کد خبر: ۲۰۹۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲

مربیان لیگ برتر بعد از مسابقات هفته هشتم چه گفتند؟

مربیان لیگ برتر پس از مسابقات هفته هشتم در کنفرانس خبری شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: خبرآنلاین نوشت: مجید جلالی پنج شنبه شب پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی را به هواداران خود تبریک می گویم که صبر و حوصله به خرج دادند تا تیمشان نتیجه بگیرد.

وی ابراز داشت: در نیمه دوم دو تیم پایاپای بازی کردند اما پس از ورود چند بازیکن تهاجمی خود به زمین، اختیار توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفتیم.

به گزارش ایرنا،وی بیان داشت: خط حمله ما هنوز به روزهای آرمانی خود نرسیده است و صبا را نیز نباید در عین حال دست کم بگیریم و این تیم در هفته های آینده بهتر بازی خواهد کرد.

به گزارش سایت گل، عبداله ویسی، سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان که پس از پیروزی برابر استقلال تهران با امیدی سرشار به تبریز رفته بود، در دقیقه‌ی 90 بازی برده را با یک تساوی ناقابل عوض کرد و تنها با یک امتیاز یادگار امام تبریز را ترک کرد. ویسی پس از مسابقه تیمش گفت: دو تیم از دسته اول به لیگ برتر آمدند و کادر فنی خوبی دارند. گسترش فولاد از بازیکنان بومی و جوانی استفاده می‌کنند و شرایطش بسیار خوب است. دو تیم بسیار خوب نتیجه گرفتند. هر دو تیم در بازی قبلی خود با برد میدان را ترک کرده بودند ما استقلال را شکست دادیم و گسترش فولاد نیز از سد راه‌آهن گذشته بود.

با وجود اینکه گسترش فولاد خیلی فرصت داشت ما هم بازی بسیار خوبی ارائه کردیم آنها بیشتر از ضربات ایستگاهی و اوت دستی استفاده می‌کردند که بازی نیز یک بر یک شد و نتیجه عادلانه بود.

مشکل کل استان‌های ما حضور کم هواداران است. نمی‌دانم چه دلیلی دارد وقتی یک استان دو تیم دارد بازی به صورت همزمان برگزار شود. مطمئن باشید اگر امروز تراکتورسازی بازی نداشت 10-15هزار هوادار را در ورزشگاه می‌دیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در پایان دیدار تیمش برابر مس کرمان که با پیروزی یک بر صفر نفت همراه بود، گفت: با توجه به وضعیت جدول و حساسیت این بازی گرفتن 3 امتیاز برای ما بسیار ارزشمند بود و برای رسیدن به این هدف خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم ولی در ادامه نتوانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: شکل بازی تیم ما از دقیقه 20 به بعد خوب نبود و با اینکه حریف 10 نفره شده بود، در 20 دقیقه آخر فشار زیادی روی ما آورد. نمی‌دانم چرا امروز این فشار را تحمل کردیم. تیم ما ترسو بازی کرد و خصوصا نوع بازی ما در نیمه دوم خوب نبود. این شکل بازی،‌ برازنده نفت نبود.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه چرا تیمش ترسو بازی کرد، گفت: قبل از بازی تاکید کرده بودیم که 3 امتیاز این دیدار اهمیت زیادی دارد، شاید به همین دلیل به بازیکنان استرس وارد شد و تحت هر شرایطی می‌خواستند از یک گل زده محافظت کنند ولی سه امتیاز را از ندهیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: حاضر بودم این بازی مساوی شود و با توجه به اینکه حریف 10 نفره فشار خوبی روی ما آورده بود حق‌شان بود که یک گل بزنند. اگر در ادامه بخواهیم به این شکل بازی کنیم دچار مشکل می‌شویم و باید راهکاری پیدا کنیم. بازیکنان ما باید شجاع‌تر بازی کنند. در دیداری که باید با چند گل اختلاف می‌بردیم تنها با یک گل و با ترس و وحشت زیاد پیروز شدیم.

وی در مورد داوری گفت: قضاوت این دیدار در مجموع مشکلی نداشت که در جریان بازی تاثیرگذار باشد. صحنه‌ای که بازیکن مس خطا کرد و اخراج شد به نظرم واضح و تصمیم داور درست بود.

او در پاسخ به سوالی که وحید امیری بازیکن جوانتان اضافه کاری زیاد دارد گفت: امیری اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کند و در تیم ما که تیم جوانی است بیشتر از بقیه بازیکنان درون زمین می‌دود. بعضی مواقع هم این مشکل را دارد که در کارهای ترکیبی خوب کار نمی‌کند. او احتیاج دارد بیشتر بازی کند تا با تیم هماهنگ‌تر شود.

سرمربی نفت در مورد دیدار فردای استقلال و پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس را بهتر می‌بینم ولی این تجربه را داریم که تیمی که در دربی احساس می‌کند شرایط بهتری دارد بازنده می‌شود. امیدوارم فردا بازی خوب و روانی ارائه شود و همانطور که قبل از بازی هم گفتم قلبا علاقه‌مندم بازی به نفع پرسپولیس به پایان برسد اما از نظر حرفه‌ای برای من و تیمم تساوی بهترین نتیجه است. امیدوارم پرسپولیسی‌ها بتوانند از موقعیت‌شان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل استقلال صنعتی خوزستان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید بیش از سه گل به حریف می‌زدیم اما متاسفانه به هر دلیل توپ‌های ما درون دروازه حریف نمی‌رفت.

وی افزود: ما باید در چارچوب دروازه بیشتر کار کنیم چرا که موقعیت‌های زیادی را هدر می‌دهیم از طرفی در کناره‌ها نیز مشکل داریم که متاسفانه از دست دادن مهدی قریشی نیز بر مشکلات ما اضافه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: امروز فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم باید عنوان کنم حریف بیشتر به دنبال وقت کشی و انجام بازی بسته بود. اگر قرار باشد همه تیم‌ها این طور بازی کنند، فوتبال دیگر جذابیتی نخواهد داشت.

خطیبی همچنین گفت: از تیم خودم کاملا راضی‌ام. ما برنامه ریزی خوبی داریم و در آینده بهتر نیز خواهیم شد. استقلال تنها روی یک اوت به گل رسید اما ما همه فاکتورهای فوتبال را به نمایش گذاشتیم.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال صنعتی خوزستان که عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوکیچ پس از شکست خانگی 3 بر یک مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: واضح است که از این نتیجه راضی نیستم. شکست در خانه ناامیدکننده است. ما تلاش کردیم ولی نتوانستیم موقعیتی در خط حمله ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یک پنالتی را هم از دست دادیم و گل دوم را همه دیدید که چگونه به ثمر رسید. من بیشتر از این نمی‌توانم حرفی بزنم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه عملکرد بازیکنان را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: وقتی تیم بازنده می‌شود طبیعی است که عملکرد بازیکنان و خود من به عنوان مربی بد بوده است. البته بدشانس هم بودیم. دغاغله و جلال رافخایی مصدوم شدند و دو تعویض اجباری داشتیم. ما حمله می‌کردیم و طبیعی بود که در ضدحمله هم گل بخوریم.

وی در مورد نحوه قضاوت محسن قهرمانی گفت:‌ قبل از بازی هم گفتم در چند هفته اخیر اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است اما در این بازی باختیم و همه چیز تمام شد و عذر و بهانه‌ای هم ندارم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر راه‌آهن سورینت اظهار کرد: تیم ما سراسر حمله است و 5 - 6 موقعیت گل نیز در این بازی ایجاد کردیم اما راه به جایی نبردیم و توپ‌هایمان به گل نرفت.

وی درباره داوری بازی نیز گفت: در نیمه اول یک پنالتی روی محمد غلامی گرفته نشد و همین باعث شد تا امروز افسوس بخوریم که دو امتیاز دیگر را از دست دادیم. البته باید گفت که در بعضی مواقع نیز خوب بازی نکردیم.

زلاتکو کرانچار ادامه داد: بهترین جایگزین محرم نویدکیا در ایران مجتبی جباری بود که او را در ابتدای فصل جذب کردیم اما متاسفانه همان گونه که قبلا هم گفتم مجتبی جباری با سپاهان نیست و ذهنش درگیر جای دیگری است. اگر خود باشگاه تصمیمی درباره او می‌خواهد بگیرد باید هرچه زودتر بگیرد؛ چرا که با او تعیین تکلیف کرده‌ام. او باید فکر کند و تصمیم قاطع خود را هرچه زودتر بگیرد آیا واقعا می‌تواند در چنین باشگاهی بازی کند یا هنوز می‌خواهد ذهنش را درگیر مکان دیگری کند.

سرمربی تیم سپاهان همچنین گفت: امروز نتوانستیم به خوبی شوتزنی کنیم؛ چرا که راه‌آهن با تراکم زیادی در دفاع ایستاده بود و ما را مجبور می‌کرد که از کناره‌ها حمله کنیم اما همان چند موقعیت شوت‌زنی را نیز امید ابراهیمی با بی‌دقتی از دست داد و به طور قطع در چنین شرایطی چاره‌ای از کناره بردن توپ نداریم.

زلاتکو کرانچار خاطرنشان کرد: از امروز فشار روی بدن‌های سپاهان افزایش خواهد یافت تا هم بهتر از این بازی کنند و هم از نظر روحی پیشرفت پیدا کنند. بازیکنان باید این فشار را تحمل کنند. از طرف باشگاه هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است اما طبیعی است که وقتی تیم بزرگی مثل سپاهان نتیجه نمی‌گیرد همه نگاه‌ها متوجه سرمربی می‌شود و من نیز این نگاه‌ها را می‌پذیرم.

وی تاکید کرد: نتیجه بازی فردای پرسپولیس و استقلال برای من هیچ اهمیتی ندارد اما یک موضوع برای من مهم است و آن اینکه این دو تیم با هم مساوی کنند و این همان چیزی است که طرفداران نیز می‌خواهند.به منصور ابراهیم زاده سرمربی راه‌آهن سورینت هم پس از تساوی بدون گل تیمش در اصفهان برابر سپاهان گفت: این یک بازی خاص برای تیم ما و تیم سپاهان بود؛ چرا که هم باید پیروز می‌شدیم تا از فشار پایین جدول خارج شویم و هم سپاهان باید پیروز می‌شد تا می‌توانست در کورس قهرمانی بماند اما همین فشار روی دو تیم باعث شد محتاطانه بازی کنند و بازی مساوی شود.

ابراهیم‌زاده افزود: این روزها تیم سپاهان روی ضدحمله‌ها برنامه‌ریزی کرده است و ما با آگاهی از این مسئله جلوی آنها را گرفتیم و تقریبا حربه خود آنها را علیه خودشان اتخاذ کردیم. باید به بازیکنان‌مان خداقوت بگوییم. سپاهان با این شرایط که بازی می‌کند هرچه در هر بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شود، شرایط تیمش ضعیف شده و همین باعث می‌شود تا بازیکنان سرعتی تیم مقابل به آنها ضربه بزنند. مقابل تیم قوی‌ای همانند سپاهان از ضربات ایستگاهی نیز باید استفاده کرد و این حربه نیز امروز به ما کمک کرد تا بتوانیم چندین موقعیت خوب به دست آوریم اما متاسفانه به گل تبدیل نشد.

مربی تیم راه‌آهن سورینت ادامه داد: اگر من مرد طلایی ایران نامیده می‌شوم به دلیل لطفی بوده که مردم اصفهان به من داشتند و من آرزوی قلبی‌ام این است که سپاهان به روزهای اوجش بازگردد و همان سپاهان گذشته باشد.

وی درباره انتخاب بهترین بازیکن زمین نیز گفت: اگر من در کمیته فنی حضور داشتم مطمئنا با چنین نتیجه‌ای یکی از بازیکنان راه‌آهن سورینت را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، انگین فیرات پس از پیروزی 3 بر صفر برابر ملوان در نشست خبری اظهار داشت: اصلا انتظار چنین بردی را در انزلی نداشتیم. ملوان در خانه‌اش همیشه محکم بازی می‌کند و دونده و جنگنده است. مشکل اصلی سایپا در دیدارهای قبلی هم گلزنی بود ولی امروز از موقعیت‌های گلزنی‌ به خوبی استفاده کردیم.

وی در مورد اینکه گل دوم سایپا روی بازی ناجوانمردانه به ثمر رسید، گفت:‌ در مورد بازی جوانمردانه در این روزها خیلی صحبت شده و می‌شود و این مسئله من را عصبانی می‌کند که گاهی اوقات برخی بازیکنان می‌خواهند با زمین انداختن خودشان مانع ضدحمله حریف شوند. من حتی این مسئله را به بازیکنان خودم هم گفته‌ام که نباید بازی به این شکل انجام شود. در تلویزیون هم در مورد بازی جوانمردانه صحبت شده است. اگر بخواهیم بازی جوانمردانه را اینگونه انجام دهیم مردم از آن استقبال نمی‌کنند. نباید از بازی جوانمردانه سوءاستفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین