کد خبر: ۲۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸

فردا در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شد

امام جمعه زاهدان، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان جمهوری اسلامی در منطقه سراوان فردا را روز عزای عمومی اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در این بیانیه مشترک آمده است: «بار دیگر دست استکبار جهانی و ایادی اش از آستین تروریستها و اشرار معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشکار شد و تعدادی از مرزبانان غیور و جان برکف را که در حال حراست و پاسداری از مرزهای این کشور عزیز در منطقه مرزی سراوان بودند به شهادت رساند.

کجایند نهادهای حقوق بشر که صدای مظلومیت عده ای از انسان های بی گناه را بشنوند هر چند که ما می دانیم گوش های آنها از شنیدن صدای حق و حقیقت ناتوان است و آنان جز آلت دستی برای استعمار و استکبار جهانی نیستند و کیست که نداند این تروریست های بی آبرو چگونه تحت سیطره اطلاعاتی، حکومتی، نظامی و عقیدتی استکبار جهانی مخصوصا رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته اند.

کفر، ظلم، کینه، کدورت، عناد، بت پرستی و پست اندیشی آنچنان در آیین جهل خودنمایی می کند که ذهن و قلب هر انسان آزاده ای را متوجه خباثت و کوردلی وهابیت و سلفیگری کرده و مظلومیت شهدای بیگناه راه حق، حقیقت و فریاد آزادیخواهی و آزادمردی هر انسان آزاده ای را در آورده است. »

در این رابطه از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان خواسته شده است تا فردا ساعت 9 صبح به منظور اعلام انزجار از این جنایت ننگین با حضور در مسجد جامع زاهدان زمینه تسلای خاطر خانواده های معزز این شهیدان را فراهم کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین