کد خبر: ۲۰۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
زیبا کلام:

افراطیون مجلس دنباله رو احمدی‌نژاد

صادق زیبا کلام با بیان اینکه این طیف خاص حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات نیستند، گفت: اصل صحبتی که بایدبه آن در این جلسه ها در مجلس اشاره می‌شد این بود که در رابطه با نقاط مثبت و منفی وزرا بحث می‌شد ولی شما شاهد آن بودید که در جلسه دیروز مخالفان دولت در رابطه با تنها چیزی که صحبت نمی‌کردند وضعیت وزرای کابینه آقای روحانی بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بحث ها و حاشیه هایی که در جریان بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت یازدهم از سوی یک طیف خاص که در اقلیت هستند، به وجود آمد همچنان در صدر اخبار است و بسیاری از کارشناسان در این ارتباط اظهار نظر می کنند.

صادق زیبا کلام معتقد است که بحث‌هایی که در طی روند رای اعتماد وزرای کابینه آقای روحانی رخ داد در ادامه بد اخلاقی‌هایی بود که در دولت احمدی‌نژاد صورت می‌گرفت

وی در گفت وگو با خبرنگار شفاف به بحث‌هایی که در طی روند رای اعتماد وزرای کابینه حسن روحانی رخ داد، اشاره کرد و گفت: این موارد در ادامه بد اخلاقی‌هایی بود که در دولت احمدی‌نژاد صورت می‌گرفت . دقیقا این رویکردی بود که احمدی‌نژاد با حمله به برخی چهره‌ها و شخصیت‌ها در پیش گرفت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه من اعتقاد دارم این‌گونه رفتار‌ها از روی خشم و عصبانیت و سرخوردگی است، اظهار داشت: این طیف خاص حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات نیستند و تصور این روز را نمیکردند.

زیبا کلام گفت: به همین دلیل به رفتار افراطی خود ادامه میدهند تا بر اشتباهای خود سرپوش بگذارند.

وی تاکید کرد: از سویی دیگر برخی از صحبت‌های مخالفان دولت که در مجلس شورای اسلامی بیان شد به نفع آقای روحانی است چرا که نشان می‌دهد کسانی‌که به بزرگان و شخصیت‌های نظام توهین می‌کنند چه اشخاصی هستند و چه دیدگاهی دارند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: اصل صحبتی که بایدبه آن در این جلسه ها در مجلس اشاره می‌شد این بود که در رابطه با نقاط مثبت و منفی وزرا بحث می‌شد ولی شما شاهد آن بودید که در جلسه دیروز مخالفان دولت در رابطه با تنها چیزی که صحبت نمی‌کردند وضعیت وزرای کابینه آقای روحانی بود.

وی اظهار داشت: در این جلسه تنها چیزی که مورد بررسی قرار گرفت حوادث سال ۸۸ بود که انگار این افراد اینجا آمده بودند تا در این باره صحبت کنند یا گویی محور ۴ سال آینده آقای روحانی روی فتنه قرار است تشکیل شود که اگر شما فتنه را از میان صحبت‌های آقایان مخالف بیرون می‌کشیدید هیچ دستاویزی برای سخن گفتن نداشتند.

زیبا کلام بیان داشت: من فکر می‌کنم که چقدر خوب است این اظهارات پخش می‌شود ومردم شاهد این رفتار‌ها هستند و افراطیون را به خوبی شناختند.

وی تاکید کرد: رای مردم در ۲۴ خرداد نشان داد که مردم از افراط خسته شده‌اند و اگر کسی به این افکار اهمیت می‌داد می‌رفتند و به آقای سعید جلیلی رای می‌دادند اصولگرایان افراطی ۴ سال بود که بر طبل فتنه کوبیدند ولی کسی به افکار آن‌ها اعتماد ندارد و رایی که به روحانی دادند نشانگر این واقعیت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین