کد خبر: ۲۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

سومین موافق کابینه روحانی در مجلس: این دولت از با برنامه​ترین دولت​های تاریخ است

نماینده خلخال از همکاران خود خواست تا با رای به کابینه دولت تدبیر و امید، آن را در پیشبرد برنامه​هایش یاری کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلیل جعفری نماینده خلخال در ادامه بررسی رای اعتماد به کابینه حسن روحانی، در موافقت با کلیات برنامه و کابینه ارائه شده، گفت: انتخابات 24 خرداد نمادی از مردم سالاری و نشان دهنده خواست مردم برای تغییر اجتماعی و اقتصادی بود. ثمرات این انتخابات، بازتولید ارزش​های انسانی و بازسازی اعتماد مردم به مسئولان بود.

وی که پس از شوهانی و جلالی سومین نماینده ای بود که در موافقت با کلیت کابینه سخن می​گفت، با بیان اینکه برخی مخالفین روحانی، دولت وی را بی​برنامه خوانده​اند، گفت: اگر برنامه این دولت و وزرایش را با دقت مطالعه می​کردند، چنین حرفی نمی زدند. این دولت بهترین برنامه کاربردی را ارائه کرده است. دن مداری مبتنی بر عقلانیت، اولویت و محوریت منافع ملی، رعایت حقوقو شهروندی، ارتقای کیفت زندگی و معیشت مردم و اعتقاد قلبی این دولت به در راس امور بودن مجلس و تعامل سازنده با جهان، بخش​هایی از برنامه این دولت است.

او که معتقد بود این دولت، قوی​ترین برنامه اقتصادی را دارد، خاطرنشان کرد: جز مهار تورم و افزایش قدرت پول ملی و .. چه چیزی می​خواهیم؟ بگذارید این دولت شکل بگیرد و بعد به ان ایراد بگیرید! اتحاد و همدلی و انسجام ملی ثمره این دولت است، چرا با حرف​هایی که نشان از چیزهای دیگر می​دهد، شیرینی بزرگ انتخابات را به کام ملت تلخ می​کنید؟ چرا حرف​های مایوس کننده در مجلس شورای اسلامی مطرح می​شود؟

جعفری با اشاره به سخنان روحانی در مراسم تحلیف خود در مجلس و تاکید وی بر تکریم جمهوری اسلامی از سوی دولت​های بیگانه، گفت: اجازه بدهید سیاست​های این دولت در عرصه دیپلماسی اجرا شود، بعد ببینید که در راستای منافع ما بوده است یا نه؟ سیاست​های داخلی وی در عرصه اقتصاد و امنیت ملی هم سیاست​هایی متمرکز و راهبردی است.

نماینده خلخال به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تولید علم اشاره کرد و گفت: دولت روحانی برای این منظور برنامه دارد. وزیر پیشنهادی وی برای وزارت بهداشت نیز وزیر کارآمدی است که برنامه های خوبی ارائه داده است.

به گزارش خبرآنلاین،وی دولت یازدهم را با برنامه​ترین دولت تاریخ ایران خواند و گفت: با عدم رای به وزرای پیشنهادی این شیرینی را در کام ملت تلخ نکنید و با رای به آنها به اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید کمک کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین