کد خبر: ۱۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲

حمایت انجمن اسلامی معلمان ایران از حسن روحانی

انجمن اسلامی معلمان ایران حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 آفتاب- سرویس سیاسی:  انجمن اسلامی معلمان ایران  با صدور اطلاعیه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از دکتر حسن روحانی اعلام کرد.

به گزارش آفتاب، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام آفرینشگر لوح و قلم

اطلاعیه انجمن اسلامی معلمان ایران  درباره انتخابات ریاست جمهوری

با توجه به نقش بی بدیل انتخابات در تحقق و استقرار نظام  مردم سالاری در کشور، انجمن اسلامی معلمان ایران به همراه سایر گروه ها و احزاب اصلاح طلب کشور همه مساعی خود را در راه برگزاری یک انتخابات پرشور،قانونی و عادلانه مبذول داشت.اما با عنایت به هجمه ها ،کارشکنی ها،تهدیدها و تخریب های همه جانبه علیه جناب آقای سید محمد خاتمی ،که این فرصت تاریخی ملت ایران را از حضور پربرکت ایشان محروم کرد، ما همه تلاش خود را برای ورود مسئولانه جناب آقای هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری مصروف داشتیم. ایشان نیز بنا به احساس تعهد و مسئولیت شناسی ،ایثارگرانه گام در عرصه حضور نهادند،ولی رد صلاحیت غیر قابل انتظار ایشان،عملا امکان برگزاری یک انتخابات فراگیر و پرشور را از ملت ایران سلب کرد.

 پس از رد صلاحیت تاریخی این استوانه انقلاب و یار همیشگی امام امت(ره) حضور دو تن از فرزندان و یاوران انقلاب و ایران جناب آقای دکتر محمدرضا عارف و آقای دکتر حسن روحانی که با گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال وارد عرصه انتخابات شده بودند،مایه دلگرمی دلسوزان انقلاب و ایران را فراهم آوردند. اکنون که با حرکت درخور تحسین جناب آقای دکتر عارف مبنی بر کناره گیری از عرصه رقابت با آقای دکتر روحانی که با مدیریت و رهبری خردمندانه جناب آقای خاتمی و جناب آقای هاشمی رفسنجانی صورت گرفت ، بار سنگین مسئولیت مدیریت اجرایی کشور در این شرایط حساس و بحرانی بر دوش توانمند جناب آقای دکتر حسن روحانی قرار گرفته است. 

انجمن اسلامی معلمان ایران در راستای انجام رسالت فرهنگی - سیاسی خود و با توجه به پیشینه معلمی جناب آقای دکتر روحانی و حضور در عرصه های مدیریتی ارشد کشور در این شرایط ضمن احترام به همه نامزدها، ایشان را اصلح می داند و از همه معلمان فهیم فرزانه میهن بزرگ می خواهد که ضمن شرکت فعال در انتخابات با رای دادن به ایشان گامی بلند در تحقق اهداف بلند اصلاح طلبی  و اعتدال گرایی بردارند. 

                                     انجمن اسلامی معلمان ایران

                                                  21خردادماه 1392


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین