کد خبر: ۲۰۷۶۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

وزارت ورزش: حساب ما مسدود نیست

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: فکر می‌کنم ما به مبلغی کمتر از هفت میلیارد تومان محکوم شویم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از مشکلاتی که وزارت ورزش و جوانان در خصوص مطالبالت کارکنان این وزارت‌خانه داشت، شکایت پیمانکار ورزشگاه نقش جهان از وزارت ورزش نیز، مشکلات را چندین برابر کرد.
 
مرتضی فلاح، مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با فارس، در این باره گفت: پیش از این در برج 12 حساب ما مسدود شد، اما با رایزنی‌های قانونی که داشتیم این حساب باز شد. این موضوع مربوط به پروژه اصفهان است که در سال 89 در خصوص حکمی که صادر شد متاسفانه دوستان ما اعتراضی نکردند.
 
وی ادامه داد: در سال 91 ما به این حکم اعتراض کردیم و تا تعیین حکم نهایی دستور توقف اجرای حکم صادر شد. مبلغی بیش از هفت میلیارد تومان آزاد و در حساب دادگستری قرار گرفت و اکنون حساب وزارت ورزش مسدود نیست.
 
به گزارش فارس،مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش با اشاره به اینکه شاکی در ایران حضور ندارد و در سال 88-87 دادخواست داده، اظهار داشت: وی اعلام کرده از سال 76، 15 میلیون تومان طلبکار است و مدعی است با مدتی که گذشته بیش از هفت میلیارد طلبکار است، در حالی که ما می‌گوییم این مبلغ کمتر است. لایحه گرفته‌ایم و این موضوع در شعبه هم‌عرض در حال بررسی است و فکر می‌کنم دادگاه نیز با لایحه ما موافق است بنابراین ما به پرداخت مبلغی کمتر از هفت میلیارد محکوم می‌شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین