کد خبر: ۲۰۷۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸

اختلاف خانوادگي در تبريز منجر به قتل شد

رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي از وقوع يك فقره قتل عمد و دستگيري متهم در تبريز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  سرهنگ صابر عباس زاده گفت: برابر گزارش کلانتري 18 تبريز مبني بر وقوع قتل عمد در منطقه قره آغاج ماموران در محل حاضر و مشاهده كردند فردي به نام (م -ع) توسط پسر برادرش به نام (م- ع) با ضربات چاقو از ناحيه کمر به بالا مجروح و در دم فوت نموده است.

وي افزود: متهم پس از دستگيري در تحقيقات معموله صراحتا به قتل عمه اش اعتراف كرد.

سرهنگ عباس زاده ادامه داد: قاتل انگيزه قتل را ترس از کشته شدن خود گفته واعلام کرده مي ترسيدم عمه ام مرا بکشد لذا او را کشتم.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: متهم با قرار صادره روانه زندان شد.

توقيف 655دستگاه خودرو و موتور سيكلت در ملکان

فرمانده انتظامي ملکان آذربايجان شرقي از اجراي موفقيت آميز طرح کنترل ترافيک و توقيف 655 دستگاه خودرو و موتورسيكلت در پنج ماه اول سال خبر داد.

سرهنگ رمضان الهورديان در تشريح خبر فوق اعلام داشت: پليس راهنمايي و رانندگي اين فرماندهي با اجراي طرح کنترل ترافيک در پنج ماهه اول سال 92موفق شد تعداد 184 دستگاه خودرو را که نسبت به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي بي توجه بودند را توقيف و به پارکينگ منتقل كند.

وي همچنين افزود: تعداد 471 دستگاه موتورسيکلت را به عللي از جمله فاقد پلاک - سند - کلاه ايمني و بي نظمي در سطح شهر، توقيف و به پارکينگ دلالت داده شدند.

متکديان در مراغه جمع آوري مي شود

فرمانده انتظامي مراغه آذربايجان شرقي از اجراي طرح جمع آوري متكديان و معتادان تابلو در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ عيسي هاتفي گفت: تکدي گري نوعي جرم محسوب مي شود و به طور پيوسته در قالب طرح هاي مختلف با قانون شکني و جرائم برخورد جدي خواهد شد.

وي از تکدي گري به عنوان يکي از معضلات اجتماعي که چهره شهر را زشت مي کند نام برد و بيان داشت : براساس ماده 712 قانون مجازات اسلامي تکدي گري جرم محسوب مي شود هرچند که اين پديده براي اغلب متکديان به نوعي شغل تبديل شده است .

به گزارش مهر،سرهنگ هاتفي افزود: پس از جمع آوري متکديان در سطح شهر ، اين افراد به نهادهاي حمايتي که متولي اين کار هستند سپرده مي شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین