کد خبر: ۱۹۶۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷

قنبري :تمایل مردم به سمت اصلاح طلبان و روحانی سوق پیدا کرده است

داریوش قنبری نماینده ادورا مجلس شورای اسلامی و فعال سیاسی از انتخاب روحانی به عنوان فرد نهایی اجماع را اتفاق مبارکی عنوان کرد که می تواند نتیجه انتخابات را در حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری با استقبال از خبر به نتیجه رسیدن اجماع در روزهای منتهی به انتخابات گفت:  به طور قطع اعلام روحانی به عنوان کاندیدای واحد اصلاح طلبان می تواند نتیجه را تا حد قابل توجهی تغییر دهد. با اجماع بر سر یک کاندیدای واحد  به یاری خدا پیروزی اصلاح طلبان در دور اول حتمی و بدون رقیب خواهد بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم  ادامه داد: اصلاح طلبان بعد از اجماع در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته اند. تمایل مردم به سمت اصلاح طلبان و روحانی سوق پیدا کرده است، حضور دکتر روحانی به نمایندگی از اصلاح طلبان  م یتواند وحدت بیشتری را به وجود بیاورد.

 این فعال سیاسی همچنین افزود: انتظار می رود بعد از به اجماع رسیدن روی یک نامزد واحد آقایان خاتمی و هاشمی طی یک بیانیه حمایت رسمی خود را اعلام کنند و شور اشتیاقی که نتیجه آن بدون شک به نفع مصالح کشور خواهد بود را پاسخگو باشند .

نماینده مجلس همچنین اجماع اصولگریان را ضعیف توصیف کرد و گفت: به نظر نمی رسد اصولگرایان بتوانند بر سر یک نماینده به اجماع برسند. به نظر می رسد اصولگرایان نگران هستند خاطره پیروزی خاتمی در سال 76 تکرار شود. شایعه ها و کارشکنی هایی که در این چند روز شاهد آن بودیم هم بر گرفته از این  مسئله است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین