کد خبر: ۲۰۰۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱

از توقیف پژو با بیش از ۴۰ میلیون ریال خلافی تا توقیف ۲۰۶ با ۱۹۸ کیلومتر سرعت

۲ خودروی پژو یکی با سرعت ۱۹۸ کیلومتر در استان اصفهان و دیگری به دلیل خلافی بیش از ۴۰ میلیون ریالی در تهران، توقیف شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهپور انصاری سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: تیم کنترل پلیس راه نطنز استان اصفهان، خودروی 206 را که بدون رعایت مقررات با سرعت غیر مجاز 198 کیلومتر در این محور در حرکت بود را متوقف کردند.

سرهنگ انصاری افزود: آمارهای موجود نشان می دهد بیشترین علل تصادفات، تلفات و خسارات در حوادث رانندگی ناشی از سرعت و سبقت غیر مجاز است.

توقیف یک دستگاه خودرو پژو با خلافی 40 میلیون


همچنین روز گذشته ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه 13 تهران یک دستگاه خودرو پژو که خلافی 40 میلیون و 740هزار ریالی داشت را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، روز گذشته ماموران پلیس راهور پایتخت با تشدید اقدامات کنترلی موفق شدند 53 دستگاه خودرو اعم از کامیون، سواری و اتوبوس که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند را شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی شهر تهران جلوگیری کنند.

طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین