کد خبر: ۲۲۱۱۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

روحانی: دیدار با مردم برای من و دولت افتخار است

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: دیدار با مردم بزرگ ایران درهرجا برای دولت و رییس جمهوری افتخار است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مقدر این بود که امروز در استان بوشهر، مردم خوب و دلیر این استان را زیارت کنیم.
 
وی بیان کرد: هدف اصلی درسفر به شهرستان دشتستان دیدار با مردم و ابراز همدردی با حادثه دیدگانی است که در زلزله، عزیزان خود را از دست داده اند یا دچار خسارت شده اند.
 
رییس جمهوری اظهار کرد: سفر به عسلویه، بازدید از فازهای در دست اجرا و بررسی مسایل و مشکلات این منطقه از دیگر برنامه های سفر به استان بوشهر است.
 
وی صبح روز شنبه پس از ورود به بوشهر برای عیادت از مصدومان زلزله دشتستان عازم بیمارستان شهدای خلیج فارس در شهر بوشهر شد.
 
همچنین رییس جمهوری امروز برای شرکت در نشست شورای اداری استان بوشهر و بازدید از طرح های توسعه میدان گازی پارس جنوبی به عسلویه سفر می کند.
 
روحانی را دراین سفر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، رحمانی فضلی وزیر کشور، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نهاوندیان رییس نهاد ریاست جمهوری، ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همراهی می کنند.
 
رییس جمهوری شامگاه پنجشنبه در پیامی ضمن عرض تسلیت و ابراز همدری با داغداران و آسیب دیدگان این زمین لرزه ،از همه مسئولان ذی ربط خواست با بسیج امکانات و نیروی امداد رسانی، پشتیبانی ها و کمک های لازم را از مردم مناطق زلزله زده بعمل آورند.
 
روحانی همچنین پنجشنبه شب در تماس تلفنی با استاندار بوشهر آمادگی دولت را برای هرگونه کمک به زلزله زدگان شهرستان دشتستان اعلام کرد.
 
زمین لرزه 7/5 ریشتری عصر روز پنجشنبه هفتم آذر در شهرستان دشتستان هفت کشته، 195 مصدوم و خسارت هایی بین 10 تا 60 درصد به 300 واحد مسکونی منطقه وارد کرد.
 
شهرستان دشتتسان با 240 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین