کد خبر: ۲۰۷۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه:

شرایط امروز جامعه برای فعالیت احزاب مناسب است

نخستین جلسه کمیته صنایع کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه با حضور عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و مدیران ارشد جوان سازمانهای صنعتی در دفتر مرکزی این حزب برگزار گردید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرویس سیاسی -  مسعود شفیعی عضو مرکزی حزب اعتدال و توسعه و دبیر کانون جوانان این حزب در نشستی که برای اولین بار و با حضور فعالان صنایع مختلف در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد، شرایط امروز جامعه را برای فعالیت و تقویت احزاب و نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بسیار مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش آفتاب،وی در این جلسه که با حضور مدیران جوان و فعالان صنایع خودرو، نفت، عمران، بازرگانی، بیوتکنولوژی ، فناوری و اساتیدی از نهادهای آموزشی صنایع برگزار شد، همچنین اظهار داشت:

احزاب در تمام دنیا کارکردهایی دارند و حتی اگر در برخی زمان ها، نهاد قدرت را هم در اختیار بگیرند باز هم باید همواره در پی تقویت نیروی انسانی خود و نهایتاً تغذیه صنعت و کمک به جامعه و دولت باشند تا بتوانند به حیات خود ادامه داده و به اهداف خود که والاترین آن، داشتن جامعه ای پویا، سالم و معتدل است کمک نمایند.

شفیعی سپس افزود:در دولت گذشته، متاسفانه شرایط برای فعالیت احزاب، چندان فراهم نبود اما در اوضاع فعلی، می توانیم امیدوار باشیم که تا حد زیادی به رسالت های حزبی که به آن قایل هستیم دست یابیم.

وی اظهار امیدواری کرد که گفتمان اعتدال و توسعه برای ایران چه در قالب حزب و چه به صورت عمومی حتی برای دوردستهای کشور و در دولت های بعدی هم بتواند ادامه پیدا کرده و حرکت کند.

مسئول کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه دو وظیفه ی اصلی کمیته صنایع در کانون جوانان این حزب به عنوان حزبی که دولت تدبیر و امید از این گفتمان برآمده را، یکی فراهم نمودن شرایط و ایجاد حلقه ی اتصال صنایع به دولت در جهت انتقال برنامه ها، انتقادها و مشکلات، و دوم پشتوانه سازی نیروی انسانی و فکری برای دولت، عنوان کرد.

همچنین ابوالفضل جنگی، مسئول کمیته صنایع کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه نیز یکی از اهداف اصلی راه اندازی این کمیته را تثبیت منش و روشی در جهت رسیدن به اعتدال برای توسعه ی ایران دانست.

وی افزود: هدف کمیته صنایع کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه همیاری با دولت است تا با بهره مندی از حضور مدیران ارشد سازمانهای صنعتی در کلیه حوزه ها و تدوین اسناد راهبردی توسعه صنایع، بستری مناسب برای آینده ی درخشان ایران فراهم آوریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین