کد خبر: ۱۹۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹

شمار مسمومان با الکل در رفسنجان به 359نفر رسید/انجام تحقیقات از عاملان مسمومیت

تعداد مراجعه‌کنندگان ناشی از مسمومیت با الکل در رفسنجان به 359 نفر رسیده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان بگفت: بر اثر مصرف الکل مسموم در شهرستان رفسنجان عده‌ای از شهروندان دچار مسمومیت حاد شده و تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان از روز گذشته افزایش یافته است.
زمانی در رابطه با آخرین آمار مسموم‌شدگان با الکل آغشته به متانول اظهارکرد: تاکنون تعداد مراجعه‌کنندگان به 359 تن رسیده است. متاسفانه تعدادی از این افراد دچار نارسایی کلیه‌ها شده‌اند که 78 تن در شهرستان رفسنجان و 109 تن در شهرهای مجاور از جمله سیرجان، زرند، کرمان و یزد دیالیز می‌شوند. همچنین سه شهروند در حالت اغما هستند که در ICU بستری هستند.

رییس دادگستری کرمان: انجام تحقیقات از عاملان مسمومیت در رفسنجان
رییس دادگستری استان کرمان به ایسناگفت: متاسفانه در این حادثه شش نفر جان خود را از دست دادند که اغلب آنها جوان بودند.
حجت‌السلام والمسلمین علی توکلی‌زاده  با اشاره به حادثه مسمومیت تعدادی از مردم شهرستان رفسنجان بر اثر مصرف مشروبات الکلی، اظهار کرد: در رابطه با این حادثه سه نفر دستگیر شدند و هنوز عمدی یا غیرعمدی بودن این اتفاق از سوی این افراد در حال بررسی است. این اتفاق در یک مهمانی به طور خاص رخ نداده است بلکه در چند مهمانی و طی چند روز اتفاق افتاده است.
رییس دادگستری استان کرمان با بیان این‌که در این حادثه 6 نفر جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: تحقیقات این پرونده در مرحله مقدماتی قرار دارد و فعلا نمی‌توان درباره دلیل افراد دستگیر شده برای ایجاد مسومیت اظهار نظری کرد.
توکلی‌زاده یادآور شد: متاسفانه اکثر افرادی که در این میهمانی حضور داشتند، جوانان بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین