کد خبر: ۲۱۶۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲

قهرمان لیگ دوومیدانی مشخص شد اما محرمانه ماند!

در یک اقدام عجیب و بی‌سابقه قهرمان لیگ دوومیدانی از سوی فدراسیون به صورت محرمانه اعلام شد!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لیگ دوومیدانی در سال جاری در حالی به پایان رسید که پس از گذشت هفت روز از پایان رقابت‌ها هنوز تیم قهرمان به رسانه‌ها اعلام نشده است!

در این دوره از لیگ رقابت نزدیکی بین دو تیم پیکان و نفت وجود داشت که در پایان آخرین روز از این مسابقات در حالی که تدارکات لازم از سوی فدراسیون برای برگزاری مراسم اهدای مدال هم پیش‌بینی شده بود، اما در نهایت با اعتراض هر دو تیم قهرمان لیگ مشخص نشد و فدراسیون اعلام کرد که پس از برگزاری جلسه‌ای با نمایندگان باشگاه‌های پیکان و نفت و بررسی اعتراضات آنها قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

همچنین در حاشیه این اتفاقات بحث تبانی برخی از ورزشکاران تیم پیکان نیز مطرح شد؛ به طوری که دو تن از دوومیدانی‌کاران المپیکی اعلام کرده بودند پیامک‌هایی حاوی این که "به خاطر تبانی از آنها شکایت خواهد شد" را دریافت کرده‌اند اما از سوی دیگر مسئولان فدراسیون عنوان کردند هیچ گزارش کتبی در این باره دریافت نکرده‌اند. هر چند به صورت شفاهی چنین موضوعاتی مطرح شده است.

در ادامه حواشی به وجود آمده در لیگ دوومیدانی روز گذشته جلسه‌ای بین نمایندگان باشگاه‌های معترض و مسئولان فدراسیون برگزار شد و طبق گفته مسئول برگزاری لیگ امروز نیز درباره این اعتراضات تصمیم‌گیری شد اما تیم قهرمان از سوی فدراسیون به صورت محرمانه مشخص شده است.

احمد یزدانیان، مسئول برگزاری لیگ دوومیدانی در این باره به ایسنا گفت: در جلسه امروز رای قطعی صادر شد و کلیه موارد مورد اعتراض دو تیم مورد بررسی قرار گرفت که بناست تیم قهرمان به صورت محرمانه به دو باشگاه اعلام شود و فردا نام این تیم رسانه‌ای خواهد شد!

وی درباره این که چرا چنین تصمیمی گرفته شده است؟ گفت: این تصمیم به دستور آقای داوری، رییس فدراسیون دوومیدانی بوده است.

به گزارش ایسنا، یزدانی خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز قرار شد در آیین‌نامه فصل آینده یک بند برای برخورد با ورزشکارانی داشته باشیم که ادعا می‌کنند تیمی در لیگ حضور ندارد تا آنها را تحت پوشش قرار دهد اما وقتی با تیمی قرارداد می‌بندند، به صورت کامل به قرارداد خود متعهد نیستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین