کد خبر: ۲۰۴۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷

زن شیشه‌ای سارق نامرئی منازل تهران

زن شیک‌پوش که با دسته کلید جادویی‌اش دست به سرقت از خانه‌ها می‌زد، در آخرین سرقت، زمانی که در حال جست‌و‌جو برای دزدیدن اموال باارزش بود ناگهان صاحبخانه سر رسید و گیرافتاد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شامگاه 26تیرماه زوج جوانی برای خرید از خانه خود در جنوب تهران بیرون رفتند. آنها در کمتر از نیم ساعت به منزل بازگشتند اما هنگام ورود ناگهان زن غریبه‌ای را در خانه خود دیدند. زن ناشناس با دیدن صاحبخانه حسابی شوکه شد و زوج جوان مانع فرار او شدند و با همکاری اهالی مجتمع وی را دستگیر کردند و با پلیس تماس گرفتند.

دقایقی بعد مأموران کلانتری160 خزانه در محل حادثه حاضر شدند و زن سارق را بازداشت کردند. آنها در بازرسی از وی دسته کلیدی کشف کردند که ده‌ها کلید از آن آویزان بود. این در حالی بود که مأموران در بررسی‌های بیشتر خودروی پژو پارس متهم را نیز در مقابل مجتمع مسکونی کشف کردند.همزمان با دستگیری متهم، پرونده برای رسیدگی بیشتر با دستور قاضی بخشوده بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بررسی‌ها نشان می‌داد که زن 35ساله اعتیاد به شیشه دارد و سرقت‌هایش را با دسته کلید جادویی‌اش انجام می‌داده است. وی در تحقیقات گفت: برای تأمین هزینه اعتیادم نقشه سرقت کشیدم و بیشتر دزدی‌های خود را بعدازظهرها در مناطق شهرری و علی‌آباد انجام می‌دادم.شیوه سرقتم این بود که ابتدا زنگ خانه‌ها را می‌زدم وقتی کسی جوابگو نبود با یکی از کلیدهایی که داشتم در خانه را باز می‌کردم و دست به سرقت اموال ارزشمند می‌زدم.

بی‌اطلاعی مالباخته‌ها از سرقت


در ادامه رسیدگی به پرونده و انجام بازجویی از متهم، کارآگاهان موفق به شناسایی مالباختگان شدند اما برخی از آنهاگونه اطلاعی از سرقت منازل خود نداشتند. یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چند وقت پیش متوجه شدم که طلاهایم سر جای خود نیستند. فکر نمی‌کردم که سرقتی انجام شده باشد و تصور می‌کردم که طلاهایم گم شده است.
مالباخته دیگری گفت: مدت 2هفته به همراه تمامی اعضای خانواده به شهرستان رفته بودیم و زمانی متوجه سرقت شدم که مأموران آگاهی به در خانه‌ام مراجعه کردند؛ آن زمان بود که با بررسی دقیق اموال باارزش داخل خانه متوجه سرقت 8عدد کارت هدیه بانک با مبالغ مختلف، چندین عدد سکه طلا، یک رشته زنجیر طلا و حدودا 600هزار تومان وجه نقد (جمعا به ارزش تقریبی 10میلیون تومان) شدم.

به گزارش همشهری،سرهنگ داوود فرد، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: در تحقیق از محل سرقت مشخص شد که تعدادی از ساکنان مجتمع‌های محل سرقت، متهم را در زمان تردد در مجتمع مشاهده کرده‌اند اما با توجه به شیک‌پوشی وی و خودروی پژو پارسی که مقابل مجتمع‌ها پارک می‌کرد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که این زن یک سارق حرفه‌ای است؛ ضمن اینکه ورود متهم به داخل منازل نیز بدون هرگونه تخریب یا ایجاد سروصدا صورت می‌گرفت که این موضوع باعث شده بود تا برخی از مالباختگان تا زمان حضور کارآگاهان، هیچ اطلاعی از سرقت اموال خود نداشته باشند. سرهنگ داوودفرد در ادامه گفت: قرار قانونی برای این زن که سابقه دستگیری پیش از این را هم داشته است از سوی قاضی پرونده صادر شده و وی جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر محل‌های سرقت در اختیار مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین