کد خبر: ۱۹۸۰۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

کار قشنگ یک قاضی در زرقان

یک قاضی در زرقان استان فارس، مطالعه و آموزش را جاگیزین کیفر حبس کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در پی ورود و شکار غیرمجاز شش نفر از جوانان به منطقه حفاظت شده پارک ملی بمو در استان فارس، دادرس دادگاه عمومی بخش زرقان ضمن تعلیق حبس متهمان، چهار نفر از آنان را به نوشتن مقاله با موضوع اهمیت محیط زیست محکوم کرد. 
 
دادرس دادگاه عمومی بخش زرقان این افراد را که به شکار غیرمجاز بره آهو متهم هستند، گنهکار شناخت و آنها را به 91 روز زندان محکوم کرد ولی حبس آنان را به دلیل عدم سابقه کیفری، تعلیق کرد. 
 
قاضی محمدرضا قاسمی رئیس دادگاه عمومی بخش زرقان در این خصوص گفت: متهمان همچنین به ممنوعیت ورود مجاز یا غیر مجاز به محدوده پارک بمو، دریافت گواهی حسن رفتار با محیط زیست از مدیر پارک های ملی بمو با مراجعه به اداره کل محیط زیست استان و ارائه مقاله دو هزار کلمه ای در خصوص فواید محیط زیست و اهمیت حفاظت از اراضی طبیعی محکوم شدند. 
 
رئیس دادگاه عمومی بخش زرقان تأکید کرد این حکم در مراجع تجدیدنظر استان قابل تجدیدنظر خواهی می باشد. 
 
به گزارش پایگاه آموزشی مهداد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، شهرستان زرقان در 25 کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع شده که به لحاظ زیست محیطی دارای پوشش گیاهی درختان نارون و چنار می باشد و پارک ملی بمو از مراکز تفریحی و گردشگری طبیعی در استان فارس و این شهرستان به شمار می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین