کد خبر: ۲۰۰۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

شعبانی: دولت تدبیر و امید با تدبیر مردم رقم خورد

همایش تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی شامگاه جمعه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با حضور اعضای اصلی و مرکزی این ستاد در استان کرمانشاه برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه گفت: با وجود تمام مشکلات موجود مردم خودجوش به سمت انتخاب دکتر روحانی پیش رفته و دولت تدبیر و امید با تدبیر همین مردم رقم خورد.

در ابتدای این همایش رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان  کرمانشاه ضمن تبریک به ملت ایران به خاطر حضور پرشور در حماسه سیاسی 24 خرداد از تمام دست اندرکاران و تلاشگران ستاد انتخاباتی حسن روحانی تقدیر و تشکر کرد.

محمدرضا شعبانی با اشاره به مشکلات و سختی های متحمل شده به ستاد دکتر روحانی در ایام پیش از انتخابات گفت: خوشبختانه با وجود تمام سختی ها، مشکلات و عوامل بازدارنده مردم به صورت خودجوش به ستاد دکتر روحانی مراجعه و نهایتا دولت تدبیر و امید با تدبیر همین مردم رقم خورد.

وی افزود: این دولت با همت مردم رئیس جمهور شد و امیدواریم در ادامه راه نیز همین که مردم دولت را یاری داده تا به وعده های داده شده جامه عمل پوشانده و به اعتماد مردم پاسخی مناسب داده شود.

شعبانی با اشاره به ویژگی های امام (ره)  گفت: امام (ره) را خداوند عزت داد و با وجود تمام مشکلاتی که برایش در مسیر تاسیس انقلاب به وجود آوردند به راهش ادامه داد و به عزت رسید و این نشان می دهد که عزت دست خداوند است و دولت تدبیر و امید نیز به خواست خدا انتخاب و به عزت رسید.

وی با اشاره به دیوار ستادی توسط جوانان کرمانشاهی پیش از انتخاب دکتر روحانی گفت: در انتخاب دکتر روحانی جوانان زیادی مشارکت داشتند و با حضور و تلاش خود باعث ایجاد شور و نشاطی بیشتر در ستادهای تشکیل شده و جذب مردم شدند.

وی افزود: البته این حضور آنقدر مهم بود که تا مدت ها موضوع رسانه های خارجی شد و این اتفاقی ماندگار برای کرمانشاه بود.

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در کرمانشاه گفت: این نظام، مقدس بوده که با تدبیر روی کار آمده و دولت تدبیر و امید در ادامه این مسیر است و ما باید قدردان زحمات تمام نقش آفرینان در این زمینه باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین