کد خبر: ۲۰۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵

دستگیری عاملان قتل مرد چوپان/ خودکشی یکی از متهمان در بازداشتگاه

یکی از عاملان قتل مرد چوپان پس از دستگیری در بازداشتگاه خود را با شلوارش حلق آویز کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 28 خردادماه امسال قتل مرد چوپانی به نام علی به ماموران پلیس شهرستان میاندرود در استان مازندران اطلاع داده شد. تیم پلیسی پس از حضور در محل دریافتند جسد علی در حالیکه دست و پایش بسته بود در دامداری اش کشف شده بود. همسایه مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در جریان تحقیقات گفت: حوالی سحر متوجه شدم گوسفندان علی در محوطه دامداری اش رها هستند به همین خاطر به موضوع مشکوک شده و وقتی وارد دامداری شدم با جسد او در حالی که دست و پا و دهانش بسته شده بود، روبرو شدم.

از سوی دیگر فرزندان مقتول در بازجویی ها مدعی شدند تا ساعت 2 نصف شب که نزد پدرشان بودند حال او خوب بوده و قتل بین ساعت 2 تا 5 رخ داده است.

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه 90 درصد سرقت های احشام در استان مازندران از سوی سارقان غیر بومی به خصوص دزدان استان گلستان رخ می دهد ما تحقیقات را بر روی این شاخه متمرکز کرده و با ردیابی های پلیسی توانستیم یک خودروی مزدا را که احتمال داشت با آن گوسفندان سرقتی را منتقل کرده باشند شناسایی کردیم.

در ادامه راننده خودرو به نام محمد در شهرستان آزادشهر استان گلستان شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی ها گفت: من مالک خودروی مزدا هستم اما در زمان حادثه آن را به برادرم به نام جلیل داده بودم.

کارآگاهان پلیس آگاهی نیمه شب 17 تیرماه متهم را در شهرستان گنبد شناسایی و او را به همراه یکی از همدستانش به نام حسین دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی های اولیه به ارتکاب این جنایت اعتراف کرده و 20 راس گوسفند که از دامداری مقتول سرقت شده بود در مخفیگاه آنها کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران ادامه داد: متهمان در بازجویی ها مدعی شدند سارق دیگری نیز در جریان این سرقت ها نقش داشته که تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد. متهمان همچنین در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود اظهار داشتند پس از ورود به دامداری به دلیل اینکه مقتول سر و صدا می کرد دست و پا و دهان او را بسته و 20 راس گوسفند را سرقت کردند.

به گزارش مهر،سرهنگ عظیمی اظهار داشت: ساعت 10:10 شب گذشته هنگامی که افسر نگهبان برای سرکشی به بازداشتگاهها رفته بود با جسد حسین در حالی که خود را با شلوارش حلق آویز کرده بود روبرو شد که موضوع بلافاصله تحت بررسی قرار گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین