کد خبر: ۲۰۴۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار پرشور اقشار مختلف مردم قزوین،:

ثروتمندترین دولت بدهکارترین دولت بود/ تصويب جديد تحريم‌ها، بي‌تدبيري سياسي آمريكاست

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:صف مقاومت مردم ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌ها، نباید با طرد و تهمت و توهین مخدوش شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرویس سیاسی - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار پرشور اقشار مختلف مردم شهرها و روستاهای استان قزوین، وحدت همگانی مردم و مسئولین را عامل پیروزی در همه مقاطع انقلاب دانست و با تشریح اوضاع سیاسی و فضای اجتماعی کشور در ماه‌های منتهی به انتخابات، گفت: عنایت خداوند بود که مردم با حرکتی اعجازگونه، اعتدال اسلامی را برای ادامه راه برگزیدند.

به گزارش آفتاب، وی نام‌نویسی خود در انتخابات را به قصد قربت و برای تحقق وعده رهبری در خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: خلق حماسه اقتصادی منوط به همکاری همه قوا و دستگاه‌ها و پرهیز از کارشکنی‌ها در مسائل اجرایی کشور است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اقدامات غیردیپلماتیک آمریکا علیه انقلاب اسلامی در طول سال‌های گذشته گفت: تصویب تحریم و تشدید تهدید در کار دولتی که حرکت خود را با تدبیر و امید و پرهیز از تنش در روابط خارجی آغاز کرده، بی‌تدبیری دیپلماتیک و نشان از برتری بی‌منطقی بر عقلانیت سیاسی در تصمیم‌گیری‌هاست.

هاشمی رفسنجانی در پاسخ به گلایه یکی از حاضران از اوضاع اقتصادی مردم گفت: جای تأسف است که در نظام اسلامی و براساس آمارها بگوییم ثروتمندترین دولت تاریخ، بدهکارترین دولت بود، اما وقتی در همین آمار آرای بیش از 50 درصدی یک نفر را در مقابل 5 نفر دیگر نگاه و مقایسه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که مردم با امید وارد شدند و ناامید کردن مردم، با هر توجیهی، گناهی نابخشودنی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعضای کابینه و شعارها و وعده‌های دکتر روحانی در ایام انتخابات، اظهار امیدواری کرد که تولید به چرخش درآید، اقتصاد حرکت کند و کشور رونق بگیرد.

هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حاضران که زحمت سفر به تهران را در ماه مبارک رمضان کشیدند، به ظرفیت‌های استان قزوین اشاره کرد و گفت: کشاورزی، صنعت پیشرفته، دانشگاه‌های فراوان و مهمتر از همه دین و اخلاق، بهترین سرمایه مردم قزوین برای آبادانی دنیا و آخرت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین