کد خبر: ۱۹۳۷۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

جعل عنوان نهاد نمایندگی رهبری در حماسه حضور احمدی نژاد و مشایی!

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان غربی از جعل و سوء استفاده از عنوان این نهاد توسط یکی از سخنرانان همایش حماسه حضور با حضور احمدی نژاد و مشائی در جریان سفر به ارومیه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی در گفت و گو با عصرایران اعلام کرد: در مورخ 15.2.92 در همایش حماسه حضور که با حضور رییس جمهور در سالن همایشهای اداره برق استان برگزار گردید ، مجری برنامه , از فردی به نام مصطفی غفارزاده به عنوان مشاور یا مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان غربی , دعوت به سخنرانی نمود.

حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی در ادامه گفتگو اظهار داشت فرد موصوف در سخنانش پس از خیر مقدم به رییس جمهور محترم , نسبت به تعریف و تمجید از آقای مشائی نموده و جمع حاضر را برای رای دادن به ایشان ترغیب می نمود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد فارغ از محتوا و موضوع سخنرانی فرد فوق الذکر ، جعل عنوان و استفاده از آن و نسبت دادن آن توسط نامبرده به نهاد مقام معظم رهبری , جرم بوده و این نهاد پیگیری قانونی موضوع از مراجع ذیصلاح را بر خود محفوظ می داند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
1
23
خیلی بعیده؟!!!!! کسانی که به راحتی دروغ می گویند و وعده بیجا می دهند از این کارها هم کرده اند و می کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
0
15
این ها همه چیزشون جعلیه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین