کد خبر: ۲۱۲۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

بازتاب سخنراني روحانی در اسراییل

يائير لاپيد وزير دارايي رژيم اسرائيل از اقدام هيئت ديپلماتيک اين رژيم به شدت انتقاد و تاکيد کرد اين اقدام به زيان اسرائيل بود چرا که اسرائيل را اين گونه نشان داد که مخالف صلح است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محافل سياسي در اسرائيل توجه زيادي به سخنان حسن روحاني و باراک اوباما روساي جمهور ايران و آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل داشتند.

به گزارش المیادین،محافل سياسي در اسرائيل توجه زيادي به سخنان حسن روحاني و باراک اوباما روساي جمهور ايران و آمريکا در مجمع عمومي سازمان ملل داشتند.

 برخي از مقامات اسرائيلي از سخنان حسن روحاني انتقاد کردند.

"منال اسماعيل" گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين زمينه افزود: همان طور که پيش بيني مي شد مقامات اسرائيلي به سخنان رئيس جمهور ايران در مجمع عمومي سازمان ملل واکنش نشان دادند.

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اسرائيل چند دقيقه پس از پايان يافتن سخنراني روحاني اعلام کرد اين سخنراني پر از دورويي و بدون ارائه برنامه عملي براي توقف برنامه هسته اي ايران بوده است.

قبل از اظهارات نتانياهو، هيئت ديپلماتيک اسرائيل در مقر مجمع عمومي، سالن را هنگام سخنراني روحاني ترک کرده بود.

"يووال اشتاينتز" رئيس هيئت ديپلماتيک رژيم اسرائيل در مجمع عمومي که وزير امور راهبردي اين رژيم نيز است به شدت از سخنراني روحاني انتقاد کرد.

اما يائير لاپيد وزير دارايي رژيم اسرائيل از اقدام هيئت ديپلماتيک اين رژيم به شدت انتقاد و تاکيد کرد اين اقدام به زيان اسرائيل بود چرا که اسرائيل را اين گونه نشان داد که مخالف صلح است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،انتقاد علني در اسرائيل از سخنان روحاني با انتقاد تلويحي از سخنان باراک اوباما نيز همراه بوده است. کارشناسان اسرائيلي از نااميدي مقامات اين رژيم از سخنان رئيس جمهور آمريکا درباره برنامه هسته اي ايران و وضع فلسطينيان خبر دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین