کد خبر: ۲۰۲۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵

گزارش تمرین امروز استقلال

تمرین امروز استقلال درحالی برگزار شد که احمد جمشیدیان با دیگر بازیکنان، تمرین کرد و در حالی که گفته می‌شد تیموریان نیز به تمرین آبی‌ها اضافه خواهد شد او امروز در این تمرین حضور نداشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرین امروز استقلال ساعت 19 آغاز شد و در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان در دقایقی کوتاه صحبت کرد و پس از آن بازیکنان به دویدن و نرمش پرداختند.

احمد جمشیدیان که مدتی را به دلیل مصدومیت در تمرین‌ها شرکت نداشت در تمرین امروز حاضر بود و در تمرین‌های گروهی حضوری فعال داشت.

غایبان تمرین امروز استقلال منتظری، صادقی، بیک‌زاده و خسرو حیدری بودند. همچنین آندرانیک تیموریان که گفته می‌شود با استقلال به توافق رسیده در تمرین امروز حضور نداشت. از دیگر غایبان استقلال می‌توان به جاجا بازیکن برزیلی که در تست پزشکی استقلال هم قبول شده اشاره کرد. همچنین جواد نکونام هم در تمرین امروز حاضر نبود.

دروازه‌بانان استقلال با حمید بابازاده تمرین‌های اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

همه کادر فنی استقلال اعم از مربیان و اعضای گروه آنالیز استقلال در تمرین امروز حاضر بودند و فعالیت بازیکنان را زیر نظر داشتند.

با گذشت 20 دقیقه از تمرین، بازیکنان استقلال به مدت 20 دقیقه در دو گروه مشغول بازی آقاوسط شدند.

20 دقیقه پایانی تمرین استقلال را بازی فوتبال درون تیمی بدون دروازه با هدف حفظ توپ تشکیل داد. این تمرین را مجید صالح برای بازیکنان استقلال تشریح و نکاتی را به آن‌ها گوشزد کرد.

در این تمرین محمدمهدی نظری دچار مصدومیت شد که بعد از مداوای پزشکان دوباره به تمرین بازگشت.

بخش پایانی تمرین استقلال را فوتبال درون تیمی این بار با دروازه و دروازه‌بان تشکیل داد. در این تمرین احمد جمشیدیان بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و نشان داد تا حد زیادی از مصدومیتش فاصله گرفته است.

به گزارش ایسنا،حدود 300 نفر از نزدیک تمرین امروز آبی‌پوشان را تماشا کردند و این تمرین ساعت 20:15 به پایان رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین