کد خبر: ۲۰۲۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

تکذیب شایعه جدایی شهر صنعتی کاوه از ساوه

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: طرح جدایی شهر صنعتی کاوه از شهرستان ساوه کذب بوده و صحت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: شهلا میرگلو بیات در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به طرح جدایی شهر صنعتی کاوه از شهرستان ساوه افزود: این موضوع شایعه است و نشان از بی‌تقوایی افرادی است که این شایعات را در بین مردم منتشر می‌کنند.

وی ادامه داد: شهر صنعتی کاوه یکی از قطب‌های اصلی اقتصاد کشور و در مجاورت شهرستان ساوه قرار دارد و نیروی کار شاغل در این مجموعه که از بین مردم شهرستان ساوه تامین می‌شود با تولید انواع کالاهای متنوع در امر صادرات خارجی و داخلی فعال بوده و در مسیر رشد و توسعه کشور حرکت می‌کند و جدایی آن از شهرستان ساوه غیرممکن است.

وی همچنین با اشاره به موضوع کم‌آبی در شهرستان ساوه گفت: به دلیل کمبود آب و نیز افت منابع زیر زمینی در این شهرستان اصلاح الگوی مصرف آب بسیار ضروری است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با بیان این‌که «در حال حاضر آب شرب شهر ساوه تنها از منابع آب زیرزمینی و 29 حلقه چاه تامین می‌شود» گفت: به دلیل کاهش بارش نزولات آسمانی در سال گذشته و افزایش مصرف در تابستان امسال، سطح مخازن ذخیره آب به کمترین میزان خود رسیده است.

وی از احداث هشت حلقه چاه آب آشامیدنی جدید در شهرستان ساوه به منظور برطرف کردن کمبود آب شرب در این شهر خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این هشت حلقه چاه جدید و افزودن منابع آبی آن به 29 حلقه چاه موجود، مشکل کمبود آب در این شهر به عنوان یک طرح کوتاه‌مدت برطرف خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حاشیه‌نشینان ساوه گفت: با وجود اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازی نسبت به ارائه خدمات به نقاط حاشیه‌نشین در ساوه اما، هنوز اقدام جدی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری برای این کار صورت نگرفته است.

به گزار ایسنا، میرگلوبیات ادامه داد: اولویت اصلی شورای اسلامی شهر ساوه در دوره چهارم باید ساماندهی نقاط حاشیه‌نشین و برطرف کردن مشکلات و نیازهای ساکنین در این نقاط باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین