کد خبر: ۲۲۱۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

اطاعت: باید از دولت حمایت کنیم

یک استاد دانشگاه با اشاره به این‌که توافق هسته‌یی ژنو یک دستاورد مثبت است، خاطرنشان کرد: ما باید از دولت حمایت کنیم که این توافق جنبه عملی پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: جواد اطاعت در مراسم سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با بیان این‌که در توافقنامه ژنو تصریح شده است که ایران حق غنی‌سازی اورانیوم دارد،افزود: با این وجود مسوولان آمریکا برای مصرف داخلی خود به این حق ایران اذعان نمی‌کنند.

وی همچنین گفت: امتیازاتی که در ژنو به طرف غربی داده‌ایم، ارزش امتیازاتی را که گرفته‌ایم داشته است. دولت با رویکرد واقع‌بینانه‌ای این توافقنامه را پذیرفته است و من امیدوارم گام‌های بعدی هم برداشته شود تا کشور از این مخمصه رهایی یابد.

این استاد دانشگاه شهیدبهشتی همچنین افزود: ما باید با جهان رویکرد تعاملی داشته باشیم و با امکانات خود به سمت توسعه پیش برویم و بدانیم سرشاخ شدن با آمریکا برای کشور ما منافعی در بر ندارد.

به گزارش ایسنا، اطاعت در پایان افزود: آمریکا به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه فقط به دنبال محاصره و تضعیف ایران است تا ایران را به عنوان یک الگوی منفی معرفی کند. اکنون آمریکا در مقابل ونزوئلا، برزیل را به عنوان الگوی مثبت و در مقابل کوبا، پاناما را به عنوان یک الگوی مثبت معرفی کرده و به دنبال این است که در آسیا ایران را به عنوان یک الگوی منفی و ترکیه را به عنوان یک الگوی مثبت معرفی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین