کد خبر: ۲۰۵۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
رییس سابق مرکز پژوهش، سنجش و اسناد ریاست جمهوری:

با کابینه پیشنهادی، می‌توان چشم‌انداز روشنی را نظاره‌گر بود

رییس سابق مرکز پژوهش، سنجش و اسناد ریاست جمهوری گفت: با وجود کابینه مدنظر رییس‌جمهور، می‌توان چشم‌انداز روشنی را نظاره‌گر بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، تخصص، تجربه و دانش را از جمله ویژگی‌های کابینه پیشنهاد شده دانست و گفت: اکثر اعضای کابینه عضو هیات علمی دانشگاه هستند و سابقه کار دانشگاهی دارند و از همین رو به نظر می‌رسد آینده تصمیم‌گیری‌ها، کارشناسی و دارای پایه تحقیقاتی و پژوهشی خواهد بود.

وی افزود: از هر جهت به این کابینه نگاه می‌کنیم، عنصر تعادل و حضور چهره‌های شاخص را شاهد هستیم و در نهایت اگر این کابینه از مجلس رای اعتماد بگیرد، می‌توانیم شاهد این باشیم که فضای مدیریتی کشور، علاوه بر عنصر اعتدال، عنصر وجود تصمیم‌گیری‌های کارشناسی و عقلایی داشته است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به وضع زندگی روزانه مردم و ضرورت‌های کشور در شرایط تحریم، فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مهم است و با وجود چنین کابینه‌ای می‌توان این فرآیند را رو به بهبود ارزیابی کرد و چشم‌انداز روشنی را نظاره‌گر بود.

رییس سابق مرکز پژوهش، سنجش و اسناد ریاست جمهوری همچنین گفت: با توجه به اینکه قبل از معرفی وزرا، کارگروه‌های تخصصی برای بررسی تجربه، دانش و سوابق مختلف این افراد تشکیل شده است و این دوستان از این کارگروه‌ها و کمیته‌ها امتیازهای لازم را کسب کرده‌اند، مجلس شورای اسلامی به عنوان منتخبان ملت، چنین موضوعی را مدنظر قرار خواهد داد و من فکر می‌کنم این کابینه رای بالای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین