کد خبر: ۱۹۶۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹

یونسی: قطعا تا 3 روز آینده نتیجه ائتلاف مشخص خواهد شد

حجت الاسلام یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در همایش هواداران دکتر روحانی که عصر پنج شنبه برگزار شد گفت: برخی که انتخابات را از اساس قبول ندارند اکنون خودشان را خودی جا زده‌اند و متاسفانه هاشمی‌ها رد صلاحیت شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یونسی با انتقاد از رد صلاحیت آیت الله هاشمی و بابیان اینکه متاسفانه بانیان نظام را رد صلاحیت می‌کنند معتقد است:طیفی در کشور وجود دارد که حکومت را محدود به جمع خودشان می‌خواهند و این گروه تمایلی به برگزاری انتخابات پرشور ندارند و منطقشان فقط زور است و انتخابات را قبول ندارند.در حالی که رهبری انقلاب سخن از حماسه سیاسی می‌گویند آن‌ها با عملکردشان چیز دیگری را دنبال می‌کنند.

وی یادآور شد: این طیف روحانیونی هم دارند که می‌گویند انتخابات معنی ندارد و در اسلام چیزی به عنوان انتخابات وجود ندارد. آن‌ها حتی امام را غرب زده می‌دانستند و در سالهای اخیر خودشان را خودی جا زده‌اند و هاشمی‌ها رد صلاحیت می‌شوند.

یونسی با انتقاد به مناظره‌های برگزار شده در صدا و سیما گفت: این مناظره‌ها هم مردم و هم کاندیدا‌ها را تحقیر کرد.

وزیر اطلاعات دولت خاتمی افزود: من احساس خطر می‌کنم و این مسیر باید یک جایی متوقف شود و فقط آقای هاشمی یا روحانی می‌تواند این کار را بکند.

یونسی افزود: عده‌ای به دنبال گفتمان جنگ و تحریم هستند و جنگ و تحریم را مفید می‌دانند که ما باید با حضور پرشور جلوی حاکمیت این طیف را بگیریم.

یونسی خطاب به اصولگرایان گفت: احمدی‌نژاد ایده آل شما بود و دیدید که این بلا را بر سر شما آورد.حال که بناست همه پای صندوق رأی بیایند باید رئیس جمهور دلخواه خود را انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا، وی در پایان افزود: همه باید راه ائتلاف را پیش ببریم و قطعا تا سه روز آینده نتیجه ائتلاف مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین