کد خبر: ۲۱۴۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

آدمکشي فقط با يک عکس!

جوان افغاني که از حدود ۴ سال قبل به اتهام جنايت بازداشت شده بود پنج شنبه گذشته به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با مقتول آشنايي نداشتم، او را از روي عکسش شناختم و کشتم!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نوشته خراسان، آبان سال ۸۸، ماموران انتظامي در تماس با قاضي ويژه قتل عمد از قتل جوان ۲۲ ساله اي کنار ديوار يک پارک در انتهاي منطقه پنجتن خبر دادند. در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي حسين امام وردي براي بررسي ماجرا به محل اعلام شده عزيمت کرد. تحقيقات قضايي نشان داد جوان ۲۲ ساله طي يک نزاع و با ضربه چاقو کشته شده است.

با توجه به آثار به جا مانده از عامل جنايت و دستورات صريح قضايي، گروهي از کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي به سرپرستي کارآگاه حسين محمدي، عمليات شناسايي و دستگيري قاتل را آغاز کردند.

اين گزارش حاکي است: آنان با سرنخ هاي به دست آمده و پس از حدود ۱۵ روز فعاليت اطلاعاتي موفق شدند يکي از متهمان اين پرونده جنايي را در منطقه پنجتن دستگير کنند اما او ضمن انکار جنايت گفت: من در وقوع قتل نقشي نداشتم ولي به خاطر اختلافاتي که با مقتول داشتم عکس او را به يک افغاني دادم تا حال او را بگيرد.

در پي اعترافات اين متهم، کارآگاهان با راهنمايي و دستورات قاضي امام وردي، موفق شدند طي يک عمليات غافلگيرکننده، متهم اصلي اين پرونده را نيز دستگير کنند اما او هرگونه دخالت در جنايت را در حالي رد مي کرد که در بازرسي از منزل وي مدارک مربوط به مقتول کشف شد.

کارآگاهان در ادامه تحقيقات خود موتورسيکلت مقتول را نيز که به فرد ديگري فروخته شده بود پيدا کردند اما متهم افغاني همچنان ارتکاب جنايت را انکار مي کرد. گزارش خراسان حاکي است: با به دست آمدن اسناد و مدارک مستند، مقام قضايي هر دو متهم را روانه زندان کرد تا اين که پس از گذشت حدود ۴ سال از اين ماجرا، جوان ۲۸ ساله افغاني پس از انتقال به پليس آگاهي لب به اعتراف گشود و زواياي پنهان اين جنايت را فاش کرد.

او به قاضي امام وردي گفت: فردي که همزمان با من دستگير شده بود با فردي به نام م.ش (مقتول) اختلاف داشت به همين خاطر عکس او را به من داده بود و من به دنبال او مي گشتم تا اين که روز حادثه او را در حالي که سوار بر موتورسيکلت بود کنار پارک مشاهده کردم و به بهانه استعمال مواد مخدر در کنارش نشستم.

در همين حال عکس او را که داخل کيف جيبي ام بود دوباره نگاه کردم و متوجه شدم که او صاحب همان عکس است بنابراين چاقو را بيرون کشيدم و ضرباتي را بر بدنش فرود آوردم. پس از آن هم با برداشتن مدارکش سوار موتورسيکلت شدم و از محل فرار کردم و بعد از آن هم موتورسيکلت را فروختم. با اعترافات صريح متهم به قتل، مقام قضايي دستور بازداشت موقت وي را تمديد کرد و بدين ترتيب وي دوباره روانه زندان شد تا اين پرونده جنايي مراحل قانوني خود را طي کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین