کد خبر: ۲۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۱

پرسپولیس به رده دوم جدول رسید/ برتری شاگردان دایی مقابل گسترش فولاد

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل گسترش فولاد تبریز در آخرین دیدار روز دوم از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر به سه امتیاز خانگی دست یافت تا جمع امتیازاتش بعد از 9 مسابقه به عدد 17 برسد. شاگردان دایی بعد از برگزاری دیدارهای عصر امروز سایر تیمها در رده ششم قرار گرفته بودند به رده دوم جدول صعود کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آخرین دیدار روز دوم از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال را تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس با یک گل از سد حریف خود گذشت. تنها گل این تیم را محمدرضا خلعتبری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 45 به ثمر رساند. پرسپولیس با این برد خود را تا رده دوم جدول رده‌بندی بالا کشید و همسایه فولاد خوزستان شد.

به گزارش مهر،بازی دو تیم دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست پرسپولیس اگرچه خیلی خوب بازی نکرد ولی برتری نسبی نسبت به تیم مهمان داشت. شاگردان دایی در دقایق ابتدایی این نیمه حملاتی احساسی را روی دروازه حریف ترتیب دادند که ثمری برای آنها نداشت. در ادامه بازیکنان حریف با دوندگی فراوان سعی کردند بازی را به تعادل بکشانند و یک بار هم در ضد حمله روی ضربه موسوی دروازه میزبان را تهدید کردند.

پرسپولیس که تلاش می‌کرد راهی برای گشودن دروازه تیم تبریزی پیدا کند در دقیقه 34 روی ضربه کاشته خلعتبری خطرساز شد و یک دقیقه بعد ضربه سر بنگر روی تیر دوم را فروزان با واکنشی فوق‌العاده به کرنر فرستاد. شاگردان دایی در آخرین دقیقه نیمه نخست توسط عالیشاه صاحب یک ضربه پنالتی شدند که خلعتبری بر خلاف حرکت دروازه‌بان حریف آن را به گل تبدیل کرد.

بازی در نیمه دوم کاملا زیبا و پر از صحنه‌های جذاب پی گرفته شد. شاگردان جوان خطیبی که به جو ورزشگاه آزادی عادت کرده بودند با شروع این نیمه بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند و با ضربه قیچی برگردان موسوی در دقیقه 48 نخستین جرقه بازی را در این نیمه زدند. دو دقیقه بعد این مهاجم از راست گریخت و از زاویه ای بسته نیلسون را به واکنش وا داشت.

گسترش فولاد که برتر از پرسپولیس بازی می‌کرد در دقیقه 53 صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت محکم بایرامی را در این صحنه نیلسون به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد سانتر موسوی با ضربه سر خطرناک بایرامی همراه شد و در حالی که همه نیمکت‌نشینان تیم گسترش فولاد نیم خیز شده بودند این تیم با کمتری فاصله از کنار تیر عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

شاگردان خطیبی که دست بردار نبودند در دقیقه 63 روی ضربه محکم بایرامی بار دیگر خطرساز شدند که این بار هم نیسلون منجی دروازه پرسپولیس شد. شاگردان دایی برای فرار از فشار تیم مهمان دو بار اقدام به پاسخگویی به حملات حریف کردند. ابتدا در دقیقه 69 ضربه راه دور عالیشاه به خارج رفت و لحظاتی بعد خلعتبری قدر پاس عالی صادقیان را ندانست و در موقعیتی ایده‌آل توپ را به بیرون زد.

در ادامه کار بازیکنان دو تیم روی به بازی احساسی آوردند که همین عامل مانع تغییر در نتیجه دیدار شد. پرسپولیس با کسب پنجمین برد فصل جمع امتیازاتش را به عدد 17 رساند و در حالی که بعد از دیدارهای عصر امروز سایر تیم‌ها در مکان ششم جدول قرار گرفته بود خود را تا رده دوم جدول بالا کشید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین