کد خبر: ۱۹۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱

7 روز پس از رد صلاحیت؛ستادهای مشایی تعطیل شد

چنین چیزی به نقل از آقای مشایی درست نیست و ایشان چنین صحبتی را نگفته‌اند و از طرف دیگر ستادهای حامی آقای مشایی تعطیل شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بهمن شریف‌زاده، رییس ستاد انتخاباتی «دولت بهار» در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند اسفندیار رحیم‌مشایی به ستادهای خود گفته تا روز سه‌شنبه صبر کنید، آیا ستادهای انتخاباتی آقای مشایی در حال حاضر فعالیت می‌کنند یا نه؟» گفت: چنین چیزی به نقل از آقای مشایی درست نیست و ایشان چنین صحبتی را نگفته‌اند و از طرف دیگر ستادهای حامی آقای مشایی تعطیل شده‌اند.
 
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ستادهای حامی مشایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیتی ندارند در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی رییس‌جمهور در مورد صلاحیت آقای مشایی به نتیجه‌ای رسیده است یا نه؟‌ گفت:‌ از این موضوع خبری ندارم.
 
 
به گزارش ایسنا،شریف‌زاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای جریان حامی دولت برای انتخابات شوراها به فعالیت خود ادامه می‌دهند یا نه؟ گفت: 99 درصد کاندیداهای جریان حامی دولت به دلایل واهی از جمله عدم‌اعتقاد به اسلام، عدم‌التزام به ولایت فقیه و عدم‌التزام به قانون اساسی ردصلاحیت شده‌اند؛ بنابراین فعالیتی صورت نمی‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین