کد خبر: ۲۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۴ - ۱۶:۴۷

جوان 20 ساله، نامادري 19 ساله‌اش را خفه كرد

آفتاب‌‌نیوز : 14 دي ماه سال گذشته فوت مشكوك زن جواني در شهرستان قوچان به ماموران اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در خانه زن جوان به نام سارا با جسد حلق‌آويز شده او ، روبرو شدند.
 
پزشك جنايي نيز پس از معاينه جسد علت مرگ را فشار بر ناحيه گلوي سارا و خفگي او اعلام كرد.
 
در بررسي‌هاي پليس مشخص شد، سارا مدتي قبل با مردي كه 35 سال از خودش بزرگتر بود ازدواج كرده بود. همسر سارا پس از فوت زنش با دختر جوان آشنا شده و او را به عقد خود در آورده بود. تفاوت سن سارا با همسرش باعث بروز اختلافات بسياري بين آنها شده بود. 

خانواده سارا نيز در بازجويي ها اعلام كردند كه زن جوان خودكشي كرده است و در اين رابطه شكايتي را مطرح نكردند. 

ماموران كه به ماجرا مشكوك شده بودند، بررسي‌هاي خود را به طور نامحسوسي آغاز كرده و پي به اختلاف سارا با فرزندان همسرش بردند.
 
بازجويي از فرزندان ناتني سارا آغاز شد تا اينكه پس از گذشت 9 ماه پسر 20 ساله همسر سارا لب به اعتراف گشود و به قتل اقرار كرد. 

متهم به قتل اظهار داشت: من و نامادري‌ام هميشه با هم اختلاف داشتيم. روز حادثه من قصد داشتم به كبوترهاي خود دانه بدهم كه بر سر اين موضوع بين ما اختلاف به وجود آمد.
 
پسر 20 ساله افزود :سارا براي پايان دادن به درگيري به داخل اتاق رفت و گوشه‌اي نشت.من هم که كنترلي بر رفتارم نداشتم، با دست گلويش را گرفتم و فشار دادم.وقتی سارا  بي‌حال روي زمين افتاد، روسري‌اش را به دور گردنش پيچاندم و وقتي به خود آمدم که سارا مرده بود.
 
متهم گفت :خيلي ترسيده بودم و به همين خاطر تصميم گرفتم با صحنه‌سازي موضوع را خودكشي نشان دهم. طنابي به دور گردن سارا انداختم و او را حلق آويز كردم. سپس در را از داخل قفل كرده و از پنجره خارج شدم. 

جوان 20 ساله افزود: پس از كشف جسد موضوع خودكشي را مطرح كردم و صحنه‌سازي‌ام به صورتي بود كه خانواده سارا باور كردند دخترشان خودكشي كرده و از پيگيري پرونده منصرف شدند. 

متهم به اتهام قتل عمد نامادري‌اش تا زمان محاكمه در زندان بسر خواهد برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین