تلاش میکند وچشم بر همه اسایش ها می بندد تا همنوعان او کمتر رنج ببرند وبیماریشان التیام یابد وجان مبخشد یکی هم افتخارش اینست که جان می ستاند
ساده لوح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
10
تبلیغات پیش از اعلام تاییدیه شورای نگهبان توسط نامزدهای انتخاباتی خلاف قانون است

البته کیهان چون از بیت المال بودجه دریافت می کند و دولتی است می تواند تخریب کند مانعی ندارد
hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
20
0
درود بر حسین شریعتمداری عمار زمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
مثل اینکه شما عادت دارید همه چیز را غصب کنید حتی اسامی مقدس را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
ببخشید ایشون عمر وعاص زمان هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
13
افتخار میکنم که یک ریال برای خرید کیهان پول ندادم
یه جوون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
4
وای به روزگارت آقای شریعت مداری اون دنیا باید از چند نفر حلالیت به طلبی خدا رو شکر که من.....حلا کن اگه بهت برخورد ولی باید امر به معروف میکردم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
1
3
سکوت کنی سنگینتری و مردم هم کمتر پی ه نادانیهات می برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
4
به فرض كه اقاي هاشمي. راي نداشت حالا بانوشته كيهان صددرصد راي مي اورند
سیدالمصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
0
4
بابا ولش کنید !!! این همه هجمه بر او برای چه ؟؟؟ حرفی زده !!!! کی بحرف و احادیث او وقعی تا حال گذاشته که از حالا بگذارند !!!!
کور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
2
آدم باید کور باشد که با داشتن دو چشم سالم به خاطر بخل وکینه حقایق را نبیند
خود را سالار مردم دیدن ولی سالار نبودن مرضی است که یک عده که خودشان را به قدرت مطلق چسبانده اند و فکر می کنند مطلق شده اند مبتلا شده اند وجالب این است که خودشان را سالم می بینند وهر روز راجع به یک نفر داد سخن می دهند
از جمله درکمین شریعت های چاخان!
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
2
آقای شریعتمداری فک نکنم درست باشه که با پول بیت المال روزنامه منتشر کنی وبه کسانی که درقلب مردم جا دارند بدون اثبات تهمت بزنی این از شرافت یک انسان بدور است واگر فک میکنی واقعا مردم خریدار حرفهایت هستند با پول فروش روزنامه ات اونو اداره کن نه با بیت المال
جومونگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
2
مرد حسابی حداقل بدان هاشمی ازسال 47 مبارزه را شروع کرد یعنی فکر می کنی کسی که بهترین دوران زندگی خود را روی این نظام گذاشته خیانت میکند یا مردم نمک نشناس هستند تا انقلاب دلسوزی مثل شریعتمداری دارد دیگر چه حاجت به دشمن خارجی. چه هاشمی بیاید چه نیاید او در جامعه ارزش و پایگاه اجتماعی بیشتری نسبت به یک میلیون مانند تو دارد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
1
1
هاشمی منافقی است که آیندگان چهره پلیدش را بهتر از ما خواهند شناخت
بسیجی حزب الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
0
1
بنده خدا جو گیر شده خوبه که روزنامه کیهان در آرشیوهای کیهان موجود است مگر اینکه آنها را منظورم سخنان همین بنده خدا در آن زمان هست و نمیشود نابودشان کند چون در تمام فضای مجازی نیز در دنیا پخش شده و قابل از بین بردن نیست !!!!
بد نیست نگاهی به وضع اقتصاد و فساد اجتماعی ناشی از اقتصاد این 8 ساله در مملکت بیاندازیم
از زمان احمد شاه قاجار تا احمد شاه نژاد
کل نقدینگی مملکت 65000 میلیارد بوده و یکدفعه در زمان 8 ساله احمد شاه نژاد میزان نقدینگی به 450000 میلیارد افزایش پیدا کرد
منظورم رو که میفهمی یعنی چاپ اسکناس بدون پشتوانه خوب حالا پیدا کن این مابه التفاوت به جیب کی رفته
من و توی تحصیلکرده عاقل و مسلمان به لحاظ اعتقاد دینیمان که نمیتوانیم با فساد های اختلاسی و رانتی و پورسانتی ایشان کنار بیاییم لذا از دستگاه و بیرونمان میکنند و خانه نشین میشویم که این پول اضافه چی شده به جیب من و تو بیکار که نرفته بلکه تو جیب طرفداراش کرده فکر میکنی این همه ماشین های میلیاردی که تو خیابونهای شهرهای بزرگ چرخ میزنند مال فرزندان آقازاده های سبک احمدی نژادی است دیگه یعنی حدود 390000 میلیارد تومان رفته تو جیب طرفداراش دیگه وقت ندارن بیاین برای استقبال دکترشون تو ساری یا بچه هاشون دارن با ماشینهای چند صد میلیونی در خیابانها دنبال دختر بازی ( نتیجه پول حرام تو زندگیشون ) و یا خودشان در حال توهم که یار امام زمان هستند و از آسمون تایید صلاحیت گرفتند و خلاصه کلی توهم فانتزی و من و تو تحصیلکرده خونه نشین و شرمنده زن و بچه و قبض آب و برق و تلفن و کرایه خونه
این که میگفت بگم بگم برای انحراف افکار عمومی بود و اگه عکس های فتنه 88 را با عکس افرادی که در استادیوم بصورت مشخص و با کارت دعوت مشائی و موسوی و ملک زاده و احمدی نژاد اجازه ورود به استادیوم آزادی در جشن به اصطلاح بهار حضور پیدا نموده بودند را ببینی آنوقت میبینی این بقول الهام پدیده هزاره سوم بقدری زیرکانه عمل نمود که فتنه و آتیش زدنهای عاشورا و تیراندازی ها کار عوامل نفوذی خودش بوده و متاسفانه مردم ساده لو فکر کردند کار جناح مقابل عکسها را با هم مقایسه کنید تا حقایق فاش شود
حسین جان یک یاعلی بگو برو و عکسها را مقایسه کن و از خدا طلب مغفرت و یا اون دورانی که باهم تو جبهه زیر سیم خادارها مین خنثی میکردیم حالا باید چشم ها را شست و فتنه احمدی نژادی را که همان 88 بوده خاموش کنیم و توبه کنیم که به مردم بدبخت تهمت بیخود زدیم
خدایا ما را ببخش
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
1
بد به حال کسانی که هاشمی را منافق میدانند و جریانات رادیکال افراطی نزدیک به حکام را خیر خواه . رییس روزنامه کیهان تو سال 88 عین یه سگ وفادار دستمال زنی دولت نهم و احمدی نژاد کثیف رو میکرد . حالا چی شد ؟؟؟ برای کسانی که ذره ای شعور داشته باشند کافیست که بدانند ریش داشتنو کنار پیرمرد پیرزن ها نشستنو چاپلوسی کردن درد مردم رو دوا نمیکنه . مملکت کسی رو میخواد که درک داشته باشه . شعور سیاسی در کنار شعور دینی و ملی داشته باشه نه یه مشت نماز شب خون (که نمیخونن و فقط ادعا دارن) که فقط شعار ما میتوانیم سر بدهند و هیچ گهی غیر از خرابکاری نخورند. ثابت شد چرک زیر ناخن هاشمی رفسنجانی و خاتمی شرف داره به خیلی از بی خردان و حامیان بی خردان.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین