کد خبر: ۱۹۶۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
نباید به لبنان نگاه انتقامی داشته باشیم

محمد نوری: هنوز تکلیفم با پرسپولیس مشخص نیست

محمد نوری هافبک تیم‌ملی در دیدار با قطر به دلیل دو اخطاره بودن به ناچار سکونشین بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او حالا با آمادگی زیاد در تمرینات حضور دارد تا در بازی با لبنان شانس حضور در زمین را داشته باشد. نوری درخصوص برد مقابل قطر، بازی با لبنان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

چرا با ایکه دو اخطاره بودی به قطر رفتی؟

من دو اخطاره بودم و به صلاحدید آقای کروش به قطر رفتم. در دیدار با قطر هم سکونشین بودم و چند پله دورتر از کروش بازی را نگاه می‌کردم.

بازی چطور بود؟

تیم‌ملی مقابل قطر واقعاً منطقی‌تر و در یک جمله نتیجه‌گرا بازی کرد. با بستن نقاط قوت قطر این تیم را درخانه‌اش شکست دادیم. قطر را حذف کردیم این موضوع نشان داد بازیکنان تیم‌ملی همیشه کارهای بزرگ را انجام می‌دهند و در این کار تبحر خاصی دارند.

بازی مقابل لبنان را چطور ارزیابی می کنی؟

درست است که ما در دیدار رفت مقابل لبنان یک شکست تلخ و ناباورانه را داشتیم اما ما برای تلافی به مصاف لبنان نمی‌رویم و انگیزه ما فقط بردن لبنان و کسب سه امتیاز است چون وقتی انگیز کار ما انتقام باشد ممکن است بازی در دقایقی احساسی شود. از سوی دیگر نباید اجازه دهیم لبنان بلای بازی با کره یا دیدار رفت با خودمان را سر ما بیاورد. مطمئناً با حمایت رسانه‌ها و هواداران فوتبال و عزم شدن اراده‌ای مانند دیدار با قطر به مصاف لبنان می‌رویم تا با 13 امتیاز خودمان را برای دیدار با کره آماده کنیم.

با شکست قطر چه تغییر مهمی در حال حاضر در تیم‌ملی ما به وجود آمده؟

فشار روی بازیکنان کمتر شده است. پیش از بازی با قطر فشار روحی زیادی روی بازیکنان وجود داشت اما در حال حاضر فشار کمتر شده است. طبعاً فشار هم موقعی کاملاً از روی تیم‌ملی ما برداشته می‌شود که تیم ایران کاملاً به جام‌جهانی صعود کرده باشد.

در خط هافبک با وجود جباری، تیموریان و نکونام کار سختی داری،درست است؟

در سه بازی قبل از قطر در ترکیب بودم اما در بازی با قطر به دلیل محرومیت، بازی نکردم. در حال حاضر هم قرار گرفتن جزو 11 بازیکن تیم‌ملی برای هر بازیکنی بسیار سخت است. شاید برخی‌ها باور نکنید اما در تیم‌ملی یکدلی کاملی وجود دارد و اصلاً بحث پرسپولیس و استقلال نیست. شاید در بیرون برخی‌ها چنین حرف‌هایی بزنند اما برای بازیکنان و کادرفنی فقط موفقیت تیم‌ملی مهم است و هیچ‌کس به این فکر نمی‌کند که به کدام تیم باشگاهی تعلق دارد و در واقع فقط هدفش خدمت و نتیجه‌گیری در تیم‌ملی است. برای من هم قرار گرفتن در ارنج مهم است اما نکته مهمتر به این موضوع بازمی‌گردد که همه یکدل فقط به برد تیم‌ملی فکر می‌کنند و این موضوع خیلی مهم و حائزاهمیت است.

تکلیف تو برای حضور در پرسپولیس چه شد؟

من اطمینان دارم پرسپولیس در لیگ آینده با علی دایی جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود. من هم هنوز تکلیفم مشخص نشده اما بعد از پایان بازی‌های تیم‌ملی وضعیتم مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین