کد خبر: ۱۹۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲

منتجب نیا: روحانی رای های خفته را بیدار کرد

روحانی توانسته رأی های سرگردان را به سمت خود هدایت کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رسو ل منتجب نیا  نماینده سابق مجلس هدف انتشار اخبار رد صلاحیت را با هدف مخدوش کردن چهره دکتر روحانی دانسته و این اخبار را مصداق بارز بد اخلاقی حزبی عنوان کرد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی اظهار کرد: این اخبار کذب د رحالی منتشر می شود که شخصیت و خدمات دکتر روحانی قبل و بعد از انقلاب بر کسی پوشیده نیست،آنهایی که سعی در تولید  اینگونه مطالب در مدت زمان کوتاه باقی مانده قبل از انتخابات می کنند  به دنبال ایجاد جنگ روانی اند تا بتوانند از شنیده شدن حرف مردم از زبان دکتر روحانی در سفرها و میتینگ های هواداران وی  جلوگیری کنند.

منتجب نیا خاطرنشان کرد: حمایت اجتماعی از دکتر روحانی در روند تبلیغات انتخاباتی نشان می دهد روحانی توانسته رأی های سرگردان را به سمت خود هدایت کند. همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند شرکت در انتخابات رای به نظام است  و فرقی نمی کند مکه به کدام یک از کاندیداها

قائم مقام حزب اعتماد ملی تاکید کرد:عملکرد روحانی چند روز گذشته نشان می دهد روحانی رأی های خفته را بیدار کرده است. پس از رد صلاحیت هاشمی  جریان رقیب خوشحال بودند می توانند بر فضای ایجاد شده سوار شوند اما اقبال عمومی به سوی  روحانی و عارف سوق پیدا کرده است و تمام معادلات آنها را بر هم زده است.

این فعال سیاسی در خصوص شایعه رد صلاحیت حسن روحانی توسط رسانه های اصولگرا گفت:انتشار این شایعه در اندک زمانی که به انتخابات باقی مانده است جای سوال های فراوانی دارد و متاسفانه بازهم در آستانه انتخابات شاهد بد اخلاقی های برخی رسانه های وابسته هستیم.  متاسفانه یکی از بد اخلاقی های دوران تبلیغات انتخاباتی متوسل شدن به هتاکی و تخریب کردن چهره کاندیداها در روزهای پایانی است.

منتجب نیا تصریح کرد: تجربه های انتخابات گذشته همواره نشان داده است این دست اخبار همیشه نتیجه معکوس داشته است و به نفع کاندیدای تخریب شده تمام شده است. در حالیکه هدف این شایعات هر چه باشد جنگ روانی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین