کد خبر: ۲۱۶۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸

راهکارهای دولت برای مبارزه با دلالان برنج

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوالی درباره مبارزه با دلالان گفت: برنج قیمت تضمینی دارد، اگر قیمت بازار از قیمت تضمینی پایین‌تر باشد دولت باید بر اساس قوانین با نرخ تضمینی برنج تولید‌کنندگان را بخرد اما در قیمت‌های بالاتر از خرید تضمینی بر اساس عرضه و تقاضا مبادله می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود حجتی وزیر کشاورزی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مقدمات برای تخصیص تسهیلات و در اختیار گذاشتن گروه‌هایی که آمادگی سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی دارند، فراهم شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره مبارزه با دلالان در بازار برنج نیز گفت: برنج قیمت تضمینی دارد، اگر قیمت بازار از قیمت تضمینی پایین‌تر باشد دولت باید بر اساس قوانین با نرخ تضمینی برنج تولید‌کنندگان را بخرد اما در قیمت‌های بالاتر از خرید تضمینی بر اساس عرضه و تقاضا مبادله می‌شود.

وزیر کشاورزی یادآور شد: می‌خواهیم اتحادیه‌ها و تشکل‌های کشاورزی خودشان در بخش خدمات پس از فروش محصولات کشاورزی وارد شوند و از بخشی از ارزش افزوده پس از تولید بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، وی درباره خودکفایی گندم و الگوی کیفیت از وزیر کشاورزی گفت: مطمئنا ما افزایش محصول را خواهیم داشت البته بستگی دارد که چقدر موفق شویم، امسال به یک باره با فصل کشت مواجه شدیم و نتوانستیم به طور کامل نیازها را تامین کنیم اما امیدواریم در سال‌های آینده این روند افزایش یابد و ما افزایش محصول داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین