کد خبر: ۲۰۷۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸

تمرین استقلال در غیاب مجیدی و رحمتی

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که تعداد نسبتا زیادی از هواداران با حضور در کمپ مرحوم حجازی به تشویق این تیم پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تمرین‌های تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 و با حضور امیر قلعه‌نویی آغاز شد که در ابتدا بازیکنان شروع به دویدن نرم دور زمین کردند و در ادامه نیز به انجام بازی آقاوسط پرداختند. 

سپس در یک نیمه زمین در قالب دو تیم با کاورهای نارنجی و سبز به بازی هندبال مشغول شدند و دو تیم سعی داشتند در آستانه دروازه حریف توپ را با ضربه سر یا پا وارد دروازه کنند و در ادامه تمرین نیز به فوتبال دست‌گرمی در یک نیمه زمین پرداختند.

آندرانیک تیموریان و سپس فردین عابدینی نزدیک به یک ساعت دیرتر از سایرین در محل تمرین حاضر شدند و تنیس فوتبال بازی کردند که به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند و در ادامه تمرین نیز تا انتها پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

حنیف عمران‌زاده در ابتدای تمرین با پوشیدن پیراهن جدید استقلال به نوعی از آن رونمایی کرد و پس از بررسی پیراهن توسط بازیکنان، آن را از تن خود بیرون کرد.

تعدادی از نونهالان از مدرسه فوتبال یاران عسگری شهر اراک برای دیدن تمرین استقلال به محل تمرین‌های این تیم آمدند و بازیکنان و کادر فنی استقلال را مورد تشویق خود قرار دادند. آن‌ها همچنین در ابتدای تمرین با بازیکنان استقلال به صورت دسته جمعی عکس یادگاری گرفتند.

فرهاد مجیدی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده و سید مهدی رحمتی با اجازه مربیان از غایبان سرشناس تمرین امروز استقلال بودند.

به گزارش ایسنا، حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال نیز به صورت اختصاصی با دروازه‌بانان در غیاب رحمتی تمرین کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین