کد خبر: ۱۹۵۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
وکیل قاضی حداد:

پرونده کهریزک خیلی پیچیده است/ توضیحات قاضی حداد به رئیس دادگاه

وکیل قاضی حداد گفت: حضور شاهدان معرفی شده از سوی متهمان پرونده کهریزک می توانست حلقه مفقوده این پرونده را باز کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد اصلانی که برای ارایه لایحه دفاعیه خود در شعبه 76 دادگاه کیفری حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روند دادگاه در جلسه دهم روند خوبی بود و دادگاه برای شنیدن صحبت های دو طرف صحه صدر داشت.

وی افزود: در این 10 جلسه حتی متهمان نیز می توانستند در خصوص حرف های من به عنوان وکیل یکی از متهمان صحبت و اظهار نظر بکنند.  در این مدت شکات، وکلای آنها و متهمان به راحتی حرف هایشان را زدند. اما در جلسه یازدهم روند تغییر کرد.

وکیل قاضی حداد ادامه داد: در این جلسه دادگاه کفایت دفاع را اعلام کرد و شاهدان معرفی شده از سوی متهمان به دادگاه احضار نشدند.

بر اساس قانون متهمان می توانند شهودی را به دادگاه معرفی کنند از اظهارات آنها در جلسه محاکمه استفاده شود که به دلیل اعلام کفایت دفاع این کار صورت نگرفت.

وکیل قاضی حداد خاطرنشان کرد: این پرونده بسیار پیچیده است و حضور شاهدان می توانست این پیچیدگی را رفع کرده و حلقه مفقوده این ماجرا باشد.

وی در خصوص علت عدم حضور موکلش در جلسات دادگاه نیز گفت:  آقای دهنوی- قاضی حداد- به دلیل محدودیت هایی در این جلسات حاضر نشد اما نزد قاضی رفته و توضیحاتی که باید ارایه می کرد را ارایه داده است.

بر اساس این گزارش اصلانی امروز لایه دفاعیه خود را بهدادگاه تقدیم کرد و قرار است تا دقایق دیگر سعید مرتضوی و علی اکبر حیدری فر نیز ببا حضور در شعبه 76 متن کامل دفایعه خود را به دادگاه ارایه دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین