کد خبر: ۲۱۷۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴

صفوی: دولت تسلیم صحنه آرایی و فشار تندروها نشود

معاون سیاسی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی تاکید کرد:اجماع اصلاح طلبان و حمایتهای چهره‌های تاثیرگذاری چون آیت الله هاشمی و حجه الاسلام و المسلمین خاتمی و جناب دکترعارف از دلایل مهم پیروزی دکتر روحانی بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید سعید صفوی  در انتقاد به جوسازی‌های اخیر برخی رسانه و فعالان سیاسی راستگرا در اصفهان گفت: به گواه شواهد موجود و اعتراف عقلای جناح راست مملکت، اصلاح طلبان در پیروزی دکتر روحانی نقش ممتاز و قابل توجهی داشته اند و همین اعتراف آقایان کافیست که ادعای نخ نما شده سال‌های اخیر مبنی بر نیمه جان بودن پیکر اصلاحات را برای همیشه به زباله دان بسپارند.

سید سعید صفوی با تاکید بر این نکته که اصلاح طلبان همواره پر نشاط و امیدوار وارد رقابتهای اتنخاباتی شده اند افزود: برابر شواهد موجود بیش از ۹۰درصد ستادهای دکتر روحانی در سراسر کشور توسط اصلاح طلبان هدایت و راهبری شد و راستگرایان از هر سلیقه ممکن کاندیدا داشتند و نه تنها از دکتر روحانی حمایت نکردند بلکه بارها در طول ایام انتخابات به او حمله کرده و سعی در تخریب ایشان داشتند.

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در ادامه گفت: تاکید می کنیم تا آقایان بدانند و باور داشته باشند که از دلایل مهم پیروزی دکتر روحانی، اجماع اصلاح طلبان و حمایتهای چهره های تاثیرگذاری چون آیت الله هاشمی و حجه الاسلام و المسلمین خاتمی و جناب دکترعارف بود.

این فعالذ سیاسی با انتقاد از فشارها و اقدامات رسانه ای خبرگزاری های راست و برخی نمایندگان استان نسبت به دولتمردان و به ویژه استاندار اصفهان تاکید کرد: دوستان باید بدانند آقایان قالیباف و جلیلی رییس جمهور نشدند که تا این حد انتظارات خود را بالا برده اند؛ بلکه رییس جمهور مملکت دکتر حسن روحانی است.

به گزارش امید به نقل از سایت بوی باران ،صفوی در پایان افزود: اصلاح طلبان نه به دنبال فشار به دولت تدبیر و امید هستند و نه استراتژی فتح سنگر به سنگر را در بدنه دولت دنبال می کنند؛ تنها خواسته اصلاح طلبان این است که دولت به شعارهای دوران انتخابات خود که ماهیتی تحول خواهانه و اصلاح طلبانه داشته و به ویژه "تشکیل دولت شایستگان” جامه عمل بپوشد و کشور را در مسیر عقلانیت و تدبیر اداره نماید و تسلیم صحنه آرایی و فشار تندروها نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین