کد خبر: ۲۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶

آزادی نوجوان12ساله ازچنگال آدم‌‌ربایان/عکس

فرمانده انتظامي گلستان از دستگيري 14 آدم ربا و آزادي نوجوانان 12 ساله از چنگال آدم ربا ها پس از 20 روز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نوجوان 12 ساله اي كه 20 روز پيش توسط گروگان گيران ربوده شده بود با تلاش شبانه روزي پلیس گلستان به آغوش گرم خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامي گلستان ظهر شنبه در این زمینه در گفتگو با خبرنگاران از دستگيري 14 آدم ربا و آزادي نوجوانان 12 ساله از چنگال آدم ربا ها پس از 20 روز خبر داد.
 
سردار سيد محمود ميرفيضي در خصوص جزئيات اين خبر گفت: ساعت 12 و 30 دقيقه دوشنبه 27 خرداد ماه پسر بچه  12 ساله اي در يكي از خيابان هاي "گنبدكاووس" توسط سرنشين يك دستگاه سواري پژو ربوده شد.


 
وي گفت: پس از اعلام اين موضوع از طريق تماس هاي تلفني به مركز فوريت هاي پليس 110 و هماهنگي با خانواده فرد ربوده شده تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري آدم رباها به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي و پليس آگاهي قرار گرفت.
 
وي تصريح كرد: در اين مدت متهمان پس از تماس با منزل نوجوان ربوده شده خواستار مبلغ پنج ميليارد تومان از پدر وي شدند و با تهديد وي به خروج از مرز خواستار عملي شدن نقشه خود بودند.
 
رئيس پليس گلستان تصريح كرد: پس از 20 روز كار اطلاعاتي و پليسي و كشف سرنخ هاي لازم در نخستين ساعات صبح روز گذشته 8 نفر از اعضاء باند بزرگ آدم ربايي طي چهار عمليات در استان هاي "سيستان بلوچستان" و گلستان شناسايي و دستگير شدند.
 
اين مقام انتظامي ادامه داد: در يكي از مهمترين اين عمليات ها كه با موفقيت نيز همراه بود مأموران پليس آگاهي با هماهنگي مراجع قضايي به آدرس منزلي در يكي از خيابان هاي گرگان اعزام و موفق به دستگيري يكي از اعضاء اين باند نيز شدند.
 
سردار ميرفيضي ادامه داد: در بازرسي از منزل مورد نظر پسر بچه ربوده شده كه بي حال و براثر شكنجه از دستان وي خون جاري بود، آزاد شد.
 
وي اظهار داشت: پس از رهاسازي نوجوان از چنگال آدم ربايان، موضوع به خانواده وي اطلاع و در يك فضاي احساسي نوجوان ربوده شده تحويل خانواده اش شد.
 
به گزارش مهر،وی گفت: در بازرسي از متهمان كه داراي سوابق متعدد ضرب و شتم و سرقت هاي به عنف در پرونده كيفري خود بودند  دو قبضه سلاح و فشنگ مربوطه كشف شد و تحقيقات تكميلي مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین