کد خبر: ۱۹۶۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

بيانيه جمعي از حاميان فرهنگي دكتر حسن روحاني

جمعي از حاميان فرهنگي دكتر حسن روحاني، طي بيانيه اي از كانديداي يازدهمين دوره انتحابات رياست جمهوري، حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني حمايت نمودند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: متن بييانيه بدين شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

من براي كامل كردن اخلاق مبعوث شد‌م.
پيامبر اكرم(ص)

پيامبر اكرم هدف از بعثت خود را تكميل كردن اخلاق و معرف دانسته است چراكه اخلاق حسنه سرچشمه همه خوبي‌ها و پاكي‌ها است و معلم كه به فرموده امام راحل كارش، كار انبياست وظيفه ارتقاء همه جانبه ابعاد وجودي امانت‌هاي الهي كه به او سپرده شده است را دارد. اين امر امكان‌پذير نيست مگر اينكه فرهنگيان داراي شرايط مطلوبي باشند تا بتوانند فارغ از هرگونه مشكلات به كار تربيت همه‌جانبه نسل آينده بپردازند، لذا ما فرهنگيان با استعانت از خداوند متعال و مطالعه سوابق كاري و توانايي نامزدهاي محترم يازدهين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و برنامه‌هاي ارائه شده از جانب نامزدها بر اين باوريم جناب آقاي دكتر حسن روحاني مي‌تواند مطالبات به حق اين قشر عظيم فرهنگي را برآورده نمايند.

 ضمن پشتيباني قاطع و همه‌جانبه از ايشان از كليه همكاران عزيز فرهنگي اعم از خدمتگذاران، معلمان، دبيران، مديران، كارشناسان، مسئولان و همه آحاد جامعه فرهنگي مي‌خواهيم كه در روز 24 خرداد با حضوري پرشور در پاي صندوق‌هاي به فرد اصلح يعني جناب آقاي دكتر حسن روحاني راي بدهند.

جمعي از حاميان فرهنگي دكتر حسن روحاني

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین