کد خبر: ۲۰۸۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳

حضور پدافند در 3600 نقطه کشور

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: همه دستاوردهای پدافند هوایی برای ارتقا و توانمندی کشورمان در بحث دفاعی و بازدارندگی و نیز یک پیام صلح و دوستی و آرامش برای منطقه است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: "امیر فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه "پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)" در ارتباط با توانمندی‌های این قرارگاه و سامانه‌های آن اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با استفاده از همه پتانسیل فیزیکی در "پدافند هوایی" مانند سامانه‌ها و استعداد نیروی انسانی از همه دانش موجود در کشور استفاده می‌کند.
 
وی افزود: این قرارگاه از سیستم‌های پدافند هوایی و استعداد نیروی انسانی سایر نیروها در ارتش و سپاه و همین‌طور در بسیج استفاده کرده تا بتواند بیش از 3 هزار و 600 نقطه در کشور را به صورت پوشش منسجم زیر نظر داشته باشد که 24 ساعته و شبانه‌روزی است.
 
"امیر اسماعیلی" درباره میزان آمادگی پدافند هوایی تصریح کرد: ما باید هم به تنوع و هم به تعداد سامانه‌ها فکر کنیم، لذا تنوع سامانه کیفیت آن را نیز می‌طلبد.
 
"فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)" افزود: الحمدلله برای کیفیت و تنوع سامانه‌ها ما نقطه گلوگاهی فنی نداریم و به ابعادی که فکر می‌کردیم رسیده‌ایم.
 
وی اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی به ما دیکته کرده که باید چه سامانه‌هایی را داشته باشیم، اما در کجا داشتن این سامانه‌ها بستگی به نوع چابکی و چالاکی و متحرکی دارد، لذا ما فقط به تحرک پدافند هوایی فکر می‌کنیم تا غافلگیر نشویم.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران،امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: همه این دستاوردها به عقیده بنده و مجموعه نیروهای مسلح هم برای ارتقا و توانمندی کشورمان در بحث دفاعی و بازدارندگی و هم یک پیام صلح و دوستی و آرامش برای منطقه بوده و دفاع حق مسلم هر کشوری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین