کد خبر: ۲۱۶۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸
جام جهانی فوتبال نوجوانان - امارات

باخت 3 برصفر ایران مقابل نیجریه در نیمه اول

تیم ملی نوجوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف نیجریه رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود نیجریه پایان یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی ایران در این نیمه با ترکیب مهدی امینی، مصطفی هاشمی، ساسان جعفری، کمیل حق‌زاده، سید مجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، محمد بازاج، امیر مظلوم، امیرحسین کریمی، علی هزامی و یوسف سیدی با سرمربیگری علی دوستی مهر به میدان رفت.

بازیکنان نیجریه تا دقیقه 15 بازی فشار زیادی به دروازه تیم ملی ایران وارد کردند و در حالیکه بازیکنان ایران نتوانستند بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذراند 3 بار و در دقایق 23 و 25 و 43 دروازه ایران را باز کردند.

گزارش نیمه نخست:

به گزارش ایسنا، دقیقه 10 بازی بازیکنان نیجریه در یک موقعیت خطرناک در محوطه جریمه تیم ایران صاحب توپ شدند که خط دفاع ایران به موقع توپ را دور کرد.

دقیقه 21 بازیکنان ایران در محوطه جریمه نیجریه صاحب یک موقعیت شدند که با بی دقتی آن را هدر دادند.

دقیقه 23 بازیکنان نیجریه از عمق خط دفاعی ایران نفوذ کردند و از غفلت خط دفاع ایران و به دنبال آن خروج ناموفق دروازه بان ایران استفاده کردند و موسی یحیی بازیکن شماره 3 نیجریه موفق شد با یک ضربه آرام دروازه یران را باز کند.

به فاصله 2 دقیقه پس از گل اول نیجریه، مجددا خط دفاعی ایران جا ماند و بازیکن شماره 10 این تیم موفق شد با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه ایران را برای دومین بار باز کند.

در ادامه بازیکنان ایران که با حالتی سر در گم به بازی ادامه می‌دادند بازیکنان نیجریه در دقیقه 34 بازی دریک موقعیت در حالیکه میتوانستند گل سوم خود را به ثمر برسانند با عکس العمل خوب مهدی امینی دروازه بان ایران ناکام ماندند.

مهاجمان ایران در ادامه می‌توانستند از اشتباه‌های خط دفاعی نیجریه استفاده کنند و به گل برسند که با بی دقتی این فرصت ها را از دست دادند.

در دقیقه 40 بازی ضربه سنگین کاپیتان ایران از بالای دروازه نیجریه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی و در دقیقه 42 بازیکنان نیجریه بار دیگر و در حالیکه موسی محمد بازیکن شماره 2 این تیم توپ را در محوطه جریمه از خط دفاع ایران ربود و توانست با یک ضربه آرام برای بار سوم دروازه ایران را باز کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین