کد خبر: ۲۱۹۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰

بررسی آخرین وضعیت مرزهای کشور و حادثه سراوان با حضور فرمانده مرزبانی ناجا

آخرین وضعیت مرزهای کشور و حادثه سراوان با حضور فرمانده مرزبانی ناجا در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیرخجسته با اعلام این خبر افزود: به دلیل گستردگی مرزهای کشور و لزوم حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پاسداری از ملت رشید و شریف ایران اسلامی، مرزبانی از اهمیت فوق‌العاده برخوردار بوده و مجلس نگاه ویژه به این حوزه دارد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به برخی حوادث ناگوار در مرزهای شرقی گفت: هنگامی که دشمن و استکبار جهانی در برابر پیشرفت و موفقیت‌های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی عاجز می‌شود، از طریق عوامل مزدور خود در مرزها، دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

وی اینگونه اقدامات تروریستی را حرکاتی کور و بی‌اثر در حرکت ملت ارزیابی کرد و گفت: ملتی که شهادت برای او سعادت باشد، هیچ ترسی از ترور و شهادت نخواهد داشت و چنین ملتی همواره با تاسی به خط سرخ شهادت و امام حسین (ع) تسلیم زور و ظلم نخواهد شد.

امیر خجسته افزود: طبق توافق و صحبتی که با فرماندهی مرزبانی داشتیم، قرار شد تا مجموعه آسیب‌های مرزبانی کشور در حوزه‌های تدارکاتی بررسی شده و مراتب از طریق کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور پیگیری گردد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا با ارائه گزارشی جامع از وضعیت مرزهای کشور گفت: به لطف خدا امروزه نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان با اقتدار کامل در مرزها مستقر بوده و تمام تحرکات را تحت کنترل خود دارند و امروزه نیروها در کمال شجاعت و انگیزه به پاسداری از کشور می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، ذوالفقاری با تشریح حادثه سراوان افزود: در سال‌های اخیر اقدامات زیادی در حوزه مرزهای جنوب شرق کشور صورت گرفته و تسلط خوبی در منطقه داریم، ولیکن به دلیل گستردگی وسیع منطقه گاها حرکاتی صورت می‌پذیرد که بلافاصله برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین