کد خبر: ۱۹۵۲۹۹
تعداد نظرات: ۲۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳
گفت‌وگوی ویژه خبری دکتر روحانی:

کلید تدبیر قفل تحریم را باز میکند

من یک اعتدال‌گر هستم و همیشه با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل کار کرده‌ام و اکنون نیز همان مسیر و راه را دارم/اگر افراط نبود شاهد اردوکشی خیابانی در سال 88 نبودیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به مشکلات موجود در کشور، افزود : همه می‌دانیم که امروز با چه مشکلاتی در کشور مواجه هستیم و من به عنوان فردی که دارای بضاعت و تجربه‌ای در عرصه‌های مختلف هستم، تصمیم گرفتم که براساس این تجربیات و آشنایی‌هایم و آنچه که کسب کرده‌ام، بیایم تا بتوانم خدمتی به مردم بکنم تا ان شاءالله در آینده، شاهد این باشیم که مردم زندگی بهتری داشته باشند و آنچه که در توان دارم، در این مسیر قرار می‌دهم.
 
وی با تاکید بر این‌که من یک اعتدال‌گرا هستم و همیشه با اصولگرایان معتدل و اصولگرایان کار کرده‌ام و اکنون نیز راه و مسیرم همین است و در طول این 34 سال خط و مشی‌ام تغییر نکرده است، گفت: هیچ‌گاه افراط‌گر نبوده‌ام نه به سمت چپ و نه به سمت راست و امیدوارم نمایندگانی کسانی را که عدالت، اعتدال و عقلانیت را دوست دارند، داشته باشم.
 
روحانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که ریشه بسیاری از مشکلات کنونی جامعه ما به خصوص در حوزه اقتصاد به بحث مدیریت و کارآمدی دولت برمی‌گردد، به اهمیت رونق اشاره کرد و گفت: وظیفه دولت این است که محیط کسب و کار را بهبود بدهد و در این صورت است که ما شاهد رونق تولید خواهیم بود.
 
وی با اعتقاد بر این‌که مشکلات و موانع تولید با یک تدبیر قابل حل است، گفت: اکنون بیش از 41 هزار واحد صنعتی نیمه‌تمام در کشور داریم که با مبلغ بالغ بر 34 هزار میلیارد تومان این واحدها کامل می‌شوند و می‌توانند زمینه‌ساز اشتغال برای 499 هزار نفر شوند.
 
روحانی با انتقاد از تغییر مکرر قانون گفت: اگر ما شاهد ثبات در عرصه قانون به خصوص قوانین مربوط به اقتصاد باشیم، شاهد این خواهیم بود که بخش‌های مختلف فعالیت خود را رونق می‌دهند و اگر رونق اقتصادی ایجاد شود، بحث بیکاری نیز حل می‌شود.
 
وی با بیان این‌که ما حدود 5/3 میلیون بیکار در کشور داریم، گفت: اگر سه میلیون آنها مشغول به کار شوند و به اندازه یک میلیون نیز هر ماه درآمد داشته باشند، این میزان در مجموع به سه هزار میلیارد تومان می‌رسد. رقم سه هزار میلیارد تومان در ذهن مردم ما خوب مانده است، به خاطر همان بحث فساد اقتصادی .
 
وی با اعتقاد بر این‌که فقط متهمین سه هزار میلیارد تومان نباید به دادگاه بروند، گفت: مسببین وضعیت کنونی اقتصاد کشور نیز باید در دادگاه حضور داشته باشند و بگویند چرا کاری نکرده‌اند که هرماه سه هزار میلیارد تومان براساس اشتغال سه میلیون نفر ایجاد شود.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اهمیت تدبیر در حل مسائل ادامه داد: در چشم انداز 20 ساله قرار بود حداقل رشد اقتصادی ما 8 درصد باشد، اما اکنون می‌بینیم که این رشد به چه میزان است. اکنون نرخ تورم در کشور ما حدود 30 درصد است. در کدام کشور منطقه ما اکنون شاهد این میزان تورم هستیم؟
 
وی با بیان این‌که با بهبود محیط کسب و کار رونق امکان‌پذیر است، گفت: برای کوتاه‌مدت نیز ما در دولت تدبیر و امید، بسته‌های تشویقی ویژه نیز خواهیم داشت که با اجرای آن می‌توان حرکت اقتصادی در جامعه ایجاد کرد.
 
این فعال سیاسی با اعتقاد بر این‌که اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست و به این معناست که به سمت تولید داخلی برویم، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی این‌که به جای شعار برنامه‌ریزی کنیم و کار کنیم و خرج‌های بی حساب دولت را کم کنیم.
 
روحانی با اعتقاد براین‌که دنیا می‌خواهد ما را در عرصه اقتصاد و سیاست منزوی کند، گفت: ما نباید اجازه بدهیم که چنین اتفاقی بیفتد.
 
باید بایستیم و با مقاومت و استقامت، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم. اگر دشمن می‌خواهد مردم ما تحت فشار قرار بگیرند، ما با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم رفاه را برای مردم ایجاد کنیم؛ چراکه منابع غنی و سرمایه انسانی ارزشمندی داریم.
 
وی همچنین با تاکید بر این‌که قانون هدفمندکردن یارانه‌ها باید ادامه پیدا کند، گفت: این موضوع باید براساس قانون و آنچه که مجلس مصوب کرده اجرا شود.
 
وی افزود: بنا بود با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، شاهد رونق در تولید باشیم و عدالت حاکم شود. ما باید اشکالاتی که در این ارتباط وجود دارد را جبران کنیم و آن را براساس قانون به درستی اجرا کنیم.
 
روحانی گفت: من معتقدم در کنار یارانه نقدی باید یارانه کالایی نیز به دهک‌های پایین جامعه داده شود، چراکه در دولت تدبیر و امید، هدف این است که در بخش اقتصادی، آرامش به مردم داده شود و مردم برای کالاهای اساسی خود نگران نباشند.
 
وی با تاکید بر این‌که صدقه گرفتن افتخار نیست، بلکه صدقه دادن افتخار است، گفت: ما باید به نحوی حرکت کنیم که وضع مالی مردم خوب شود تا مالیات دهند و در واقع به سمتی برویم که دست دولت به سمت ملت دراز باشد نه برعکس آن.
 
حسن روحانی در ادامه گفت‌وگوی ویژه خبری امشب با بیان این‌که از واژه فراجناحی خیلی خوشم می‌آید، اظهار کرد: معتقدم با یک جناح نمی‌شود کشور را اداره کرد.
 
وی افزود: در زمانی دوستان ما در مجلس می‌گفتند اگر روزی دولت و مجلس و قوه قضاییه همه در یک خط شوند و نفت هم گران شود، چه خواهد شد و می‌گفتند هماهنگی بیشتر می‌شود و وقتی پول نفت بیشتر شود، دنیا گلستان می‌شود، اما دیدیم نشد و با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد.
 
روحانی با تاکید بر این‌که همه سرمایه ملی هستند، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در دانشگاه‌ها درس خوانده‌اند، سرمایه ملی هستند و این جناح و آن جناح فرقی نمی‌کنند، اما برای مسوولیت باید آدم متدین، دلسوز که قانون اساسی را قبول دارد و دلش برای کشور می‌سوزد، روی کار آید که بخواهد وقتی یک ایرانی به جایی سفر می‌کند، افسوس نخورد.
 
این کاندیدای یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه چه کسی به ما اجازه داده است که نیمی از سرمایه مردم ایران را کنار بگذاریم و اتوبوسی بیاییم و اتوبوسی برویم، تصریح کرد: با افراط میانه خوبی ندارم و معتقدم آنها که در مسیر افراط بوده‌اند، ولو حسن‌نیت داشته‌اند، عملا به کشور خدمت نکرده‌اند، پس اگر افراط نبود، چهار سال پیش نه اردوکشی خیابانی را شاهد بودیم و نه نیاز به قوه قضاییه و نه زندان و نه حصر بود، یعنی همه گرفتاری‌ها از افراط بود.
 
روحانی با تاکید بر این‌که اگر در مسیر عدل و عدالت باشیم، می‌توانیم کشور را به خوبی اداره کنیم، خاطرنشان کرد: دولت من فراجناحی خواهد بود. از تمام کارشناسان، خبرگان، نخبگان استفاده خواهم کرد و باید همه دست به دست هم بدهیم تا کشور را آباد کنیم.
 
روحانی در جواب سوالی در مورد نوع نگاه دولتش به دو مقوله عدالت و پیشرفت با اشاره به اینکه اصل پیشرفت در چشم انداز 20 ساله ایران مورد توجه قرار گرفته است، تاکید کرد: توسعه و پیشرفت باید توام با عدالت باشد و عدالت یعنی هر چیزی سرجای خود باشد، به کسی ظلم نشود، تولیدگر و کارگر به حق خود برسند و در یک جامعه هرکسی که می‌خواهد حرف بزند، لکنت نداشته باشد و قشنگ بتواند نقد کند که چنین جامعه‌ای علوی خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه عدالت از اعتدال می‌گذرد، اظهار کرد: اگر اعتدال نباشد و تندروی باشد، به عدالت نمی‌رسیم. در حالی که عدالت می‌تواند ملتی را به عزت و سربلندی برساند.
 
روحانی افزود: عدالت یعنی وقتی مسوولی با هواپیما به کشور دیگری می‌رود، فقط زن و بچه خود و خبرنگاران را همراه خودش نبرد.
 
وی افزود: باید از ترکیه یاد بگیریم که هرجا نخست‌وزیر آن می‌رود، 100 یا 200 کارآفرین را همراه خود می‌برد و این به معنای طرفداری از سرمایه‌دار نیست. چون اگر شرکتی توسعه پیدا کند، مهندس و کارگر آن هم وضع‌شان خوب می‌شود.
 
روحانی با بیان اینکه عدالت زیباست و همه جا باید رعایت شود، گفت: صداوسیما رسانه ملی است و مال همه ماست و ای کاش اینجا هم عدالت بود.
 
وی با بیان اینکه عدالت از علم و دانش می‌آید، خاطرنشان کرد: به خیلی‌ها در رسانه‌ها و رسانه ملی ظلم شد و ای کاش می‌شد آنها می‌آمدند و از خودشان دفاع می‌کردند و همان شبی که به آنها تهمت زده می‌شد، فردای آن روز صداوسیما آنها را صدا می‌زد و به آنها فرصت می‌داد تا از خودشان دفاع کنند. من خیلی از کسانی را می‌شناسم که در زندان‌های شاه شلاق خوردند و یار امام بودند و در رسانه و صداوسیما به آنها توهین شد اما صداوسیما با عدالت با آنها رفتار نکرد.
 
وی با بیان اینکه صداوسیما باید عدالت داشته باشد و پیشرفت کند، تصریح کرد: ما می‌خواهیم صداوسیمایی داشته باشیم که به دنیا بفروشیم که اگر به کسی در آن توهین شد، ساعتی بعد به او زنگ می‌زنند و به او فرصت دفاع می‌دهند همانطور که امام (ره) فرمود اگر از تریبون مجلس به کسی توهین شد، از همان تریبون به او فرصت دفاع داده شود.
 
وی با اشاره به اینکه صداوسیما باید به کسانی که به آنها توهین می‌شود، فرصت دفاع بدهد، گفت: در این صورت ضرر نمی‌کنیم چون نباید سرمایه‌های انقلاب را تلف کنیم که اینها عزیز و بزرگ ما هستند و انقلاب را درست کرده‌اند پس نباید به سادگی از دست‌شان بدهیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.
 
حسن روحانی در جواب سوالی در رابطه با عملکرد دولتش در حوزه سیاست خارجی گفت: اساس کار ما این است که تهدید را تبدیل به فرصت کنیم و یا حداقل تهدید را به آسیب تبدیل کنیم و آسیب را به شرایط عادی و سپس فرصت تبدیل کنیم.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در طول 22 ماهی که تحت نظارت مقام معظم رهبری نماینده ایشان در شورای عالی امنیت ملی بوده‌ام و امروز نیز در این مسوولیت هستم، تلاشم این بود که توطئه آمریکا را بشکنیم، خاطرنشان کرد: هرکجا توطئه آمریکا شکسته می‌شود، ملت ما لذت می‌برد.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواست پرونده ما را به شورای امنیت ببرد، خاطرنشان کرد: در قطعنامه شهریور 82 طبق ماده 18 قطعنامه بسته شد در حالی که ماده 19 شورای امنیت بود و ما می‌خواستیم نگذاریم کشور دچار جنگ و تحریم شود.
 
روحانی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواست بلایی که سر لیبی آورد برسر ایران آورد، گفت: آمریکا می‌خواست آنچه که در فناوری هسته‌یی داشتیم کامل نشود.
 
وی با اشاره به روزی که سه وزیر اروپایی به ایران دعوت شدند، گفت: آن زمان فقط 10 سانترفیوژ در نطنز می‌چرخید و نمی‌توانستیم یک گرم UF4 و UF6 و کل تعداد سانترفیوژ در کشور ما 150 عدد بود و ما می‌خواستیم آن را کامل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواست بگوید ایران دنبال بمب است، افزود: ما می‌خواستیم بگوییم که آمریکا دروغ می‌گوید و ایران دنبال بمب نیست و نخواهد بود،‌چون رهبری نظام آن را حرام دانسته‌اند.
 
روحانی در ادامه به خاطرات البرادعی و فیشر اشاره کرد و گفت: آقای فیشر می‌گوید ما در تهران به ایران قول دادیم که نمی‌گذاریم پرونده به شورای امنیت رود و فرانسه و انگلیس به ما در جلسه رسمی قول وتو دادند و گفتند اگر آمریکا حرفی زد ما از حق وتو استفاده می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه ما از آمریکا نمی‌ترسیم و از هیچ‌کس نمی‌ترسیم اما تا آنجایی که می‌توانیم نباید بگذاریم جنگ شود، گفت: البته اگر دشمن بخواهد وارد جنگ شود، ما می‌ایستیم و من همان طلبه‌ای هستم که به عنوان سرباز 8 سال در دفاع مقدس حضور داشتم.
 
روحانی با بیان اینکه صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌یی را ظرف یک سال با حضور آمریکا ثابت کردیم، تصریح کرد: این به معنای شکست آمریکا بود و در این راستا خانم رایس گفت ما می‌خواستیم ایران را منزوی کنیم اما ایران ما را منزوی کرد.
 
وی ادامه داد: امروز هم باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم، البته امروز دشمن پرونده را به شورای امنیت برده و باید تلاش بیشتر کنیم و پرونده را از شورای امنیت بیرون آوریم تا تحریم‌های ظالمانه برداشته شود، چون این کار ظلم و خلاف قانون است.
 
روحانی با اشاره به اینکه آن زمان با وزرا مذاکره می‌کردیم و کمتر با روسا مذاکره داشتیم، افزود: امروز هم باید این کار شود و مذاکرات امروز در حد مدیرکل 5 کشور باشد، این کار شدنی است و نباید پشت مذاکره‌کننده را خالی کنیم و اگر ملت پشت مذاکره‌کننده باشد، او پیروز خواهد بود و ما در این راه با وحدت ملت، رهبری رهبر و درایت و تدبیر، ان‌شاءالله تهدیدها را تبدیل به فرصت خواهیم کرد.
 
به گزارش ایسنا، روحانی در جواب سوالی در رابطه با قرارداد سعدآباد و اینکه در آن زمان همه چیز متوقف شد، گفت: این حرف دروغ است و در سعدآباد تهران اصلا قراردادی نبود بلکه بیانیه تهران بود و در قطعنامه همه چیز متوقف شده بود اما ما نگذاشتیم.
 
وی با بیان اینکه ما یعنی دانشمندان هسته‌یی و عزیزانی که جان خود را در این راه گذاشته‌اند، فناوری را کامل کردیم، خاطرنشان کرد: فرصت را ما یعنی نظام ساختیم و اینجا منظور از ما، یعنی رهبری و همه کسانی است که دست به دست هم دادیم و موفق شدیم و رهبری بعد از مذاکرات تهران، فرمودند در این مذاکرات توطئه آمریکا و اسرائیل شکسته شد و کار درست انجام گرفت که بدون تسلیم و پذیرش حرف زور بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۱۳
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
114
850
الله اکبر !
درود بر روحانی، از دیدن برنامه ی امشب به وجد آمدم، و فکر میکنم خیلی های دیگر نیز امشب احساسی مشابه من رو تجربه کردند.
من از آقای روحانی حمایت میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دقیقا همین طوره،

درود بر روحانی
علی چاروسائی
| Netherlands |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
خوشم میاد هیچ نظری منفی نخورده

روحانی میتونه به خاتمی و هاشمی جدید تبدیل بشه !

قابلیت ایجاد موج داره . از آقای عارف خواهش میکنیم با آقای روحانی ائتلاف کنه و در دولت به او کمک کنه !

درود بر روحانی . عالی بود. عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
تسلط بر گفتار ، ذهن پویا ، ذکاوت آشکار ، ... و مخصوصا" شهامت ایشان قابل تحسین است من در رأی دادن به ایشان مردد بودم اگر راهکارهای عقلانی را هم اعلام نمایند شک نکنید انشاءالله همان دور اول پیروزند.
لازم نیست کسی از ایشان حمایت کند گفتارهای سنجیده و عقلانی ایشان بهترین تبلیغ است.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
سلام دوستان سایت آفتاب
به توصیه یکی از دوستان آمدم آفتاب چون شنیدم معتدله ولی از یکطرفه بودن نظرات خیلی تعجب کردم
وقتی دیدم نظراتم درج نمیشه فهمیدم حکایت این یکطرفه بودن چیه
وای بر روزی که رذالت جای صداقت رو میگیره
اینو واسه خودتون گفتم میدونم درج نمیشه
خدا هدایتتون کنه
ناشناس
| Japan |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
سلام اون قسمتیش خوب بود که مجری گفت ucf که تعطیل شد بهش گفت ا شما کجا بودی
چقدر بهتر بود که شما دقیقاً همون گفت وشنود همان لحظه را بدون کم و کاست میگذاشتید تا دروغ هایی که طی 8 سال به خورد ملت دادند برملاتر شود. حداقل در مورد بیانه سعد آباد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
تذکر به آفتاب!!!!!!
در متن خبر نوشتید اوصلگرایان معتدل!!! اما اصلاح طلبان معتدل همان طور که در تیتر آمده درست است امیدوارم شیطنت بروبچس جنبش نرم افزاری نباشد!!!
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
با این حساب تعلیق و پلمپ شدن تاسیسات هسته ای ایران در زمان دولت هاشمی یا احمدی نژاد اتفاق افتاده ما هم که اون موقع ها نبودیم!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
تناقض رو ببین :: احمدی نزاد چرا دم به دقیقه با مدیران رسانه تماس می گیره و می خواد صحبت کنه (چند ثانیه بعد) هاشمی رو چرا مدیران بهش فرصت دفاع نمی دن {{پس مشخص شد که ایشون فقط از یارای خودش حمایت میکنه نه از حقیقت وگرنه ایشون باید این حق رو برای همه قائل بشن}}
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
من فکر نمی کردم ایشان این همه مسلط باشن. واقعا محشر بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
درود بر روحانی ؛ حال کردم حال مجری رو گرفت
اصلاح طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
به نظر من باید برگردیم به گفتمان اصلاح طلبی تا کشور از این وضعیت دربیاد.
لکن کسی که تو این اسامی میشه یه کم اصلاح طلب دونسا آقای عارف هستش نه روحانی.
به نظر من باید دوستان تو این زمیته دقت نظر داشته باشن کما اینکه آقای عارف صراحتا اعلام کردن که تو دولتش از آقای خاتمی و هاشمی استفاده میکنه ولی ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
52
555
یعنی انقد که از کوبیدن ضرغامی خوشحال شدم از هیچی خوشحال نشدم یه کاری کرده کل ملت برای داشتن اعصاب راحت مجبور شدن با تلویزیون قهر کنن باور کنین بعد سال 88 من روی هم رفته 20ساعت دیگه تلویزیون ندیدم آدم رو روانی می کنه با این اوضاعی که درست کرده. درود بر شرفت روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
باز هم تخریب 8سال پیش احمدی حالا روحانی
نه اقا جان اینطور نمیتونی رای بیاری
ناشناس
| Japan |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقای ناشناس کجا تخریب کرد فقط توهین ها وافتراهایی که بهش زده بودند وهمون وقت باید جواب می داد 8 سال دیرتر بهش وقت دادن جواب داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقای روحانی تخریب نکرد، فقط واقعیت ها رو گفت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
49
469
سخنرانی بسیار قاطع و کوبنده ای بود.
پاسخ ها
.:: دلسوز ::.
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ولی الآن که سه روز از پخشش میگذره میبینیم تبدیل شدن به سیبل بمباران رسانه ای
باید فکر بعدشم مد نظرداشت .. یعنی در همین مدت تبلیغات نباید آب به آسیاب تخریب خود بریزن ؛ بلکه باید از اونا استفاده کرد
با هوشمندی و درایتی که مطمئنا وجود داره
به دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
42
423
وای باورتون نمیشه چقدر صحبتاشون به من انرژی داد اشک شوق دارم.
خوشحالم چون همه خانواده را جمع کردم ببینند برنامه تلویزیونشونا.روسفیدم کردند.
سیاوش نیک پی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
58
542
از صحبت های اقای روحانی در برنامه زنده لذت بردم.سه عامل اگر مححق بشه پیروزی ما صد در صد تضمینه
1:کناره گیری اقای عارف به نفع اقای روحانی
2:حمایت رسانه ای وسیع اقایان خاتمی و هاشمی از اقای روحانی
3:رای ما
نظر شما دوستان مثبته یا منفی؟
درود بر خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
درود بر سه انسان واقعی
هاشمی خاتمی روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
دقیقا...
فقط خدا کنه تا دیر نشده هاشمی و خاتمی اعلام حمایت کنند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
53
408
درود بر روحاني
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
درود بر خاتمی و هاشمی
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
38
351
به نظرم عاااااالی بود
ایمان ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
36
316
واقعا عالی بود عالی خیلی
مجری هم عادلانه رفتار نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
38
301
بسیار مدبرانه و آگاهانه و شجاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
35
315
رای میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اگه هاشمی و خاتمی بیان و مردم رای بدن این آقا هیچی از رئیس حمهور کم نداره من قبلا فکر میکردم فقط متکلم وحده میتونه باشه مجری بیچاره رو و صدا و سیما رو لوله کرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
35
277
آقای روحانی فرمودند
که هم با اصول گرایان معتدل و هم با اصلاح طلبان کار کرده ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
32
284
عالی بود . گویی همه سیاست هاشمی و صلابت و وجاهت خاتمی یکجا در روحانی تبلور یافته بود. پیشنهاد می کنم هر کس موفق به دیدن این گفتگوی ویژه خبری نشده است حتما آن دانلود کندوببیند. قطعا به حجت شرعی برای رای دادن به ایشان میرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
33
271
احسنت بر شيخ اعتدال ادامه دهنده راه روش و منش سردار اعتدال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
عوام اعتدال به این میگی نقطه مقابلش پس چیه ؟
رای ما دکتر روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
29
267
دکتر روحانی عالی صحبت کردند،عالی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
32
273
رقیب را له کرد انتقام سختی گرفت باتسلط کامل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
له کردن رقیب با اعتدال نمیسازه. امیدوارم جوگیر نشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
26
246
نمی دونم به چه دلیل؟ ولی چند وقتیه نظرات رو منتشر نمی کنین. آقای روحانی ما رو مفتخر کردن. ایشون شایسته، شاداب، دردشناس، نکته سنج و پر از امید هستند.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
28
216
آماده باش به همه طرفداران روحانی مثل من :
تخریب گران وارد می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
28
256
بعد از برنامه امشب
باید گفت:
روحانی = هاشمی/خاتمی

درود بر او و صراحت بیان او
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آفرین دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی.همون کسری از هاشمی تقسیم بر خاتمیه...خخخخخخ
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
24
241
من نمیخواستم رای بدم ولی از الان تا موقع انتخابات جان و زندگیم تقدیم آقای روحانی,درود و درود و صد درود,مجری میخواست باهاش مناظره کنه,واسه این صدا و سیمای به اصطلاح بیطرف افسوس میخورم
شسش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
24
205
دوستان روحانی امشب نشون داد که میتونه موج جدید ایجاد کنه من که تاحالا به هیچ برنامه انتخاباتی گوش نداده بودم واقعا به وجد اومدم وازاینکه عابدینی مجری برنامه نسبت به وی هیچ حرفی برای گفتن نداشت .دوستان فقط یک همت ما کافی است دور اول روحانی رییس جمهور بشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
مجری برنامه حق اظهار نظر نداره وگرنه اونهم حرفهای زیادی بلد بود. این یک برنامه ی یکطرفه بود که فقط اقای روحانی اجازه ی صحبت داشت.
البته مجری یه تیکه بهش پروند.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
22
197
واقعا احسنت به آقای روحانی که بدون ترس و لکنت زبان و با اقتدار حرفشو زد ! دوستان بیایید با رای به دکتر روحانی و کمک به ایشون تو ستاداش باعث پیروزیش بیشیم خدا وکیلی بعد از آقای هاشمی و خاتمی فقط ایشون میتونن یک کاری بکنن و جلوی سقوط مملکت و آیندمون بگیرند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
24
182
از این عالیتر نمیشه گل کاشتی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
20
170
عالی بود عالــــــــــــــــــــــــــــی.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
23
168
آفتاب هرچه زودتر ویدئو صحبت هاشونو روی سایت بذارید
باید هرچه زودتر تبلیغات اساسی شروع بشه
دوم خرداد دیگری در راه است...
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
164
واقعن لذت بردم.........بعد از رد صلاحیت اقای هاشمی خیلی نا امید شده بودم ولی امشب خیلی خوشحال شدم ممکنه بگید جوگیریه ولی خیلی خوب نظر مردمو با قاطعیت گفت اینو کاملن میشه تشخیص داد و جوگیری نیست....... امیدوارم اقای هاشمی و خاتمی از ایشان حمایت کنند
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
من از خودتم کمی فکر کن جوگیری برادر به خدا جوگیری.
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آفرین برادر حمایت از روحانی یعنی برگرداندن نظام به مسیر اعتدال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
25
202
تلویزیون فتیله پیچ شد.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
23
168
آفرین ... نیازمند حاکمیت عقلاییم.
لهراسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
20
154
خدا یار و یاور باشه عالی بود
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
162
من قبل از این برنامه روحانی رو زیاد قبول نداشتم. ولی بعد از این که از آقای هاشمی حمایت جانانه کرد عاشقش شدم. از این روشش خوشم اومد که هیچ جایی برای تخریب نذاشت.
ان شاء الله با حمایت قاطع مردم اعم از حوزه و دانشگاه رای میلیونی بالایی بیاورند
تاکور شود هر آنکه نتواند دید.
من و بابام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
منم همينطور
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
16
144
جناب آقاي روحاني در مجموع شيوا و متين صحبت كردند... هم از اصول و سياستهاي اصلي نظام دفاع كردند و هم به نقد جدي و شجاعانه وضع فعلي پرداختند البته اميدوارم در بحثهاي بعدي راهكارهاي علمي و ملموس حل مشكلات رو هم براي مردم و نخبگان مطرح و عنوان كنند... اشكال اصلي اين مصاحبه ورود پاياني مجري برنامه (آقاي عابديني) به بحث چالشي با ايشان بود! اين جلسه، جلسه سوال و جواب بود نه جلسه مناظره! آيا مجري برنامه تو دو جلسه قبلي هم وارد بحث چالشي با كانديداها شدند؟ مثلا آيا نظرات منتقدين سياست هسته اي آقاي جليلي رو هم برابر ايشون مطرح كردند؟ نميدونم با چه انگيزه اي آخر برنامه سوال چالشي پرسيدند! اميدورام شاهد تكرار چنين برخوردي ولو در حد كوچك در رسانه تو اين ايام نباشيم... واقعيت اينه كه آقاي روحاني بيراه نگفتند كه در صدا و سيما عدالت دچار افت و خيزه!!
من نمي دونم آقاي روحاني راي مياره يا نه الان چيزي معلوم نيست اما خواهشم از همه حاميان خط عدل و اعتدال چه هواداران آقاي هاشمي و چه آقاي خاتمي اينه كه براي حمايت از دكتر روحاني وارد صحنه بشن و مردم رو به راي دادن تشويق كنن...
اصولگرای اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
22
148
حماسه سیاسی مورد نظر رهبر انقلاب با رای به دکتر حسن روحانی تبدیل به یک حماسه تاریخی می شود. به نظر من دکتر روحانی هم مثل خود آیه الله هاشمی فرا جناحی است .من به گزینه مورد نظر آیه الله هاشمی رای می دهم .درود بر هاشمی سلام بر روحانی
مرتضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
21
177
انتقاداتش به صدا سیمامحشر بود ینی 20
سید علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
16
143
با حمایت هر چه سریعتر و صریح تر آقایان هاشمی و خاتمی و عارف از آقای روحانی , ایشون قطعا پتانسیل پیروزی رو دارن... انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
155
55
همه چی گفت به جز برنامها نتخاباتیشو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
چون شما اگه به سوالاتی که از ایشون پرسیده شد دقت کنی اگه نگیم تخریبی, بیشتر جنبه ی انتقادی داشت, و نا خواسته ایشونو مجبور به دفاع میکرد.
عدم بیطرفی رسانه ملی از این مبرهن تر نمیشد!
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آنهم به وقتش عزیز !
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
تابلو بود که هیچ برنامه ای نداره باید منتظر نطق عارف بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اشتباهی مثبت دادم .برنامه وقتی ارائه میشه که وزرا تشکیل شوند.والا قبلش میشه رویا پردازی داداش.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
18
175
قیافه مجری برنامه واقعا دیدنی بود. فکر کنم تا حالا همچی مناظره ای نکرده بود . رسما هنگ کرده بود.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
مجری اجازه ی صحبت نداشت و برنامه یک طرفه بود.
چرا شماها اینطور جوگیر شده اید؟ در کل برنامه فقط روحانی داشت حرف میزد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
19
161
زنده باد روحانی،پاینده باد هاشمی مظلوم
حرف دل مردم را زد....
خدا حفظش کنه.....
ج ل ا ل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
18
160
بارک الله حال صدا سیمارو گرفت
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
19
152
آقای روحانی=سیاست هاشمی
آقای روحانی=درایت و اقتدار خاتمی
روحانی=هاشمی+خاتمی=پیروزی مردم ایران
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
15
137
درود بر روحانی.زنده باد دولت تدبیر و امید.واقعا امروز کشور به عاقلی مثل ایشون نیاز داره
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
15
154
آقا بدون اغراق عرض می کنم بهترین و عقلای ترین سخنانی بود که از سیمای ضرغامی تو این 8سال گذشته شنیدم. درود بر روحانی که امشب امید را زنده کردی.َ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
13
132
روحانی اگر انتخابات رو اینجوری دو قطبی کنه برنده است.من بهش رای می ذم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
13
124
روحانی یک بار دیگه شور و شوق انتخابات رو برگردوند
به خدا که دیگه داشتیم نا امید می شدیم
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
12
103
افرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
16
105
از مردم می خوام جو گیر نشن بزارن یه کمی برنامه ها جلو بره بعد تصمیم بگیریم
رای من بعداز هاشمی روحانی است اما اعتدال را رعایت کنیم
افراطیون منتظرند که اعتدالیون کاری افراطی کنند بعد با چماق زبان و تبلیغ دروغ و جوسازی فضای 88 را تکرار کنند
عاقلانه و هوشمندانه دولت ندبیر و امید را بر پا کنیم
يا علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
19
113
ايرانيان عزيزي كه مطلبارو ميخونن خواهشا براي سيد حسن روحاني تبليغ كنين. واقعا اون ميتونه كشورو نجات بده . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ازکی شده سید ما خبر نداریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
خیلی جو گیر شدیا که همه رو سید میبنی!
كيان
|
Austria
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
14
113
عقلانيت ، صلابت و حكمت و هوش مندى در سخنان ايشان موج من زد
احمد دریا
|
Italy
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
168
16
دلم برات میسوزه برخی قرتیها دارند ازت حمایت میکنند تا اوت شی / تو توانمندی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
خیلی......................24خرداد جوابت رو میدیم
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
احمد دریای عزیز این لفظ درست نیست که براشون به کار میبری اونا هموطنان ما هستن و همشونم محترم هستن.درسته که فریب خوردن و مدینه فاضله می بینن روحانی رو و هر کسی داد میزنه رو با چشم بسته میپذیرن .اما احترامشون واجبه
معتدل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دست از این بی اخلاقی ها برداریم. چرا تحمل مخالف را یاد نمی گیریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دریا فامیلیته؟؟ الکی میگه ًًٌٌٌَ
علی اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
12
111
هوشمندی همراه با تسلط اقای روحانی امیدی تازه به ما داد.من تمام برنامه های شبکه 2 را تا امشب دیدم.تنها در این برنامه مجری قصد تخریب داشت که هوشیاری و قاطعیت اقای روحانی مانع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
17
90
لطفا نظر من را حذف نکنید .من معتقد هستم آقای هاشمی شورای نگهبان را ... داد.او در ماههای اخیر چندین مرتبه اعلام کرده بود که کاندیدا نمی شود و از روحانی حمایت می کند. ناگهان در آخرین ساعت ثبت نام وارد وزارت کشور شد و ثبت نام کرد و شور انتخاباتی بین هوادارانش ایجاد کرد.او از اول هم برای ماندن نیامده بود .شورای نگهبان کسی را رد صلاحیت کرد که اصلا قصد رییس جمهور شدن نداشت ولی با آمدنش شور انتخاباتی ایجاد کرد.حالا با معرفی کاندیدای مورد نظرش سیل آرائ حامیانش را به سمت وی گسیل میدهد و...
هادی
|
France
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
12
130
الحق که دکتر شاگرد خلف ایت الله هاشمی و اقای خاتمی است از بس در تلوزیون تملق دیدیم خسته شده ونا امید بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
15
122
الله اکبر
بوی خرداد دگر می آید...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
درود بر خرداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
11
81
فوق العاده بود ، یک مزاکره کننده هسته ای باید این طور باشه تا بتوانیم با کمترین هزینه به این تکنولوژی برسیم نه با افراط گری هزینه های زیادی به کشور و مردم تحمیل کنیم
من که نمی خواستم رای بدم اما اگر این طور پیش بره رای خانواده ما رفت به سبد ایشان
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
67
از اولش میدونستم ایشون خیلی با تدبیر و درایت هستند و امید رو به جامعه برمیگردونن چون که سیاستمداری مثل آیت الله هاشمی ازشون دعوت به حضور کرده بودند.من که از فردا در ستاد آقای روحانی فعال میشم
پاسخ ها
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ما فرهنگیان آذربایجانشرقی از فردا در ستادهای ایشان فعال هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
کجا بریم؟ چی کار کنیم؟ آماده ایم
میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
78
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم. یک رای دارم آن هم برای روحانی. خدا کمکمون میکنه نا امید نشین.
ایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
65
عالی بود!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
68
اگر هاشمی نمی آمد و رد نمیشد دیگر روحانی تایید نمیشد! درود بر تدبیر و امید و اعتدال!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
10
61
فکر می کنم با برنامه دیشب حجت بر همه ما تمام شده. انصافا بینی و بین الله بین تمام این 8 نفر مناسب ترین گزینه است. بسیار قوی و مسلط نشون می ده. دوستانی که نمی خواستن شرکت کنند که منم خودم یکی از اونا بودم. با این گزینه ای که الان ما در اختیار داریم فقط باید همت کنیم و یأس و ناامیدی رو از وجودمون پاک کنیم. الان برادر حسین دیدن داره که تمام نقشه هاش برآب شده. همه یه یا علی بگیم و بریم.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
78
خدایا کمک کن فرزند انقلاب (آقای روحانی) با حداکثری آراء رییس جمهور شود انشاا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه الان کسی به فرد جنجالی و بد اخلاق رای نمیده این را بدان
فائزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
ناشناس لابد تو به احمدی رای دادی!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
شما رأی نده برو به جلیلی و احمدی نژاد بده که اصلاً جنجالی نیستن!
یک ایرانی
|
Germany
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
11
65
دکتر روحانی گرامی؛ برنامه تبلیغاتی دیشب (دوشنبه شب) شما را پسندیدم. خیلی خوب بود. تا جایی که من فهمیدم بسیار شفاف و دقیق مواضع خودتان را در باره مسائل گوناگون سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و به ویژه سیاست خارجی استادانه به مخاطبان خودتان ارائه دادید. امیدوارم همان اندازه که من به عنوان یک شهروند عادی برنامه ها و موضع گیری های جنابعالی را با خواستها و ایده های خودم در زمینه های مختلف نزدیک و همسان یافتم انشاالله میلیونها تن دیگر از هموطنان عزیز ما هم حس مشابهی پیدا کرده باشند. تردید ندارم که جنابعالی در صورت اقبال قاطبه ملت ایران رئیس جمهور شایسته ای (همچنان که حجه الاسلام سیدمحمدخاتمی نازنین چندسال قبل فرمودند واقعا "رئیس جمهوری در شان ملت ایران") خواهید شد. این شعار "تدبیر و امید" شما بسیار پر معنا و اطمینان بخش است.
هادي مقيمي يزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
56
جناب دكتر روحاني به درستي و قاطعيت به مشكلات و راههاي برون رفت كشور از مشكلات مبتلا به اشاره كردند .روحاني به اعتقاد من نسخه جوان شده هاشمي است .اميدوارم همه با هم براي رهايي كشور از دام خطرناك افراطيگري كه هم اكنون بدان دچار است با حضور در پاي صندوقهاي راي فرمان مديريت كشور را به دست كسي بسپاريم كه تجربه خوبي را در كوران جنگ تحميلي و .........داشته است
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
60
بر شرفت درود. بر صداقتت درود. بر تدبیر و امیدت درود. برخیز و تمام قفل ها را با کلید تدبیر و امید باز کن. ای مرد علم و تقوی
بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم
که من دلشده این ره نه به خود می‌پویم
در پس آینه طوطی صفتم داشته‌اند
آن چه استاد ازل گفت بگو می‌گویم
من اگر خارم و گر گل چمن آرایی هست
که از آن دست که او می‌کشدم می‌رویم
يوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
58
واقعا عالي بود حرف دل همه دلسوختگان 8 سال گذشته را زذ. انشاءالله كه پيروز ميدان مي شود
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
58
واقعا با صحبتهای سنجیده روحانی همه شگفت زده شدن و امیدوار.رای ما روحانی ملت.درود بر روحانی درود بر هاشمی
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
51
11
سلام: سخنرانی بسیار خوبی بود ولی آخه همه اول رجز های مردم فریبانه دارن اما پای کار که میان همه سرو ته یک قماشن و هر چی گفتن یادشون میره و گروهی دور وبرشان میگیرن و میشن چشم و گوش آنها و ملت و کشور اصلاً دیده نمیشن.
پاسخ ها
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
آقا عبدالله خیلی از دوستان حتی شهامت دادن این شعار ها هم ندارن و جز تملق چیزی رو زبونشون نمی آد.حالا که یه نفر حرف دلمون رو زده نباید سرخوردش کنیم با حرفامون.بیایم به هم امید بدیم.ما تنها داراییمون همدیگست.خودمون رو از هم نگیریم.رقبا آرزوشونه که از این دست حرف ها بین ما اشاعه بدن و بی اعتمادی ایجاد کنن و وقتی به خودمون بیایم تمام ارکان قدرت رو کسب کنن.همدل باشیم پیروزیم
کوروش
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
ایشون قبلا امتحانشو پس داده
باباشمل
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
60
دورودبرروحاني تاديشب بلاتكليف بودم ولي ديگه ميدونم فقط به ايشان راي ميدم واقعا با سواد وفهيم به روحاني ميگن احسنت افرين باباشمل شادشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
اعتقادی که با یه برنامه بیاد با یه برنامه هم میره.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
63
الله اکبر الله اکبر الله اکبر 24 خرداد ، دوم خردادی دیگر خواهیم ساخت.
درود بر خاتمی سلام بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
63
دولت دکتر روحانی دولت تدبیر هاشمی و امید خاتمی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
69
من بی اختیار بعد مصاحبه کف زدم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
منم همینطور
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
60
از آقاي هشمي وخاتمي ميخوام زودتر وارد شن خيلي زود دير ميشه كاش آقاي روحاني سال 88 ود تا تو مناظره ها جواب كوبنده ميداد.همه با هم اصلاحات پيروز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
هنوزم دیر نشده من مطمانم دکتر تو منظره ها غوغا میکنه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
74
5
باسلام.مشخصه دوستان فقط از اسم روحانی طرفداری می کنن چون که با خاتمی و هاشمی دم خوره و اصلاحواسشان به برنامه های ایشان نیست که از اصلا حرفی از برنامه هایشان نزدند و فقط امده بودن برای چالش درست کردن مجری از برنامه های ایشام سوال می کنن ایشان چیزی دیگر می گویند. ایشان در یکجا می گوید ما نباید صدقه به مردم بدهیم و در جای دیگر میگوید ان را بیشتر می کینم ایشان اصلا برنامه نداشت
پاسخ ها
جنبش امید
| - |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
مردم تا به حال حرفهای آقای روحانی را نشنیده بودند اکنون که حرفهای ایشان را شنیدند ، دریافتند که روح هاشمی و خاتمی در او جریان دارد . در ضمن ایشان فرمودند که باید به دهکهای پایین جامعه یارانه غیر نقدی داده شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دولت تدبیر و امید درصدد است تا علاوه بر حل مشکلات اقتصادی، مردم به چنان آرامشی برسند و همه در خانه‌ها شاغل باشد که به یارانه 45 هزارتومانی نیاز نداشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
57
درود بر خاتمي و هاشمي
سلام بر روحاني و عارف
ارمين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
62
زنده باد حسن روحاني عالي صحبت كرد فراتر از انتظاران بود جسورانه به اكثر مشكلات اشاره كرد فقط آقاي روحاني به حمايت علني آقاي هاشمي ومخصوصا"" خاتمي نياز دارد و باعارف هم ائتلاف بكند ملت پشتيباني خواهد كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
22
23
در مورد آمریکا و غنی سازی شعاری بود بقیش خوب بود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
73
دکتر جان هر چی از این صدا و سیما گفتی حرف دل مردم بود رای همه ما یک کلام روحانی
موشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
16
12
من فقط احساس می کنم اون حرکت آخر که کلید را نشون داد یه کم مناسب نبود .مردم فکر می کنن می خوان گولشون بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
وقتی کلید را نشون داد یه لحظه احساس کردم همش نمایش بود و از قبل برنامه ریزی شده.
ناشناس
| - |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کلید یک حرکت نمادین خوب بود
فائزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
به نظر من حرکت کلید اصلا مناسب نبود...با ابنکه طرفدار اصلاحاتم ولی اون حرکت در شآن یک رئیس جمهور نیست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
28
هنگام غروب آفتاب است
و من صبح را دوست دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود
از پرده ای برون آ، ای کوکب هدایت
ای روحانی ای امید ای تدبیر
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
30
4 سال سکوت ، اختناق و یکسویی در صداوسیما 4 سال تحمل بیشترین صدمات به ایران عزیز و امروز
روحانی با صدای بلند و شیوا ، با چهره ای قاطع و مصمم ، با عزمی جزم به پیروزی
فقط در مدت 45 دقیقه به بهترین وجه ممکن آنها را بیان کرد و حرف دل اکثریت مردم را زد .
درود و صد درود بر تو ای صدای مردم
کوثر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
31
سلام خداوکیلی صحیتش محشر بود
شفع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
26
4
چرا در خبر مطلبی را که بعد ازصدقه دادن وگرفتن مطرح کردند دکترتون بیان نکردید ؟؟؟!
این که برنامه ریزی می کنند همه افراد خانواده کار کنند!!!!!!
که یکی از نشانه های جامعه صنعتی ست؟؟؟؟
آقایی که دم از صدقه نگرفتن می زند برنامش این که مردم یا کار کنند و پول در بیاورند یا بمیرند ؟؟؟
ناشناس
|
France
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
37
منش خاتمی + اقتدار هاشمی = روحانی
آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
1
26
چرا نظر سنجی ها از سایتها حذف شدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
چون در بیشترشون حسن روحانی اول بود!
درود بر روحانی!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
24
تاکنون هیچ یک از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری این دوره دقیقا مواضع و سلائق خود را در خصوص مسائل اقتصادی ،اجتماعی ،بین المللی و دیگر موارد مطرح شده به صورت شفاف و روشن و با صداقت عنوان نکرده بودند و اغلب در گفتار و عملکرد انان تناقص وجود داشت . لیکن آقای دکتر روحانی در همین مدت محدود به خوبی خود را به مردم معرفی و دغدغه های مبتلا به جامعه را عنوان کرد . درسخنان ایشان صلابت ،هوشیاری ،قاطعیت و دلسوزی لازم برای پذیرفتن مسئولیت خطیر اداره امور اجرایی کشور در سطح بالایی حس و درک میشد . با آرزوی موفقیت ایشان . ان شالله
محمدعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
30
حسن جان بعد از چند روز دپرسي ديشب شاد شديم.حقاكه ايت الله حمايتت مي كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
36
صدای خرد شدن استخوان های پوسیده جهل و توهم بعد از سخنان کوبنده عالم مجاهد جناب آقای روحانی بگوش رسید و شمیم و نسیم علوی بر مشاممان رسید . الله اکبر الله اکبر الله اکبر .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
41
7
مثه اینکه این آقا حتی کارایی که خودش کرده رو هم یادش رفته..ایشون ودولت اصلاحات نبود که به کلی تو قضیه هسته ای تسلیم شده بودن و تمام تاسیسات ما رو پلمپ کردن....ادم گاهی به عقل خودش شک میکنه دی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
تو مثل اینکه توضیحاتی که دکتر روحانی داد رو کلا نشنیدی
سر سوزنی فکر ومنطق داشته باشی، حتی بدون توضیحات دیشب دکتر هم میفهمی آب سنگین و کیک زرد حاصل زحمات دولت اصلاحات هست
نمیخوای بگی که تو 5 ماه، که اکثرش رو هم درگیر تایید صلاحیت وزرا و عزل و نصب هستن تونستن طوری مدیریت کنن که کیک زرد بسازن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
صحبت های دکترو کامل گوش ندادی نظر نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
دل انگیز 1
هنوز شما بی اطلاعی که تصمیم گیری در مورد انرژی هسته ای مربوط به سیاست های کلی نظام هست و تصمیم گیران در سطوح بالا تصمیمات را اتخاذ می کنندو آن ها مستقیاً تحت نظر رهبری هستند. مسابقه کشتی که نیست بره و تو 5 دقیقه یا ببره یا ببازه. 84و 88 این بی اطلاعی و ساده لوحی شما کاردستمون داد. لطفاً کمی مطالعه کنید.......
موج امید
|
-
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
30
درود بر سه روحانی
خاتمی هاشمی روحانی

موج امید شروع شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
34
5
پیشنهاد میکنم یه نمونه از کلید رو به همه مردم بدهد که همه خودشان مشکل را حل کنند .واقعا کلید زیبائی بود.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
31
همه با هم میسازیمت وطن......
2 خرداد تکرار شدنیست......
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
33
اگرچه قسم خوردم بعد رد صلاحیت هاشمی رای ندم ولی حالا به افتخار میگم رای من روحانی
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
22
درودبر روحانی عزیز.صحبتهایش دیشب درتلویزیون به حق زیباهوشمندانه وحرف دل مردم بود.به جاست که عارف عزیزبه نفع ایشان کناررفته واعتدالگرایان واصلاح طلبان روی حسن روحانی اجماع کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
23
عالی و بسیار امیدوار کننده بود. تسلط و درایت ایشان در برنامه دیشب تا حدود زیادی تسکین دهنده شوک حاصل از رد صلاحیت هاشمی بود. حالا نوبت ماست.
پیروزی نزدیک است
امینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
34
6
سلام این ادعاهای آقای روحانی تامل برانگیزبودزیراهنوزحافظه تاریخی ملت کارنامه هسته ای دولت اصلاحات رابخوبی به یاد دارد .آقای روحانی به درستی رویکرد هسته ای کشوررامتوجه سران نظام دانسته اما توضیح نداده که تصمیم به عقب نشینی وتعلیق داوطلبانه فعالیت های هسته ای در دولت اصلاحات تصمیم کدام مقام یا مقاماتی بود که حتی رهبر معظم انقلاب رامجبور به دادن هشدارعلنی کرد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
2
30
برنامه امروز دکتر روحانی در شبکه ۱ --- ساعت ۲۰
پاسخ ها
موج امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
نگاه کردم عالی بود
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
50
7
رای ما محسن رضایی بخار برنامه های خوب اقتصادی و سابقه عملیاتی که دارد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
محسن چهار سال پیش ناامید کرد مردم را بهتر برود کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
30
احسنت روحاني ، احسنت ، بسيار باهوش و با زكارت و مسلط بود .بسيار به موقع مسايل ذهن مردم را اشاره كرد . مناظره كذايي 88 - اردو كشي خياباني - بي عدالتي صدا و سيما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
26
عالی و بسیار امیدوار کننده بود. تسلط و درایت ایشان در برنامه دیشب تا حدود زیادی تسکین دهنده شوک حاصل از رد صلاحیت هاشمی بود. حالا نوبت ماست.
پیروزی نزدیک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
27
افرين به روحاني كه به موقع اين همه ظلم صدا وسيما رو برملا كردي ، خواست خدا بود اين همه قاطع و به جا به مسايل مهم اشاره كني / اين صدا وسيما با اين دروغ پراكني و بي عدالتي مردم را كانال هاي داخلي بيزار كرده و به ماهواره ها ترغيب كرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
25
امیدوارم حضور حماسی مردم اعتدال را به جامعه برگرداند
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
9
9
آفتاب نظر مخالفا رو تایید نمیکنی. نظر ما رو هم تایید نمیکنی. کاملا مشخصه که داری سلیقه ای برخورد میکنی. دم از آزادی بیان میزنیم اما خودمونم رعایتش نمیکنیم.
خسته شدم از بس نظر دادم و تایید نکردی اگر از اصولگرا ها بودم و در نظراتم از اونا حمایت میکردم دلم نمیسوخت.
خواهشن لا اقل این نظر رو منعکس کن.

دوستان در بازه زمانی حساسی هستیم. خوب فکر کنید. حرفایی رو که زده میشه به دقت بررسی کنید. ببینید چه کسی و در چه زمانی چی میگه. خیلی از حرفها رو نمیشه زد و گفتنشون بلای جون میشه حتی سکوت هم در این زمان معنا داره.
گوش کنید بررسی کنید تحلیل کنید و تصمیم بگیرید.
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
31
آقایان عارف وروحانی
هردو محبوبید ولی رقیب خیلی خطرناکه
ما میخوایم روحانی رییس جمهور بشه
عارف معاون اول یا برعکس
پس زودتر یکیتون به نفع دیگری بره کنار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
41
11
برخی صحبتاش درست بود ولی برخی نه اگه واقعیت رو کاندیداها قبول کنند ایده ال میشه ولی...
در مورد هسته ای که گفت تعلیق کردیم برا اعتماد سازی اینجور نبود در 16 سال رئیس جمهور قبل هیچ کدوم جرات نداشتن عملی کنن چون مواجه با تحریم از این بدتر میشدند احمدی نژاد کارهای بسیار اشتباهی کرد ولی در 4 سال اول غنی سازی رو درحد بسیار بالایی پیشرفت داد و در 4سال بعد هم بسرعت ادامه داشت که الان بیش از 50 درصد غنی سازی دریم
در اون 16 سال فقط 3سانتریفیوژ داشتیم الان بیش از 15000 داریم
درکل روحانی معتدل حرف زد بد نبود ولی وابستگی به جناح داره کاش این دین رو برخی از کاندیدای خوب که الان وجود دارند از گردنشون بر میداشتن چون وارد صحنه بشند باید خواسته جناح رو عملی کنند
بی طرف هستم هرکی میاد انشاالله وابستگیمون به بیگانه از چین تا امریکا و روسیه قطع کنه
عزت ملیمونو بالا ببره در دید جهانیان ایرانی متمدن نشون بده نه تروریسم روابط خارجی عالی در عین حال مراقب ضربه زدن یهود ومسیح به دین متعالی شیعه باشیم چون در کمین هستند
میدونم آفتاب منتشر نمیکنه برا دل خودم نوشتم
پاسخ ها
حقیقت تلخه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
چرا منفی دادید به این بنده خدا
از روحانیتون که بد نگفته همه میدونیم حقیقت همینه 20 باز از شیختون تعریف کرده ویک مورد حقیقت رو عنوان کرده خوب تلخه دیگه!!!!!
درود بر عارف بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
30
با سلام
منم مثل بقیه دوستان بعد از رد صالحیت آیت الله ناراحت و دلسرد شده بودم،ولی دیشب با مشاهده این مصاحبه فهمیدم که هاشمی ها و خاتمی ها در صحنه در گوشه گوشه ایران زنده هستند،بدون تردید روحانی زنده کننده اصلاحات نظام و انقلاب دهه60هست-الله اکبر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
28
عالی و بسیار امیدوار کننده بود. تسلط و درایت ایشان در برنامه دیشب تا حدود زیادی تسکین دهنده شوک حاصل از رد صلاحیت هاشمی بود. حالا نوبت ماست.
پیروزی نزدیک است
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
34
خاتمی را در چهرهای جدید و باهمان متانت و وقار و باصلابت همه ی ایرانیان تماشا کردند . سالها بود که بوی خوش حرف حساب را در رسانه ی ملی نه دیده و استشمام کرده بودیم . ا
آفرین ،آفرین ،آفرین
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
8
38
یه حسی بم میگه سونامی روحانی تو راهه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
منم همین حسو دارم.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
40
اخبار 20و30 تابلو داره از احمدی نژاد و جلیلی حمایت میکنه کسی هم نیست جلوشونو بگیره درود بر روحانی که حرف خودشو بدون واهمه زد به امید انتخاباتی سربلند و پیروزی کشورمون ایران
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
34
درود بر حسن روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
14
26
به نظر من از خاتمی بهتره با سیاست صحبت کرد ببینیم چی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
35
درود برشرفت روحانی
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
25
همه با هم به دکتر روحانی رای بدیم
جماسه 24 خرداد تکرار جماسه 2 خرداد
ولی اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
25
باسلام خداوندسبحان هیچگاه بندگان خودتنهانمی گذاردوهمیشه امدادهای غیبی راباتوجه به زمان ومکان ونیازمتمسکین به حبل الله برایشان فراهم میسازد واکنون نیزدراین وانفسا دکترروحانی را ماموریت داده است تایاس وناامیدی راازدل مابزداید وروزنه های عشق رابازترگرداندودین رایاری بخشدوضعفاراتمکن دهدانسان دوستی رابه اغنیایادآوری گرداندوانقلاب استمراری طولانی عطاکندپس وظیفه من وتوست که همت کنیم وایران راآبادواسلام درجهان عزیزتروایرانیت راسرافرازترگردانیم بارای عشق به نام حسن روحانی درصنوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
دقیقا. این روزا چقدر گریه کردم. با دیدن عکس های خاتمی بغض کردم. ولی یه حسی بهم میگه خدا مارو تنها نمی ذاره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
27
9
کلید نمایش
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
کلید نماد دولت امید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
23
درود بر ادمهای با انصاف
میرنار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
25
دیگر با افتخار در برگ رای ام می نویسم دکتر حسن روحانی.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
32
درودبرروحانی باحرفات امیدوارمون کردی دوست داریم بخدا
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
19
درودبرروحانی.سلام برخاتمی سیدمظلوم.درودبرسیاتمداربی نظیرهاشمی بزرگ.وبایادشهیدمظلوم بهشتی.درودبرهمراهان روحانی شجاع اقایان یونسی نوبخت ترکان بانک صالحی دهقان واعظی دربیگی نعمت زاده وهمه حامیانش.
ایلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
22
کلید برون رفت ازظلمت وتاریکی دردست روحانی
دانشجوی سار کاشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
22
دکتر حسن روحانی با اعتدال و تدبیر و صلابت خود دل همه را شاد کرد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
22
با سلام به همه دوستان عزیز ما باید با همکاری هم برای آقار روحانی تبلیغ کنیم بنده بعنوان یکی از دوستداران اعتدال از شما می خواهم که هریک از ما ها یک ستاد برای دکتر روحانی باشیم.
هر ایرانی یک ستاد برای روحانی
پاسخ ها
موج امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
می توان با پیامک های خودجوش برای دکتر روحانی تبلیغ کرد
غفار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
23
رای ما یعنی جمعی از مردم ورامین دکتر روحانی
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
22
سلام دوستان عزیز روحانی را مرد سیاست زیرک مدیر ومدبر توانا دیدم واقعا یک روحانی آگاه هست واز هرلحاظ بدرد نظام اسلامی میخورد وبراحتی میتواند خودش رابا رهبری عزیزهماهنگ کند برای اینکه یک روحانی هست ونظام ولایت فقیه را به مراتب بهتر ازدیگران درک میکند اهل فهم وتواضع یافتم ودرصحبتهایش به دنبال عوام فریبی ودروغ گویی نبود که بخوادرای جمع کند بارک الله روحانی به انتخابات برگشتم وامیدوار شدم والا بعد ردصلاحیت هاشمی همه را بچه خام میدیدم که لیاقت وشایستگی رای راندارد_رای من روحانی چرا که درمقایسه بابقیه به مراتب یکسر وگردن بالاتره
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
27
من نمیخواستم رای بدم اما وقتی تسلط ایشون رو دیدم و حاضر جوابی و قدرت فکر و جواب های قاطعی که به مجری میداد فهمیدم که باید به ایشون رای بدم
javad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
41
4
زنده باد بهار
پاسخ ها
farhad
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
عزیز بهار رفقات پاییز شد...زنده باد روحانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
5
30
به خدا قصد شرکت در انتخابات رانداشتم ولی با حرف های اقای روحانی درشبکه 2حتما برای ایشان تبلیغ هم می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
23
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی...
واقعا از شنیدن صحبت هاش سرمست شدم. مهم نیس رأی بیاره یا نه، همین که صداوسیمای متکبر مجبور شد برنامه ای پخش کنه که توش از خاتمی نه با فحش و تهمت، که به طور طبیعی و با احترام یاد بشه بس بود
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
10
اساس و سنگ بنای مذاکراتی که تا کنون با غرب در جریان است(صرفنظر از اختلاف دیدگاه های جناح های اصولگرا و اصلاح طلبی در این زمینه)در آن دوره پایه ریزی و کلید خورده است.
علیرغم تعلیق غنی سازی، بسیاری از سایت ها و مراکز تحقیقات اتمی فعلی نیز که امروز با بریدن یک روبان به نام رییس جمهور فعلی نوشته میشود هم، در آن دوره ساخته شده... پس میشه گفت که تعلیق غنی سازی آنچنان که بعضی ها فکر میکننن به ضررمان هم تمام نشده شاید به نفعمان نیز بوده...
محمد احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
7
22
رای ما دکتر حسن روحانی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
4
18
از اینکه نظرات مخالف را هم چاپ میکنید ممنونم.
بالاخره یکی پیدا شد که یه ذزه ظرفیت نظر مخالف را داره.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
6
25
چاکر حاج آقای روحانی
تک رای
ای ایران ای سرای امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
16
ای ایران ای سرای امید بر بامت سپیده دمید
آقای روحانی خوش آمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
5
20
خداقوت
دمت گرم آفای روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
21
خداقوت
دمت گرم آفای روحانی
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
5
21
باتجمیع انتخابات شوراها وریاست جمهوری بلاخره حماسه حاصل میشه بهتره این حماسه دوم خردادی باشه نه تنها قهر نکنید بلکه هر فامیل یک ستاد برای روحانی باشه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
23
فقط دکتر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
29
با اين اوصاف و وضعيت پيش آمده و استقبال گسترده مردمي از ايشان بايد منتظر تخريب گسترده ايشان از طرف سايت مشرق و روزنامه كيهان باشيم .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
18
ایشان در این برنامه فوق العاده بودند.
کیف کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
18
دیروز آقای قالیباف در مورد پنیر و زاغ و روباه چیزهایی می گفت زاغ رفت دید پنیر گرون شده برگشت من که نفهمیدم
دولت سیب زمنیی بهتره یا پنیر
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
8
25
با تمام فراز و نشيبهاي موجود...
راي من روحاني.
dhrth
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
10
15
سلام بر سه سید و روحانی
خمینی، خامنه ای ، خاتمی و روحانی
شعار : استقلال ف آزادی ، جمهوری جمهوری ، اسلامی اسلامی ایران ایران ایران
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
6
26
بله برخی دوستان راست می گویند ... آقایی روحانی از برنامه هایش سخن نگفت ... پس حتما آقای فلانی که از اول تا آخر از کلمه سازوکار استفاده نمود برنامه اش را گفت؟... کمی از تخریب دست برداریم ، از آقای روحانی گرفته تا آقای جلیلی و عارف و ... همه خوب هستند اما کاندیدای اصلح یکی است . به نظر من آقای روحانی با سخنان خود نشان داد که می تواند کاندیدای اصلح باشد و ایران اسلامی را به سوی حماسه سیاسی و بعد از آن اقتصادی سوق دهد. .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
8
31
درود.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
9
40
درود بر دولت تدبیر و امید
دولت تدبیر و امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
4
23
یار دبستانی من با من و همراه منی
چوب الف برسرما بغز من و آه منی
هک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فرهنگی ما مرده دلای آدماش
کی می تونه جز من و تو همدیگرو یاری کنه
کی می تونه جز من تو پرده ها رو پاره کنه
یار دبستانی من
چه کسی می خواهد من تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
سیاووش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
17
18
دوستان خوبم. بنده به عنوان یک فرد دلسوز و حامی پندار، گفتار و کردار معتدلم. اعتدال باید در همه جاباشه. به نظر من جناب روحانی فردی معتدل و مناسب نقش مهم ریاست جمهوری است. از این پس باید دلسوزان فرهنگ ایران اسلامی در جهت ایجاد موج عظیمی به پاخیزند. و همه رو به پای صندوق دعوت کنند. این چرندیات اونور آبی هارو نشوند. به خدا قسم سال 88 تقلب نشد. مردم به احمدی نژاد رای دادند ... حالا همه بپاخیزیم برای رای به روحانی عزیز. ما مخلص هر چی اصلاح طلب امیدواریم. ما زنده به آنیم که آرام نگیریم. موجیم که آسودگی ما عدم ماست.
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
6
29
فقط شيخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
7
31
در این شب سیاهم گم گشت راه مقصود
ازپرده ای برون آ، ای کوکب هدایت
ای امید
ای تدبیر
ای روحانی
green boy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
7
20
از اونجایی که پارسال چندتا از نظرای من در مورد حمایت از خاتمی نمایش داده نشد ، طی پیامی به آفتاب ، گفتم دیگه تو سایتتون نمیام! و نیومدم.
اما عشق حسن روحانی باهتون آشتی میکنم.دیگه تکرار نشه هاااا :)
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین