کد خبر: ۲۰۹۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

لاوروف: کارشناسان شیمیایی روسیه و آمریکا در نشست‌های ژنو شرکت می‌کنند

وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که کارشناسان شیمیایی روسی و آمریکایی در رایزنی‌های روسیه و آمریکا که در ژنو برگزار خواهد شد، شرکت خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه روسیه الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: ما با شرکای آمریکایی با دو هیات کارشناسان شیمیایی در ژنو همراه خواهیم شد چرا که نیازمند تحلیل‌ها و بررسی‌ها هستیم.

وی بعید ندانست که دیدار دو جانبه‌ای میان جان کری، وزیر خارجه آمریکا و اخضر ابراهیمی، فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه در ژنو برگزار شود.

از سوی دیگر، خبرگزاری اینترفاکس روسیه به نقل از یک منبع خبری در دولت این کشور گزارش داد که روسیه طرح خود را در زمینه قرار دادن سلاح‌های شیمیایی سوریه تحت نظارت بین‌المللی به آمریکا نشان داده و تمایل دارد امروز (پنجشنبه) درباره آن در ژنو بحث کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است امروز (پنجشنبه) در ژنو با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دیدار کند پیشتر خبر داده بود که لاوروف قرار است طرح‌های پیشنهادی به روسیه را به منظور بازبینی توسط دولت اوباما برای وی بفرستد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین