کد خبر: ۲۱۸۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸

واکنش رویانیان به اظهارات آیت‌اللهی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: موضع‌گیری آقای آیت‌اللهی در دفاع از داور متخلف به نظر من توهین به جامعه داوری و نادیده گرفتن عدالت و جایگاه داوری است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد رویانیان در پاسخ صحبت‌های آیت‌اللهی مبنی بر اینکه مدارک محکمی برای محرومیت قهرمانی وجود ندارد گفت: موضع‌گیری آقای آیت‌اللهی در دفاع از داور متخلف به نظر من توهین به جامعه داوری و نادیده گرفتن عدالت و جایگاه داوری است.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام به هر حال در هر قشری متخلف وجود دارد. به هر حال درباره آقای قهرمانی مباحث زیادی مطرح شده است. این درست نیست که همه را نادیده بگیریم. پرونده‌ای که برای فوتبال ایران بسیار حساس است.

رویانیان ادامه داد: ما از کفاشیان، علیپور و حتی خود آیت‌اللهی انتظار بیشتری داریم تا این موضوع موشکافانه‌تر بررسی شود. تصور ما این است علیپور مثل همیشه در قبال این مسائل از موضع قدرت و عدالت در فوتبال ورود کند و من مطمئنم فدراسیون نیز این حق را دارد تا با ناپاکی که وجود دارد یک بار برای همیشه برخورد کند و این مسئله را ریشه‌کن کند.

رویانیان در خصوص تائید رای کسر امتیاز از پرسپولیس خطاب به رئیس کمیته استیناف نیز گفت: آقای رئیس با احترامی که برای شما قائلم باید این حرف را بزنم که حکم غیرواقعی و اصولی صادر می‌کنید و شاید با این کارها به اغتشاش‌ها دامن بزنید. ما انتظار داشتیم حداقل دفاعیات ما را بررسی می‌کردند و اجازه می‌دادند از خودمان دفاع می‌کردیم.

وی افزود: وقتی ما فیلم بازی داماش و پرسپولیس را می‌بینیم همه چیز نشان می‌دهد که چه کسانی توهین کرده‌اند. این فیلم را ما توسط فیلمبردار مخصوص باشگاه ارائه کردیم و از شما درخواست کردیم که آن را برای از بین نرفتن حق بررسی کنید. آیا شما این کار را کردید؟ من جوابش را می‌دهم خیر.

وی ادامه داد: به نظر من فدراسیون قدرت دارد که با توجه به صحبت‌های بنده،سرمربی پرسپولیس و خواسته هواداران به این مسائل موشکافانه‌تر ورود کند. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم. فقط گفتیم یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و داماش را بررسی کند. این خواسته زیادی از کمیته انضباطی و استیناف بود؟ اگر این فیلم بازبینی می‌شد به نظرم خیلی از چیز‌ها مشخص می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این فیلم چه تصاویری داشت گفت: ادعای ما مبنی بر توهین و فحاشی تماشاگران میهمان به یکی از باغیرت‌ترین مدافعان ملی‌پوش فوتبال ایران است. از قبل از بازی تا دقیقه 85 بسیار جهت‌دار این کار را کردند و همه این موارد به گواه فیلم اتفاق افتاده است. تماشاگران میهمان 85 دقیقه به مدافع ما بی‌احترامی کرده‌اند و از طرفی دیگر هواداران ما خویشتن‌دار بوده‌اند و در 5 دقیقه پایانی بر پایه تحریک دیگران جانشان به لبشان آمد و واکنش نشان دادند اما حکمی که صادر شد 85 دقیقه را نادیده گرفت و فقط 5 دقیقه را دید و از ما امتیاز کم کرد.

وی افزود: آقای رئیس کمیته استیناف برخی احکام ابهامات فراوانی دارد. شنیده‌ام حکمی صادر کرده‌اید که در بازرسی کل کشور در حال بررسی است. خودتان همه چیز را بهتر می‌دانید و در حالی که من قصد بی‌احترامی به کسی را ندارم اما بعضا در بسیاری از موارد قاضی یکطرفه بوده‌اید و من این ظلم تاریخی را به پرسپولیس تحمل نمی‌کنم و برای دفاع از حق و جواب دادن به 35 میلیون هوادار کوتاه نمی‌آیم.

به گزارش فارس، رویانیان ادامه داد: کسر یک امتیاز از پرسپولیس حق ما نبود. سوال من اینجاست چرا باید در دو فصل گذشته در تهران و شهرستان به یک بازیکن ملی‌پوش که افتخار فوتبال شمال کشور است اینطور فحاشی شود اما از تیم ما به خاطر هوادارانمان امتیاز کسر شود؟ اینها سوالاتی است که من همواره مطرح کرده‌ام اما جوابی به آنها نمی‌دهند و مجبورم همیشه باز هم آنها را تکرار کنم. ما در قبال این موضوع کوتاه نمی‌آییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین