کد خبر: ۲۰۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۶

حضور کمرنگ تماشاگران در بازی نمادین فوتبال/ ستاره های تیم 98 نیستند

بازی نمادین تیم های ملی 98 و 2014 که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود نتوانست بیش از 5 هزار نفر را به ورزشگاه آزادی بکشاند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو تیم فوتبال 1998 فرانسه ایران و تیم صعود کرده به جام جهانی 2014 برزیل با قضاوت حسین عسگری برگزار شد. مسابقه ای که رئیس جمهور هم یکی از مهمان اصلی اش است. این بازی اما نتوانست تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بکشاند و حاضرین در استادیوم این قدر تعداد شان کم بود که می شد سر فرصت حاضرین را شمرد و تعداد دقیق شان را اعلام کرد. 

علی دایی ، کریم باقری ، نادر محمدخانی ، محمد خاکپور ، احمدرضا عابدزاده ، مهدی مهدوی کیا و خداداد عزیزی از چهره های سرشناس تیم 98 بودند که غیبت داشتند. تعدادی از این بازیکنان خارج از ایران بودند و چند نفری هم به دلایلی غیر فوتبالی به ورزشگاه نرفتند. تیم ملی 2014 اما در غیاب کارلوس کروش و لژیونرها تقریبا همه بازیکنانش را داشت.  آنها حتی مترجم کروش را هم روی نیمکت داشتند تا نشان دهند با توپ پر به این بازی آمده اند. جواد زرینچه ، افشین پیروانی ، حمید استیلی ، رضا شاهرودی و مهدی پاشازاده از چهره های سرشناس تیم 98 بودند که در کنار نکیسا ، میناوند ، استاد اسدی ، علی لطیفی ، سعداوی ، سیروس دین محمدی و پرویز برومند توانسته بودند تیم 98 ایران را در این بازی تشکیل دهند. البته آنها از فرزاد حاتمی ، ابراهیمی و مهرداد اولادی کمک گرفته بودند. 

نکته ناخوشایند این بازی که تعویض های نامحدود داشت ، هو شدن های مجتبی جباری از سوی تعدادی از لیدرهایی بود که در جایگاه منتسب به استقلالی ها حضور داشتند بود. 

جواد زرینچه که مسن ترین بازیکن دو تیم بود ، خیلی زود از بازی خارج شد و جایش را به استاد اسدی داد. این بازی را به جواد خیابانی داده بودند تا با گزارش خود آن را حماسی کند . او هر چه داشت را می گفت تا بتواند شور حماسی به این بازی بدهد اما...

گل اول این بازی را مجتبی جباری زد . این در شرایطی بود که قبل از گل نکیسا چند توپ عالی را گرفته بود. بعد از این گل ، آاو گل دوم را هم از غلامرضا رضایی خورد و خودش گلزن تیم ملی را در آغوش گرفت تا نمادین بودن بازی را نشان دهد.

یکی از نکات مهم این بازی ، پوشیدن لباس شماره 10 تیم ملی توسط مهرداد میناوند در غیاب علی دایی بود! کاری که تا قبل از این کمتر کسی جسارت انجامش را داشته است. 

علیرضا منصوریان به رغم اینکه دستش شکسته به ورزشگاه آمده بود و مدام بین نیمکت های دو تیم در رفت و آمد بود.

برای این بازی سا ق بند به اندازه همه بازیکنان نبود و ساقبندها را ملی پوشان در زمان تعویض با یکدیگر عوض می کردند. اتفاقی که شاید اگر کارلوس کروش آن را می دید حسابی کلافه می شد.

گل سوم تیم ملی 2014 را در این بازی جواد نکونام زد ، روی کاشته ای که از خطای خنده دار استاد اسدی بر روی غلامرضا رضایی بدست آمد.

به گزارش خبرآنلاین ؛بازی همانطور که خداداد عزیزی پیش بینی کرده بود ، یک گله بود به سود تیم ملی این روزها. هر چه هم که آنها از نیمکت بغلی یار کمکی می گرفتند تغییری در شرایط ایجاد نمی شد و آنها در 30 دقیقه اول و خیلی زود 4 گل زدند . در اواخر نیمه اول این بازی نمادین محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور هم به جایگاه ویژه آمد .

گل پنجم تیم ملی را هم در این دقایق پایانی نیمه اول ، محمدرضا خانزاده جوان به ثمر رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین